پارس ناز پورتال

نمایشگاه مجازی ساختمان +دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

مجموعه : دکوراسیون
نمایشگاه مجازی ساختمان +دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

نمایشگاه مجازی ساختمان

شرکت در نمایشگاه هاي داخلی و بین المللی از روشهای بسیار تاثیر گذار در زمینه بازاریابی محصول، خدمات و کسب ‌و کار به حساب می‌آید. شرکت در نمایشگاه فرصتی برای دیدار و تعامل با مشتریان بالفعل را فراهم می کند.

 

امروزه با افزایش رقبا در هر حرفه اي و از جمله صنعت ساختمان، بر کسی پوشیده نیست که یکی از راه هاي مهم و تاثیر گذار شناساندن محصولات و خدمات شرکت ها به بازار وسیع ساختمان کشور، شرکت نمودن در نمایشگاه صنعت ساختمان کشور می‌باشد.

 

آیا شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان برای تمامی شرکت هاي تولیدی و خدماتی امکان‌پذیر می باشد؟ از آنجائیکه شرکت در نمایشگاه ها نیازمند صرف هزینه هاي بسیار بالا که شامل تهیه تیراژ بالای کاتالوگ ها و هدایای تبلیغاتی، اجاره غرفه، ساخت غرفه و هزینه هاي حمل و نقل بالا به منظور ایاب و ذهاب کارکنان به همراه تجهیزات مورد نیاز آن ها می باشد، شرکت در نمایشگاه ساختمان برای تعداد زیادی از تولید کنندگان و شرکت هاي ساختمانی مقرون به صرفه نمی باشد.

نمایشگاه مجازی ساختمان +دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

دراین بین راه کار مناسب برای شرکت ها و تولید کنندگان ساختمانی که قادر به پرداخت هزینه هاي بالای شرکت در نمایشگاه نیستند چیست؟ راهکار معرفی و عرضه محصولات و خدمات ساختمانی به متقاضیان کل کشور بدون صرف هزینه هاي بالا چیست؟

 

یک دو سه سازه با ایجاد پل ارتباطی میان بزرگ ترین شرکت هاي ساختمانی ایران و متقاضیان محصولات ساختمانی، در حقیقت به مثابه یک نمایشگاه مجازی ساختمان که هرروز نیز به وسعت آن افزوده می‌گردد عمل می‌نماید.

نمایشگاه مجازی ساختمان +دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

این وب سایت با ارائه کامل ترین مجموعه از برترین برند هاي صنعت ساختمان ایران و جهان در زیر یک سقف و ارسال فوری تمامی محصولات و خدمات انها به سراسر کشور قدمی بزرگ در راه دسترسی همگان به بهترین و به روزترین محصولات و خدمات ساختمانی کشور برداشته است.

 

سایت یک دو سه سازه با شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی متقاضیان را یاری می کند تا در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خودرا با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در تمامی نقاط ایران دریافت نمایند. همچنین کلیه شرکت ها و تولید کنندگان محصولات ساختمانی می‌توانند تمامی محصولات و خدمات ساختمانی خودرا از طریق یک دو سه سازه به کل کشور ارائه نمایند.

نمایشگاه مجازی ساختمان +دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان

فروش آنلاین کلیه ملزومات ساختمانی و معماری شامل تجهیزات معماری و دکوراسیون داخلی، نمای ساختمان، کفپوش هاي ساختمانی، کفپوش هاي صنعتی، جداول بتنی، بلوک هاي ساختمانی، سنگ هاي ساختمانی، آجر، درب و پنجره، تهویه مطبوع، سیستم هاي گرمایشی، سیستم هاي روشنایی، ادوات خانه هاي هوشمند، کانال هاي پیش ساخته هدایت آب هاي سطحی، تکنولوژی هاي مرتبط با بتن و فولاد از میان برترین برندهای ایران و جهان دریک دو سه سازه میسر شده است.

 

 لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره هاي ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمائید.