پارس ناز پورتال

ویژگی های صندلی و مبلمان اداری

ویژگی های صندلی و مبلمان اداری

انتخاب صندلی برای تمامی صاحبان مشاغل، یکی از مهم ترین چالش ها محسوب می شود، زیرا صندلی باید راحتی اولیه را داشته باشد تا ساعاتی که بر روی صندلی سپری می شود، آسانتر گذرانده شود. انتخاب مبلمان و صندلی اداری دارای پروسه و مراحل سختی نمی باشد ولی باید به نکاتی دقت داشته باشد.

 

طراحانی که در حیطه طراحی صندلی و تجهیزات اداری فعالیت می کنند هنگام طراحی، فاکتورهای اولیه یک صندلی استاندارد را رعایت می کنند، اما برخی از صندلی ها دارای طراحی های ویژه تری هستند و مزایای بسیاری از جمله رویه مرغوب، گردان بودن، قابلیت تنظیم ارتفاع و به طور کلی ارگونومی بودن را به طور همزمان دارند.

 

در ابتدا حیطه کاری خود را در نظر بگیرید و ویژگی هایی که برای صندلی کارتان مناسب است را در نظر داشته باشید. یکی از ویژگی های قابل توجه هنگام انتخاب صندلی، مشخصات ظاهری صندلی میباشد.

 

صندلی هایی که قابلیت چرخش دارند و با نام صندلی چرخ دار یا صندلی گردان شناخته می شوند، برای بسیاری از کسب و کار ها مناسب می باشد. زیرا این صندلی ها به دلیل ویژگی گردان بودن، دسترسی راحتی به میزهای اطراف یا محیط اطراف را فراهم می کنند و این امر در برخی از مشاغل یک مزیت مهم محسوب می شود.

ویژگی های صندلی و مبلمان اداری

بهترین صندلی برای کامپیوتر

 

در هر حیطه کاری شرایط متفاوتی وجود دارد و همین امر منجر به انتخاب صندلی یا تجهیزات اداری مورد نیاز به آن شغل می شود. زمانی که شغل شما نقشه کشی باشد، میزان ارتفاع صندلی با میز از عوامل بسیار مهم تلقی می شود و بهتر است از صندلی هایی استفاده کنید که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند.

 

زمانی که دارای شغل حساسی باشید و مواد شیمیایی سروکار داشته باشید، بسیار مهم است که صندلی ثابت باشد تا از بروز کوچکترین خطری جلوگیری شود. برای افرادی که با کامپیوتر کار می کنند و ساعت های طولانی پشت میز کامپیوتر هستند، راحت بودن صندلی کامپیوتر  حائز اهمیت است. در نتیجه زمانی که برای خرید صندلی اقدام می کنید، باید حیطه کاری خود را در نظر داشته باشید.

 

استفاده از کامپیوتر و شغل هایی که با کامپیوتر در ارتباط هستند، روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل تجهیزات کامپیوتر مانند میز، صندلی و غیره دارای اهمیت بسیاری می باشد. صندلی کامپیوتری دارای طراحی و مدل های بسیار متنوعی است، اما زمانی که اقدام به خرید صندلی می کنید حتما قابلیت تنظیم دسته، قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی صندلی را در نظر بگیرید.

 

دارا بودن قابلیت تنظیم دسته و تنظیم ارتفاع بستگی به حیطه شغلی تان دارد، اما راحت بودن پشتی صندلی از نکات بسیار مهم می باشد. صندلی هایی که حالت S دارند و هنگام نشستن، گودی کمر را پر می کنند، در دسته بهترین صندلی ها قرار می گیرند.

 

نکات مهم انتخاب و خرید صندلی

 

مهم ترین موضوع هنگام انتخاب صندلی، دارا بودن بالاترین کیفیت و استحکام صندلی می باشد.هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ حفظ سلامتی جسم، انتخاب یک صندلی با کیفیت و بادوام مهم است. زمانی که تصمیم به خرید صندلی دارید با مدل ها و ویژگی های بسیاری مواجه می شوید.

 

در چنین شرایطی دشوار شدن انتخاب نهایی امری طبیعی می باشد و باید تمرکز کافی داشته باشید تا صندلی ای را خریداری کنید که کاملا مطابق با خواسته شما باشد و نیازهایتان را برطرف سازد.

 

صندلی دارای انواع مختلفی می باشد و هنگام خرید به دلیل طراحی های متنوع، با اسم های متفاوتی اعم از صندلی آزمایشگاهی ، صندلی اداری، صندلی کارشناسی، صندلی مدیریتی و غیره مواجه می شوید.

 

دقت داشته باشید که متفاوت بودن نام صندلی به دلیل ویژگی هایی چون گردان بودن، نوع دسته، نوع پایه، دارا بودن پشتی گردنی و غیره می باشد. به همین دلیل صندلی را با توجه به مشخصات آن بسنجید و سپس خریداری کنید.

 

کارخانه سیلا یکی از تولید کنندگان انواع صندلی و مبلمان اداری می باشد که انواع صندلی را با مدل های متنوع و مناسب ترین هزینه به فروش می رساند. با مشاهده محصولات در سایت رسمی سیلا می توانید شاهد تنوع طرح ها و بالاترین کیفیت باشید.