پارس ناز پورتال

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید 

برخی از موجودات وحشتناک جهان میباشند که واقعا با دیدن انها حس ترس و خوف در انسان ایجاد می شود، با اینکه این حیوانات چندان دیدن نمی‌شوند اما وجود دارند. این جهان هنوز رمز و رازهای زیادی دارد که باید کشف کنیم. هر روز میبینیم که یک چیز اخیر چه از طریق لنز دوربین و چه به صورت تجربه شخصی کشف می شود.

 

این چیز‌ها میتوانند خوفناک به نظر برسند، چون هنوز قادر به درک چیزی که می بینیم نیستیم. شما همۀ تلاشتان را برای اجتناب از این موجودات میکنید، اما شمار زیادی از آن‌ها ناگهانی و از جاییکه انتظارش را ندارید ظاهر می شوند. آدم‌ها معمولاً از چیزهای کوچکی که سریع حرکت می کنند مانند موش‌ها و سوسک‌ها میترسند و کوشش میکنند از ان‌ها دور باشند. از جانب دیگر حیوانات بزرگی که آهسته حرکت می کنند هم می توانند به همان اندازه خوفناک باشند.

 

همۀ ما فیلم گودزیلا را دیده ایم، اما تصور چیزی شبیه آن در زندگی غیرقابل درک و خوفناک هست. یک مریضی به اسم ژیگانتیسم «Gigantism» یا غول پیکری حیوانات و حتی آدم‌ها را تحت تاثیر قرار میدهد. این مریضی اکثر در اعماق اقیانوس دیده می شود، جاییکه ماهی‌ها در نزدیکی کف اقیانوس زندگی می‌کنندو سازگاری با محیط باعث می شود به راحتی بزرگتر از حد معمول رشد کنند. اما گاهی روی خشکی نیز این موارد دیدن می شود.

 

کرم کشتی «Shipworm»

کرم‌هاي کشتی در فیلیپین به دلیل صدفشان شکار می شوند. صدف آن‌ها بسیار شبیه عاج فیل یا شاخ کرگدن هست. هر یک از صدف‌هاي آن‌ها به قیمت دویست دلار فروخته میشود. دانشمندان مدت‌ها کوشش میکردند این کرم را وقتی هنوز در صدف خود قرار دارد شکار کنند، اما همۀ وقت} صدف‌هاي خالی پیدا میکردند.

 

تا اینکه توانستند بعد از باز کردن این پوسته یک کرم کشتی ۱.۵ متری را پیدا کردند که بی درنگ بوی بدی را در اتاق اکران کرد. دانشمندان آن را در یک گودال گل گوگردی پیدا کردند جاییکه جانور مدت زیادی در آن از باکتری‌ها تغذیه می‌کرده هست. همین مساله بوی ناخوشایند و ابعاد عجیب این کرم را توضیح میدهد.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

مار غول جسد

یک تیم ویرانی که کار خود را در برزیل شروع کرده بودند ناگهان با این مار آناکوندای پهن مواجه شدند. این مار ۱۰ متر طول داشت و بسیار غول جسد بود. خوشبختانه کارگران آن قدر خوش شانس بودند که این مار را مرده پیدا کردند، در غیر اینصورت مار همۀ آن‌ها را می‌کشت.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

کوسه مگالودون «megalodon»

این کوسه ماقبل تاریخ یک راز بود که هنوز در اطراف ما وجود دارد یا خیر. مگالودون یک کوسه باستانی هست که در زمان دایناسور‌ها زندگی می‌کرده هست. این کوسه بسیار عظیم بود و هنوز هم بزرگترین کوسه‌اي هست که روی زمین شنا میکند. این موجودات عظیم حدود ۲ میلیون سال پیش زندگی میکردند

 

و بسیار بعید بود که هنوز هم در اعماق اقیانوس‌ها وجود داشته باشند. طول این کوسه به ۱۸ متر میرسد و نیروی فک آن فوق طبیعی هست. این کوسه در یک ویدئو ثبت شده و دانشمندان را شوکه کرده هست. این کوسه ۲۱ متر طول داشته و در اقیانوس آرام شنا می‌کرده هست.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

چتردریایی غول جسد

چترهای دریایی بالش‌هاي اقیانوس میباشند گرچه این تا زمانی هست که زیر آن‌ها بروید و شاخک‌هاي آن به شما صدمه بزند. آن‌ها ظاهراً بی خطر به نظر می رسند، اما اصلا این طور نیست. چتر دریایی می تواند بسیار خطرناک باشد و انسان را دچار سکته یا مرگ کند. بستگی به میزان سمی دارد که در آن لحظه وارد بدن شخص میکند.

 

چترهای دریایی زیادی دیدن شده که مبتلا به ژیگانتیسم میباشند و حتی در فیلم هم ثبت شده اند. این موجودات به آرامی حرکت می کنند و این برای غواصانی که در نزدیکی آن‌ها شنا می کنند نعمتی هست. در موارد بسیاری آن‌ها در سواحل دیده شده اند که همین هم می تواند خطرناک باشد، زیرا نیش آن‌ها روی سطح هم کار می کند.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

ماهی بلاب «Blob» غول جسد

 به گزارش پارس ناز یک سکوی نفتی شناور مجهز به دوربین از این موجود عجیب فیلم گرفته هست. در نگاه اول به نظر می رسد یک دام شناور یا یک ماده کاغذی باشد، اما وقتی شروع به حرکت میکند نظرتان عوض می شود. شکل این موجود عجیب هست و میتواند شما را بیهوش کند. حرکت آن نیز خارق العاده هست.

 

اپراتور دوربین فورا متوجه این موجود شده و وی را دنبال کرده هست. بسیاری حدس می کنند که آن بخشی از یک نهنگ هست، اما دانشمندان این نظریه را رد کرده اند، زیرا در آن صورت سریع خورده می‌شد. دانشمندان بعداً آن را یک چتردریایی عظیم با بدن منحصر بفرد تشخیص دادند.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

کروکودیل غول جسد

در یک ذخیره گاه طبیعی، بازدیدکنندگان یکی از بزرگترین کروکودیل هایي را دیدند که تا به حال دیده شده و از آن در حالیکه مقابلشان راه می رود فیلم گرفته اند. کروکودیل به آرامی راه میرود و متوجه آدم ها نیست و به آن‌ها فرصت خوبی برای فیلم برداری می دهد. این کروکودیل در فلوریدا زندگی می کند و به نظر می رسد ۴.۲ متر طول دارد. به نظر می رسد این کروکودیل متعلق به ماقبل تاریخ و زمان دایناسورهاست.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

ترول «Troll» غول جسد در جنگل

یکی از کاربران یوتیوب فیلمی منتشر کرده که نشان میدهد هنگام راه رفتن در جنگل با یک صدای عجیب مواجه میشود. هرچه صدا نزدیک‌تر می شود، او از میان ردپاهای بزرگی می‌دود. درختان واژگون میشوند و ناگهان صدا نزدیک‌تر می شود. در این لحظه او تصمیم می گیرد از جنگل خارج شود، اما می خواهد صدا‌ها و ردپا‌ها را بعنوان مدرک ضبط می کند. اما ترجیح می دهد با سرعت فرار کند تا رخداد بدی نیفتاده هست.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

هیولای فاضلاب

یک روز مردی مشغول چک کردن نامه‌هاي خود بود که احساس عجیبی به او دست داد. تصمیم گرفت اطراف را جستجو کند تا اینکه صدای نفس‌هاي عجیبی از فاضلاب شنید. او شجاعانه پایین رفت تا ببیند صدای چیست و با چشم‌هاي یک کروکودیل بزرگ مواجه شد که به او خیره شده اند.

 

دو چشم براق که نور دوربین را انعکاس می کردند. در این ویدئو صدای نفس‌هاي کروکودیل را میتوانید بشنوید و آن را حس کنید. افرادی که این ویدئو را میبینند تعجب می کنند که چگونه توانسته وارد آنجا شود.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید
اژدهای کومودو

اژدهای کومودو یکی از شبیه‌ترین موجودات زنده حال آماده به دایناسورهاست. این موجودات با دقت به طرز راه رفتن و ابعادی که دارند میتوانند خوفناک باشند. آن‌ها اشتهای زیادی دارند و می توانند در هر وعده ۵۰ کیلوگرم بخورند. اژدهای کومودوی وحشی به انسان حمله کرده و وی را شکار می کند. این رخداد اکثر در مورد گردشگران می‌افتد. در سال ۲۰۱۷ یک پسربچه هشت ساله مورد حمله آن‌ها قرار گرفت و خورده شد.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسیدبه گل نشسته

این موجود دریایی عجیب در یکی از سواحل کشور آمریکا به گل نشسته هست. این موجود همۀ را گیج کرده، زیرا شبیه به هیچ ماهی وکوسه‌اي نیست و ظاهر اذیت دهنده‌اي دارد. با این حال افرادی که آن را دیده اند تصمیم گرفتند آن را کوسه‌اي بدانند که هنوز کشف نشده هست. ممکن هست این یک مزاح یا نوعی آزمایش باشد. در هر صورت به خوبی ساخته شده هست. اما اگر یک موجود حقیقی باشد، زیست شناسان دریایی باید کوشش کنند کشف کنند که چه موجودی هست

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

لاشه ناشناخته

 به گزارش پارس ناز این لاشه در اندونزی دیده شده و مردم و دانشمندان محلی نتوانسته اند آن را شناسایی کنند. این لاشه عظیم مرده بوده و آب اطراف خود را قرمز کرده که موجب نگرانی مردم محلی شده هست. هیچ تعریف حقیقی برای آن وجود ندارد و دانشمندان به دنبال کشف این میباشند که این موجود چیست و چرا مرده هست. مردم معتقدند که این موجود ۱۵ متری یک هیولای دریایی هست که سال‌ها در اقیانوس مخفی شده تا روزی خود را نشان دهد.

وحشتناک ترین موجودات غول پیکر جهان را بشناسید

موجودات و حیوانات بزرگ و خوفناک،موجودات بزرگ و خوفناک جهان،بزرگترین موجودات خوفناک در آب ها