پارس ناز پورتال

وبسایت وسیم – رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

وبسایت وسیم – رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

وسیم – رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

وسیم معرف پزشکان و مراکز زیبایی در شهر شیراز می باشد. رسانه وسیم با هدف سهولت در دسترسی ارتباط مردم با پزشکان و مراکز زیبایی ایجاد گردیده است. امکان اخذ نوبت کلینیک ها و رزرو اینترنتی خدمات سالن های زیبایی بخشی از امکانات رسانه وسیم میباشد.

 

به کمک وسیم می‌توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان پزشک، کلینیک کاشت مو  و یا سالن زیبایی مورد نظر خودتان را جستجو و پیدا کنید. شاید برای شما هم پیش آمده که اسم یک پزشک یا مرکز زیبایی را از تلویزیون یا دوستان و آشنایان به عنوان یک پزشک و یا کلینیک زیبایی خوب شنیده باشید

 

و حالا می‌خواهید به مطب مراجعه کنید و یا با پزشک تماس حاصل کنید ولی شما آدرس و شماره تلفن مطب را ندارید! خوب خیلی راحت با مراجعه به سایت وسیم  و جستجو نام پزشک، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

 

وسیم ، امکانات دیگری هم دارد:

شما به کمک وسیم می‌توانید لیستی از پزشکان در تخصص موردنظر خود را داشته باشید و از آنها بصورت آنلاین نوبت بگیرید.

 

امروزه آراستگی و زیبایی به صورت یک اصل برای همه مردم مطرح است و زیبایی به مقوله گسترده ای بدل گشته ؛ زیبایی صورت و تناسب اندام ، مراقبت پوست و مو ، زیبایی ناخن ها و … هر کدام شامل طیف وسیعی از جزئیاتمی باشند و به مراقبت های دقیق و دوره ای نیاز دارند.

 

یافتن یک مرکز زیبایی خوب برای همه‌ی افراد دغدغه‌ی بزرگی است، اعتماد کردن به یک کلینیک پوست و مو و یا سالن زیبایی بدون شناخت کار ساده‌ای نیست. اما با استفاده از وبسایت وسیم این مشکل کاملا برطرف خواهد شد.

 

چگونه ؟

در وبسایت وسیم شما میتوانید بهترین کلینیک های زیبایی و لاغری ، کلینیک های کاشت مو ، سالن های زیبایی زنانه ، مراکز اسپا و ماساژ ، مراکز مراقبت پوست و مو و هم چنین آرایشگاه های مردانه و آرایشگاه های کودک شیراز را مشاهده نمایید.

 

کلینیک های پوست و مو و سالن های زیبایی شیراز در سایت وسیم دارای صفحه اختصاصی میباشند. شما میتوانید آنلاین نوبت بگیرید و اطلاعات تماس ، آدرس مرکز و لیست کامل خدمات آن ها را مشاهده  نمایید. با محیط ، امکانات ، دستگاه ها و برند مواد مصرفی که در این مراکز استفاده می شود آشنا شوید.

 

و از همه مهم تر شما میتوانید نمونه خدمات را به صورت تصاویر قبل و بعد مشاهده نمایید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

مراکز و خدماتی که در وسیم به شما معرفی شده اند ؛ شامل :

کلینیک های زیبایی و کاشت مو شیراز :معرفی بهترین کلینیک های پوست ، مو و زیبایی شیراز جهت کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش و سبیل در شیراز ، رفع دائمی موهای زائد در شیراز با بهترین دستگاه های لیزر موی زائد ، جوانسازی و رفع چین و چروک و لک های پوستی ، رفع آکنه و جای جوش در شیراز با روش های مختلف از جمله :

 

میکرونیدلینگ و مزوتراپی ، هایفوتراپی ، پلاسماتراپی ، کربوکسی تراپی ، سابسیژن و … ، زاویه سازی فک در شیراز ، فرم دهی صورت ، لب ، گونه ، چانه و بینی در شیراز با روش های : لیفت با نخ ، تزریق ژل و فیلر ، تزریق بوتاکس ، تزیق چربی ، درمان ریزش مو در شیراز با پی آر پی و مزوتراپی ، لاغری موضعی و پیکرتراشی در شیراز با دستگاه آر اف ، کویتیشن ، الترازد ، نمسیس ، کاشت نخ (امبدینگ) و …

وبسایت وسیم - رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

سالن های زیبایی شیراز : معرفی بهترین سالن های زیبایی ، آرایشگاه های زنانه و مراکز ماساژ و اسپا در شیراز جهت انتخاب و معرفی سالن های تخصصی عروس در شیراز ، بهترین آرایشگاه ها جهت رنگ مو ، لایت ، بالیاژ ، آمبره و سامبره در شیراز ، میک آپ و شنیون حرفه ای ، کوتاهی های ژورنالی و انواع بافت در شیراز ، براشینگ مو ، ایرونینگ مو ، ویوی کردن و کرلی کردن مو در شیراز ،

 

خدمات زیبایی ناخن در شیراز از قبیل : انواع کاشت ناخن ( پودری ، ژله ای ، مرمریت ، فرنچ ، بی بی بومر و … ) مانیکور و پدیکور ، ژلیش ، پارافین تراپی دست و پا در شیراز ، کاشت مژه و اکستنشن مژه در شیراز ، لیفت و لمینت مژه در شیراز ، تاتو و میکروپیگمنتیشن در شیراز ، آرایش دائم ، میکروبلیدینگ ، فیبروز و هاشور ابرو ، تتو خط چشم ، خط لب ورژلب در شیراز ،

 

کراتینه و ویتامینه کردن مو ، صافی دائم و ریباندینگ در شیراز ، اکستنشن موی طبیعی در شیراز (اکستنشن لیزری ، با چسب کراتین ، بافت ، رینگ) ، خدمات پاکسازی پوست در شیراز شامل : پاکسازی ، آبرسانی ، میکرودرم و هیدرودرم ، ماسک طلا ، بلک ماسک و … ،

 

اپیلاسیون با موم و وکس در شیراز ، اصلاح صورت و ابرو با بند و شمع در شیراز ، همچنین معرفی بهترین آرایشگاه های مردانه و داماد در شیراز ، جهت انواع هیر کات ، اصلاح داماد ، پروتز موی آقایان ، پاکسازی پوست آقایان و … و معرفی بهترین آرایشگاه های تخصصی کودک در شیراز

وبسایت وسیم - رسانه تخصصی در حوزه سلامت ، پزشکی و زیبایی

امکانات وبسایت وسیم برای کاربران :

شما میتوانید در صفحه مختص به هرکسب و کار به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشید :نام مرکز ، نشانی دقیق ، شماره های تماس ، مکان دقیق روی نقشه ، لینک وبسایت ، لینک صفحه اینستاگرام ، لینک کانال تلگرام ، شرح کامل خدمات ، معرفی امکانات و دستگاه ها ، معرفی افتخارات و رزومه کاری ، ساعات کاری ، تصاویر محیط و همچنین تصاویر نمونه کارها وامکان ویژه رزرو نوبت به صورت آنلاین

 

ویژگی ها و مزایای وبسایت وسیم :

– با استفاده از رسانه وسیم شما می‌ توانید خدمات مورد نظر خود را بصورت آنلاین رزرو کنید و از سالن های زیبایی و کلینیک های کاشت مو و لیزر شیراز ، بصورت رایگان و اینترنتی نوبت بگیرید.

 

– پزشکان ، کلینیک ها ، سالن های زیبایی ، مراکز درمانی ، باشگاه های ورزشی و تناسب اندام و سایر مشاغل مرتبط با سلامت ، پزشکی و زیبایی با عضویت در رسانه وسیمیک پروفایل شخصی خواهند داشت، که از طریق آن میتوانند کلیه خدمات خود را به همراه تصاویر و تیزر ویدیویی معرفی نمایند و نوبت های درخواست شده توسط مردم را مدیریت نمایند.

 

– معرفی مراکز آموزشی معتبر در زمینه آرایشی و زیبایی و معرفی سالن های ورزشی و تناسب اندام نیز از سایر خدمات ارایه شده در رسانه وسیم می باشد.

 

– در رسانه وسیم همچنین میتوانید هزاران مقاله تخصصی در زمینه آرایش ، زیبایی ، لاغری و تناسب اندام ، معرفی روش های نوین درمان بیماری ها ، معرفی دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته زیبایی ، محصولات و برند های آرایشی و مراقبتی، اطلاعات دارو ها و … که توسط پزشکان نگارش شده و یا مقالات تخصصی پزشکی و زیبایی که توسط تیم وسیم ترجمه شده است را مشاهده و بصورت رایگان استفاده نمایید.

 

خدماتی برای پزشکان محترم :

وسیم  علاوه بر خدماتی که در اختیار کاربران عزیز قرار می‌دهد، خدمات ویژه ای را برای پزشکان در نظر گرفته است. پزشکان می‌توانند با مراجعه به صفحه تماس با ما در وسیم  و سپس ارسال اطلاعات خود و درخواست عضویت  از خدماتی که بصورت پروفایل اختصاصی برای انها درنظر گرفته شده  استفاده نمایند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

پزشک پس از عضویت و احراز هویت به عنوان پزشک، یک پانل مدیریتی به ایشان داده خواهد شد که در این پانل می توانند به راحتی اطلاعات خود را در وسیم  ویرایش و مدیریت نمایند که این اطلاعات شامل اطلاعات پزشک به همراه آدرس و شماره مطب لیست کامل خدمات و نمونه کار و محیط مطب  و همچنین اخذ و دریافت نوبت است.

 

اگر شما هم جزو پزشکانی هستید که در فکر داشتن یک وب‌سایت شخصی برای خود هستید ولی مشکلات زیادی را در جلوی پای خود می‌بینید که شما را نامید کرده، کافی است با عضویت در  وسیم  یک پروفایل و صفحه  شخصی برای خود ایجاد

 

کنید که مدیریت آن بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. همچنین شما نیازی به دانستن مسائل فنی وب‌سایت نخواهید داشت و هر کمک و نیازی که در رابطه با این موضوع داشته باشید کارشناسان و افراد پشتیبان  سایت وسیم  در کمترین زمان شما را یاری خواهند کرد.