پارس ناز پورتال

نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه

نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه

نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه 

در این مقاله، با نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه آشنا خواهیم شد. در چند سال گذشته و به خاطر شیوع ویروس کرونا، افراد بیشتر از ملاقات های حضوری به چت و آشنایی با یکدیگر به صورت آنلاین روی آورده اند. محدودیت‌های کووید باعث شده است که مردم تلاش کنند بیشتر مراقب باشندو بنابراین برنامه‌های دوستیابی و قرارهای آنلاین به یک امر عادی تبدیل شده‌اند.

 

اما از آنجایی که محدودیت‌ها در بسیاری از کشورها برداشته شده‌اند و قرار ملاقات حضوری دوباره مجاز است، قرار ملاقات گذاشتن می‌تواند تجربه‌ای کاملاً جدید باشد. اینگونه بگوییم که صحبت کردن با مردم به صورت آنلاین و در نهایت ملاقات حضوری می تواند بسیار جالب باشد. در اینجا، همه مقدمات برای بهترین تجربه قرار ملاقات زندگی شما فراهم شده است. در زیر بیشتر صحبت می کنیم.

 

قبل از هرچیزی باید بگوییم که شما نباید یک طرفه بروید. یعنی نباید صرفا به خاطر اینکه چیزی یا جایی را دوست دارید، آن را انتخاب کنید. بلکه از قبل و به طور نامحسوس با مخاطب خاص خود در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید. باید جایی را انتخاب کنید که دو طرف در آن راحت باشند. این به شما امکان باز کردن سر صحبت در هر موردی را می دهد. اگر تمام اینها را در نظر گرفته اید، بهترین مکان ها برای اولین قرار را مرور می کنیم.

 

1. صرف شام در اولین قرار ملاقات

اگر در طول روند دوستیابی خود در دوران قرنطینه، لحظات خوبی را سپری کردید، اما آماده هستید که دوباره به قرارهای حضوری برگردید، در اینجا چند ایده برای قرار ملاقات عاشقانه وجود دارد. صرف شام یکی از گزینه های کلاسیک قرار ملاقات است و اکثر مردم باید به آن توجه کنند. اگر قبل از شروع به ملاقات زمان کافی را صرف صحبت و آشنایی کرده اید، امیدواریم از ترجیحات غذایی و آلرژی های مخاطب خاص تان آگاه بوده باشید.

نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه

فقط به خاطر داشته باشید که بسیاری از رستوران‌ها در حال حاضر دستورالعمل‌های خاصی برای رعایت قوانین COVD-19 دارند – و به احتمال زیاد باید از قبل میز رزرو کنید. اگر شما یا طرف مقابلتان هنوز با حضور در مناطق شلوغ راحت نیستید، برای همدیگر غذا سفارش دهید و یک تماس ویدیویی داشته باشید. می دانیم که این قرار ملاقات نمی شود، اما ایده خوبی برای قرار عاشقانه می باشد.

 

2. بازدید از موزه ها و گالری های هنری

چه راهی بهتر از رفتن به یک موزه یا یک گالری هنری. یا هر دو برای هر دوی شما برای کشف هنر، تاریخ و کمی فرهنگ! اگر صحبت های کوچک مورد علاقه شما نیست، بحث در مورد هنر در حین راه رفتن می تواند راهی عالی برای داشتن مکالمه ای باشد که در جریان آن احساس راحتی باشید. بیشتر موزه‌ها کافه‌ها یا رستوران‌هایی در محل نزدیک خود دارند. به این معنی که می‌توانید قهوه یا غذا بخورید و بعد از قدم زدن بیشتر صحبت کنید.

 

3. بازدید از کتابخانه

اگر هم عاشق مطالعه هستید و هم نویسندگان یا ژانرهای مورد علاقه مشترکی دارید، پیدا کردن کتاب های مورد علاقه تان در یک تور کتاب گردی می تواند اولین قرار باورنکردنی باشد. شما می توانید هم گوش دهید و هم با مخاطب خاص تان ملاقات کنید. این نشان می دهد که چقدر متفکر هستید که به یاد داشته باشید که او چه کتاب ها یا نویسنده هایی را دوست دارد.

نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه

شاید هیچ کتاب مورد علاقه و مشترکی در کتابخانه مورد نظرتان وجود نداشته باشد. یا نویسندگانی که دوستشان دارید در این تور نیستند. بنابراین می توانید به دنبال شب شعرهای خاص در منطقه مورد نظرتان باشید. ممکن است هر دوی شما استعدادهای جدیدی کشف کنید و با کار بر روی آنها (و یکدیگر) بیشتر از قبل به هم نزدیک شوید. این مورد شما را از نظر هنری به هم نزدیک تر می کند.

 

4. تماشای تئاتر و نمایش های کمدی

یک نمایش کمدی زنده می تواند یکی از بهترین یخ شکن ها برای اولین قرار عاشقانه باشد. می توانید شام را از قبل رزرو کنید و نمایش کمدی را به عنوان فینال بزرگ داشته باشید. شاید بد نباشد از قبل بدانید که سلیقه کمدی مخاطب خاص تان چیست و در نتیجه کمدین مورد نظرتان را اشتباه انتخاب نکنید. به عنوان مثال: برخی از مردم کمدی تلخ را دوست دارند، و با دیگر انواع آن راحت نیستند.

 

نکته مهم در اینجا، این است که بعد از نمایش نیز چیزی برای صحبت در مورد آن خواهید داشت. در واقع تمام ایده های قرار ملاقات که در این مقاله آورده ایم، بهانه ای برای شروع صحبت باز می کنند. چیزی که اهمیت دارد، این است که شما بدانید از چه طریقی، صحبت های عمیق تری داشته باشید. بدین خاطر هم مهم است که بهانه ای برای شروع صحبت داشته باشید و چه چیزی بهتر از علایق مشترک.

 

5. تماشای کنسرت موسیقی

صنعت موسیقی زنده با تمام محدودیت‌های قرنطینه مبارزه کرد، و حالا کنسرت های خوانندگان دوباره برگزار می شوند. برجسته ترین اجراکنندگان به سالن های کنسرت بازگشته اند و به احتمال زیاد به مکان های نزدیک به شما هم می آیند. البته بلیط ها خیلی سریع به فروش می رسند، بنابراین اگر می خواهید یک کنسرت را به عنوان اولین قرار خود رزرو کنید، مطمئن شوید که سریع عمل کرده اید.

نحوه انتخاب بهترین مکان برای اولین قرار عاشقانه

اگر بتوانید برای هنرمند مورد علاقه هر دوی تان، بلیت بگیرید، شبی خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد. در واقع بعدها که به آن فکر کنید، شما حتی نمی‌توانید برای آن تجربه، قیمتی تعیین کنید. جایگزینی برای کنسرت، یافتن جشنواره‌های محلی کوچکتر با غرفه‌های غذا و فعالیت‌های دیگر است. این فستیوال‌های کوچک‌تر می‌توانند بهترین چیزها را در اختیار شما بگذارند. از جمله: غذای تازه عالی، موسیقی زنده، و غرفه‌هایی که می‌توانید از آنها چیزی بخرید.

 

در آخر هم باید بگوییم که قبل از اولین قرار عاشقانه، یکی از مهم‌ترین چیزها این است که مطمئن شوید به همه علایق مخاطب خاص تان توجه کرده‌اید. شما نباید یک قرار خسته کننده را صرفا به خاطر علایق خودتان ترتیب دهید. در یک رابطه دونفره، همه چیز باید مساوی باشد. بنابراین مهم است که قبل از رزرو هر چیزی، از قبل درمورد آن با مخاطب خاص تان صحبت کنید و جایی را انتخاب کنید که مناسب برای هر دو شما باشد.