پارس ناز پورتال

نازک ترین و مقاوم ترین کاندوم جهان

نازک ترین و مقاوم ترین کاندوم جهان

متخصصان ژاپنی با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز موفق به تولید نوعی کاندوم شدند که فقط 0.02 میلیمتر ضخامت دارد و از جنس پلی اورتان است. علیرغم ضخامت بسیار کم داری استحکام سه برابر نسبت به کاندوم های معمولی است. افرادی که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند عدم انتقال گرما را دلیل اصلی این موضوع ذکر کرده اند.

 

اما کاندوم ساگامی با ضخامت کمتر از ۰٫۰۲ میلیمتر به راحتی گرما را حین رابطه انتقال می دهد و تجربه ای متفاوت از رابطه جنسی با کاندوم رو برای شما رقم خواهد زد. با ما همراه باشید تا شما را با این محصول بی نظیر بیشتر آشنا کنیم.هر چند استحکام این کاندوم بسیار بالا است اما به دلیل نوع چینش مولکول های اورتان دارای سطحی بسیار نرم و صاف می‌باشد.

 

این محصول قابلیت بالا در سازگاری با بدن دارد و هیچ گونه بویی ندارد.اگر قصد بر قراری یک رابطه ی جنسی ایمن و محافظت شده را دارید و یا از دردسر های بارداری ناخواسته فراری هستید اما از طرف دیگر دوست دارید یک رابطه جنسی با احساس کامل و بدون کاندوم رو تجربه کنید ، خرید کاندوم ساگامی ژاپن بهترین گزینه است.

 

اگر به دنبال کاندومی با کیفیت جهانی هستید حتما ساگامی را امتحان کنید. در بازار فعلی ایران که تمامی کاندوم ها در داخل کشور تولید می شوند و عمدتا کیفیت بالایی ندارد، کاندوم ساگامی یک محصول فوق العاده با کیفیت است.

 

پلی اورتان چیست؟

پلی اورتان یک پلیمر الاستومر است که انعطاف پذیر، سخت و مقاوم است.این مواد به طور گسترده ای در محصولات مصرفی مانند لباس های ورزشی یا جمع آوری مناسب از پوشک های کاغذی استفاده می شود. همچنین این ماده به علت قابلیت بیولوژیک و قابلیت اطمینان بالا در زمینه های پزشکی مانند قلب مصنوعی یا کاتتر رگ استفاده می شود.

 

ویژگی های منحصر بفرد کاندوم ساگامی

 

* نازک ترین کاندوم جهان

* فوق العاده نازک با ضخامت 0.02 میلی متر

* مقاوم ترین کاندوم جهان از نظر استحکام در مقابل پارگی

* بدون ایجاد هر گونه حساسیت و آلرژی

* بدون بوی نامطبوع لاتکس

* مناسب برای کسانی که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند

* مناسب برای کسانیکه بدنبال تجربه جدیدی از رابطه هستند

* انتقال گرمای بدن شما به شریک جنسی تان

* تجربه جدیدی از لذت جنسی بدون احساس وجود کاندوم

نازک ترین و مقاوم ترین کاندوم جهان

کاندوم چیست و چرا مهم است؟

کاندوم سدی نازک، یک بار مصرف و غلاف شکل است که در طی انواع فعالیت‌های جنسی به منظور کاهش خطر بارداری و بیماری‌های مقاربتی(STD)  استفاده می‌شود. برخی از کاندوم‌ها برای استفاده در آلت تناسلی مردان طراحی شده‌اند، در حالی که برخی دیگر از کاندوم‌ها در داخل واژن خانم‌ها استفاده می‌شوند. برای تأثیرگذاری بیشتر در این راستا باید از بهترین کاندوم ممکن و به شکل درست استفاده شود.

 

گفته می‌شود استفاده از کاندوم به 3000 سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد که پادشاهان یونانی از مثانه بز استفاده می‌کردند تا از انتقال بیماری‌های عفونی به همسران و معشوقه‌های خود جلوگیری کنند. تمدن‌های باستانی دیگر از جمله در روم و مصر نیز از مثانه و روده حیوانات به عنوان کاندوم استفاده می‌کردند. تا قرن نوزدهم که برای اولین بار از لاستیک‌های خاص برای تولید کاندوم استفاده شد.

 

لاتکس هم در 1920 کشف شد و از آن زمان برای تولید کاندوم استفاده می‌شود. در واقع اغلب کاندوم‌های جدید از جنس لاتکس طبیعی ساخته می‌شوند که متناسب با سلیقه خود می‌توانید از بین طرح‌ها و رایحه‌های متنوع خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر مثل سایت الو کاندوم انجام دهید.

 

چرا باید از کاندوم ساگامی استفاده کرد؟

برتری محصولات این برند نسبت به سایر کاندوم‌های لاتکس را ایجاد می‌کند عبارتند از :

 

* نازکی : استحکام مواد پلی اورتان ساخت محصولاتی بسیار نازک تر از کاندوم های لاتکس را ممکن می‌سازد. کاندوم ساگامی اوریجینال 0.02 از بهترین انواع کاندوم نازک در دنیاست و کمتر از نصف کاندوم های لاتکس ضخامت دارد.

 

* سفتی : کاندوم های از جنس پلی اورتان تا 3 برابر در مقابل فشار محیطی مربوط به ترکیدگی و تا 2 برابر در مقابل کشش طولی مقاومت بیشتری نسبت به محصولات ساخته شده از جنس لاتکس دارند.

 

* انتقال حرارت : این محصولات با داشتن انتقال حرارت بسیار بالا، گرمای بدن شما را همانند حالت بدون کاندوم به شریک جنسی شما منتقل میکنند.

 

* نداشتن بو : به دلیل نداشتن هیچ گونه پروتئین کاندوم‌های پلی اورتان به هیچ وجه بوی لاتکس نمی‌دهند.

 

* نرمی و همواری : همترازی و همراستایی مولکول‌های اورتان در چگالی های بالا یک سطح هموار یک یک حس طبیعی ایجاد می‌کنند.

 

* شفافیت : شفافیت بالای این محصول حس طبیعی چشمی رابطه را بر هم نمیزند.

 

* مقاومت در مقابل روغن : این محصولات مقاومت بسیار بالاتری در مقابل روغن نسبت به لاتکس دارند.

 

* عمر طولانی : پایداری بلند مدت این محصول در طول زمان عمر محصول.

 

* نداشتن آلرژی های لاتکس : به دلیل نداشتن لاتکس هیچ گونه سوزش و خارش مربوط به حساست به لاتکس را ایجاد نمی‌کند.

 

* سازگار با محیط زیست : این محصول غیرسمی و کاملا سازگار با محیط زیست است و محصولی بسیار ایمن برای استفاده می‌باشد.

 

سخن پایانی

حساسیت به کاندوم می تواند هم برای مردان و هم برای زنان به وجود بیاید. استفاده از لاتکس و مواد شیمیایی دیگری که در کاندوم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند می تواند عامل به وجود آورنده حساسیت باشند. برای جلوگیری از این مساله می توان از انواع کاندوم ضد حساسیتو بخصوص کاندوم ساگامی استفاده کرد.

 

خبر خوشی برای شما داریم. فروشگاه اینترنتی الو کاندوم همراه با مشاورانی مجرب به شما در خرید کاندوم ساگامی و انتخاب کالای مورد نظر کمک می‌کنند، تا لذت تجربه‌ی راحت‌ترین انتخاب از فرشگاه اینترنتی را کسب کنید.

 

همچنین در صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی الو کاندوم، با شرکت در مسابقه‌ها و اجرای چند قانون ساده برنده‌ی جوایز ارزنده‌ای شوید.ارسال رایگان سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان و بسته بندی محرمانه نیز از ویژگی های خرید اینترنتی کاندوم و سایر محصولات زناشویی از الو کاندوم است.