پارس ناز پورتال

هدیه روز مادر و زن چی بخرم ؟ (هدیه طلا روز زن و مادر)

هدیه روز مادر و زن چی بخرم ؟ (هدیه طلا روز زن و مادر)

اینکه چه هدیه ای برای روز مادر و زن بخریم؛ دغدغه بسیاری از ماست. هدیه طلا برای روز زن بهترین چیزیست که میتوانید به آن فکر کنید؛ چون که همه خانم ها عاشق طلا و زیورآلات هستند. فقط باید بدانید که چه چیزی طبق سلیقه آن هاست. که در ادامه در این باره توضیح خواهیم داد…

هدیه روز مادر و زن چی بخرم ؟ (هدیه طلا روز زن و مادر)

پلاک طلا طرح مادر (بهترین هدیه طلا روز مادر)

 

وقتی به مادر خود فکر میکنید چه چیزی در ذهنتان می آید؟ خاطرات خوب، عشق و محبت و زحمات مراقبت کردن از ما چیزی است که تداعی می شود. روز مادر فرصتی عالی برای بزرگداشت مادران و قدردانی از عشق بی قید و شرط آنها به ما است.

 

چیزی جز بهترین لایق مادر نیست. خرید طلا برای روز مادر و زن یکی از بهترین هدیه های روز زن و مادر است. در این جا میخواهیم چند ایده برای هدیه روز زن را معرفی کنیم تا امسال این روز مهم را متفاوت برگزار کنید.

 

بهترین هدیه طلا روز مادر و زن: پلاک و گردنبند طلا

 

پلاک های طلا انتخاب عالی برای کادو روز زن هستند. چرا که گردنبند های طلا هم معنی ظرافت و زیبایی هستند؛ ویژگی هایی که در بین همه زنان مشترک است. اگر که قصد خرید پلاک طلا برای روز زن را دارید؛ ما به شما پلاک های طلا اسم را پیشنهاد میکنیم.

 

این پلاک ها میتواند شامل پلاک واژه «مادر» در طرح های مختلف و یا اسم خود مادرتان و یا همسرتان باشد که با طراحی و ساخت اختصاصی، بر اساس سلیقه شما ساخته میشود. اگر که قصد خرید  پلاک طلا را دارید؛ اصلا از آن بر نگردید؛ چونکه هیچ وقت یک زن احساس کامل بودن مجموعه پلاک هایش را نخواهد داشت؛

 

حتی اگر گردنبند های طلا زیادی داشته باشد. در این بین گروه طلای زرین، مجموعه طلای سفارشی ساز، توانسته برند خود را به خوشنامی و کیفیت و سرعت بالایِ ساخت سفارشی طلا در ذهن ها ثبت کند.

 

حتی اگر دیر اقدام به تهیه هدیه  طلا روز زن یا مادر کرده اید؛ این گروه میتواند طلای سفارشی شما را در طی دو روز بسازد. پیشنهاد میکنیم حتما به وبسایت این گروه که در انتهای مقاله آمده است؛ سر بزنید.

هدیه روز مادر و زن چی بخرم ؟ (هدیه طلا روز زن و مادر)

گردنبند و پلاک طلا اسم (هدیه طلا روز زن و مادر)

 

چرا انگشتر طلا اسم هدیه مناسب روز مادر و زن می باشد؟

 

چه کسی را در این دنیا میشناسید که از انگشتر بدش بیاید؟ هیچکس! انگشتر به عنوان یکی از محبوب ترین زیورآلات در سراسر دنیا شناخته می شود. حتی کسانی که از دیگر شکل های طلا استفاده نمی کنند معمولا یک یا دو انگشتر دارند.

 

از این گذشته چه چیزی بهتر است از انگشتر سفارشی که مخصوص مادر یا همسرتان ساخته شده باشد ؟ مثلا انگشتر طلا اسم… یا انگشتر های طلا آویز دار، و یا حتی انگشتر طلا اسلیمی.

 

این که برای مادرتان سفارش ساخت انگشتر طلا اسم او را بدهید نشانه شدت عشق و اهمیت  شما به اوست. در این حالت می توانید ویژگی ها و جزئیات بیشتری را برای انگشتر تعیین کنید و تجربه خاص تری را از خرید انگشتر طلا زنانه داشته باشید.

هدیه روز مادر و زن چی بخرم ؟ (هدیه طلا روز زن و مادر)

انگشتر طلا اسم و دستبند طلا زنانه اسم

 

 ایده جذاب برای کادو روز مادر و زن: گوشواره طلا

 

گوشواره طلا میخی؛ گوشواره طلا عصایی، گوشواره طلا اسم، گوشواره طلا شعر و… . گوشواره طلا زنانه انواع مختلفی دارد. برای هر سلیقه ای می توان یک مدل گوشواره طلا جدید خرید. از گوشواره های مدرن کوچک گرفته تا گوشواره های طلا طرح اسلیمی و سنتی.

 

اما چند سالی است که گوشواره های جدیدی در حال محبوب شدن هستند و به نظر هم می آید روز به روز به طرفداران آنها اضافه میشود. گوشواره های طلا اسم، نوع جدیدی از گوشواره طلا میخی و عصایی هستند که تقریبا هر زنی با هر سنی را مجذوب خود میکنند.

 

البته که نوع طراحی اسم برای این مورد اهمیت زیادی دارد. واضح است که اکثر زنان گوشواره دارند؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم که  به مدل های تکراری که همه می پوشند نپردازیم؛ و به جای آن چیزی را معرفی کنیم که همسر یا مادر شما هنگام دریافت این گوشواره جدید سورپرایز شود.

 

چه چیزی بهتر از خوشحالی کسی که از صمیم قلب  دوستش داریم!  این مورد نیز مانند پلاک طلا زنانه نیازی به داشتن اندازه نیست و با خیال راحت میتوانید آن ها را تهیه کنید و همسر یا مادرتان را سورپرایز کنید.

هدیه روز مادر و زن چی بخرم ؟ (هدیه طلا روز زن و مادر)

پلاک طلا شعر و متن سفارشی

 

هدیه طلا ای خاص برای همسرم (مادرم): دستبند طلا زنانه

 

همه زنان دوست دارند حس کنند که دوست داشته میشوند:  با خرید دستبند طلا زنانه عشق خود را بار دیگر به آن ها نشان دهید. دستبند های طلا زیادی برای خرید و یا سفارش ساخت وجود دارد. بهتر است بر اساس بودجه تان تصمیم گیری کنید؛

 

اگر که قیمت برایتان آنچنان مهم نیست می توانید دستبند های تمام طلا زنجیری و یا غیره را انتخاب کنید. اما اگر میخواهید در کنار قیمت معقول، دستبند طلا شیکی بخرید؛ دستبند طلا و سنگِ نیمه قیمتی انتخاب مناسبی برای شماست.

 

در این مدل، پلاک دستبندی در بین سنگ های نیمه قیمتی مانند فیروزه، اونیکس، مروارید  و… قرار میگیرد که در نهایت محصولی ظریف و خاص تولید میشود. پلاک دستبندی نیز میتواند اسم (طلای سفارشی) و یا طرح مورد دلخواه شما باشد.

 

بزرگترین هدیه برای همه، هدیه عشق است. هر طلایی که تصمیم گرفتید برای مادر و یا همسر خود بخرید؛ به او بگویید که او بسیار خاص و مورد قدردانی است. از او تشکر کنید که همیشه در کنار شماست، از او تشکر کنید به خاطر مهربان،عاقل  و دوست داشتنی بودنش با یادگاریِ منحصر به فردی که می تواند برای همیشه از آن یاد کند.

 

«مادر، اولین، بهترین و ابدی ترین دوست شماست»

 حتما یک سر به وبسایت گروه طلای زرین بزنید. جهت مشاهده محصولات طلای سفارشیِ گروه طلای زرین، روی لینک زیر کلیک کنید.
 

https://zaringold.com