پارس ناز پورتال

همه چیز درباره پرفکت مانی

همه چیز درباره پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم کیف پول آنلاین است که اکثر مردم از سراسر جهان را قادر می سازد تا به صورت آنلاین پول خود را ذخیره و برای خرج کردن از آن استفاده کنند. پرفکت مانی در اکثر کشورها از جمله ایران به واسطه صرافی های آنلاین در دسترس است. اما استثنا هیچ شهروند مقیم ایالات متحده نمی تواند حساب پرفکت مانی باز کند یا با این سیستم کار کند.

 

در ایران علیرغم تحریم های مالی گسترده سایت پیمنت استیت یکی از معدود شرکت هایی است که این کار را انجام نداده است. به همین دلیل، این سرویس در بین کسانی که به دنبال تبادلات مالی با خارج کشور هستند و یا خواستار پرداخت جهت دریافت کالا و خدمات از خارج کشور می باشند، بسیار محبوب است.

 

پرفکت مانی حتی یک بخش ویژه به زبان فارسی را در وبسایت خود برای راحتی کار کاربران فارسی زبان ایجاد نموده است. کاربران ایرانی می توانند با انتخاب زبان فارسی از امکانات این وب سایت مانند خدمات قسمت پرداخت و همچنین قسمت راهنما بصورت فارسی استفاده کنند.

 

امنیت سایت پرفکت مانی نسبی است. اگر یک کیف پول آنلاین غیرقابل تغییر را در مکانی که کسی نتواند آن را ردیابی کند قرار دهید میتوان گفت که شاید paymentstate.com امن است. موقعیت مکانی دقیق شرکت ایجاد کننده آن در جایی منتشر نشده است و تنها آدرس موجود در وب سایت آنها یک آدرس پستی در هنگ کنگ می باشد.

 

خرید پرفکت مانی با کردیت کارت یا همان کارت اعتباری امکان پذیر هست ولی به سختی. قوانین سختگیرانه به دلیل ماهیت کارت هایی مانند مستر کارت یا ویزا کارت به جهت جلوگیری از اقدامات مخرب چون کلاه برداری و مبادلات با حجم بالا این کار را تقریبا غیرممکن می کند. معدود مبادله کنندگانی که گزینه کارت‌های اعتباری را بپذیرند، یک فرآیند تایید هویت بسیار دقیقی را سایت پرفکت مانی برای آنها خواهد داشت.

همه چیز درباره پرفکت مانی

مسیر رشد پرفکت مانی

ممکن است که پرفکت مانی در سال 2007 کار خود را شروع کرده باشد ولی تا حدودا 6 بعد از شروع به کار خود، به عنوان جایگزینی برای Liberty Reserve که اکنون منقرض شده است، در پس زمینه قرار گرفته بود یعنی نه حمایت و نه استفاده زیادی از آن میشد. هنگامی که دولت ایالات متحده در سال 2013 کار Liberty Reserve را به دلیل پولشویی تعطیل اعلام کرد، استفاده از Perfect Money به شدت افزایش یافت و از آن زمان تاکنون به عنوان یک کیف پول و ارز دیجیتال جایگزین محبوبیت زیادی داشته است.

 

عامل دیگری که می توان به عنوان رشد خدمات پرفکت مانی و پیامد مستقیم تعطیلی Liberty Reserve در نظر گرفته شود این است که پرفکت مانی استفاده دمین خود را از perfectmoney.com که به عنوان دامنه اصلی برای وب سایت و ایمیل خود بود، متوقف کرد و در عوض به .is که متعلق به ایسلند میباشد تغیر دامنه داد و در حال حاضر آدرس اصلی سایت پرفکت مانی perfectmoney.is میباشد.

 

یک حساب کاربری پرفکت مانی دارای چهار واحد دارایی اصلی میباشد. کاربر می تواند وجوه خود را در وبسایت پرفکت مانی بصورت یک یا چند واحد از این واحدهای دارای یا ارزها نگهداری کند. ارزهای مورد پذیرش برای کار این سایت دلار آمریکا (USD)، یورو (یورو)، طلا و بیت کوین (BTC) می باشد.

همه چیز درباره پرفکت مانی

انواع حساب پرفکت مانی

 

سرویس نرمال(Normal)

این گزینه برای تمام کاربرانی که به تازگی در وبسایت ثبت نام کنند میباشد و بدون هیچ محدودیتی در استفاده از بخش های سیستم در اختیار آنها قرار میگیرد.

 

سرویس پرمیوم(Premium)

کاربران خاصی که بیش از 1 سال در سایت فعال بوده اند یا اگر گردش حساب آنها به مقدار مشخصی (7000 دلار آمریکا یا معادل آن) بوده باشد، این امکان در اختیار آنها قرار میگیرد که بتوانند سرویس خود را از حالت نرمال به پرمیوم ارتقا دهند.

 

جهت اقدام به اینکار کاربر باید یک درخواست جداگانه به واحد مشتریان سایت پرفکت مانی ارسال کند.مزیت اصلی حساب پریمیوم پرداخت هزینه کمتر برای دریافت خدمات و کارمزد تراکنش ها نسبت به حساب نرمال است.

 

همکار(Partner)

حساب شریک سومین دسته از حساب ها در پرفکت مانی است. این نوع حساب برای افراد عادی در دسترس نیست. در واقع تنها نماینده سیستم پرداخت یا صرافی می تواند حساب همکار را داشته باشد. این نوع حساب دارای کمترین نرخ کارمزد (1.5%) و نرخ سود سالانه 5% کمترین موجودی ماهانه است. کارمزد تراکنش ها در سرویس پرمیوم در هر انتقال بانکی تا 2 درصد می باشد.

 

نحوه خرید یا فروش پرفکت مانی در وبسایت پیمنت استیت

 

ابتدا در وبسایت پیمنت استیت ثبتنام کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود شما میتوانید از طریق گزینه ثبت سفارش که در داشبورد کاربری میباشد، نوع سفارش خود(خدمات پرفکت مانی) را انتخاب کنید.

 

در بخش خدمات پرفکت مانی انواع خدمات پرفکت مانی ارائه شده از سمت پیمنت استیت (شارژ حساب، خرید ووچر و فروش ووچر) را میتوانید ببینید و بر اساس اقدام خود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید. اطلاعات حساب پرفکت مانی شما در این بخش از شما خواسته می شود.