پارس ناز پورتال

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن «رضا همدانی» 

رضا همدانی با جمله: معتادا کرونا نمیگیرین یک شبه مشهور شد. او اقدام بـه راه اندازی پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن کرد و خیلی زود شمار دنبال کنندگان او بـه نزدیک 100 هزار نفر رسید! برای خیلی از افراد این اتفاق غیرقابل باور اسـت. این اتفاق نشان می‌دهد کـه شاخ شدن در اینستاگرام کار سختی نیست و نیازی نیست تا هنر و خلاقیت خاصی داشته باشید. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

معتادا نمیگیرن چگونه مشهور شد؟

مدتی اسـت کـه در فضای مجازی فیلمی در حال دست بـه دست شدن اسـت. فیلمی از یک مرد کـه با گفتن جمله: معتادا نمیگیرند. او بـه شدت مشهور شده حالا هم دارد پول میگیرد و تبلیغ می کند حتی با سرچ نامش در اینستاگرام چندین پیج فیک از او بالا می ‌آید. «البته افرادی کـه معتاد خطاب می شوند بـه نوعی گرفتاری یک بیماری شده اند و باید بیمار خطاب شوند نه معتاد، واژه معتاد نوعی توهین محسوب می شود.»

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

جالب اسـت آن قدر تعداد این پیج‌ها با عنوان این فرد زیاد شده کـه خودش در قالب فیلمی نام پیج اصلی خودرا اعلام کرد عجیب‌تر این‌کـه تعداد پیج‌هاي فیک این فرد معتاد در فضای مجازی حتی از یک بازیگر هم بیشتر شده اسـت. اما ماجرا بهمین جا ختم نمی شود این فرد بعد از جذب فالوئر، شروع بـه لایو گذاشتن با شاخ‌هاي مجازی کرد.

 

جنجال دوباره معتادا نمیگیرن

اینبار بعد از زمين لرزه تهران در لایو با یکی از کمدین‌هاي مشهور گفت: معتادا نمی‌لرزند. هربار با این عنوان جملات جدیدی می ‌سازد و فیلم هایش بیشتر دیده شده و دست بـه دست میشود.

 

دلیل این شهرت عجیب چیست؟

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

دراین باره علیرضا شریفی یزدی روان‌شناس اجتماعی اظهار کرد: یکی از دلایلی کـه مردم در صفحات مجازی پیگیر افرادی مانند این فرد میشوند وجود خلاء هایي اسـت کـه در زندگی شان وجوددارد. زمانی کـه افراد جامعه بیکار باشند در فضای مجازی چرخ می زنند مـا برای رفع این مشکل باید زیرساخت‌ هاي درستی را برای گذران اوقات فراغت مردم ایجاد کنیم.

 

شاخ اینستا شدن کار سختی نیست!

شاخ اینستاگرام شدن، بنظر میرسد کـه آسان تر ازآن چیزی اسـت کـه خیلی ها تصور میکنند و برای شاخ شدن و تیک آبی، پول هاي عجیب غریبی خرج میکنند. شاخ هاي اینستاگرام چند سال اخیر نشان میدهد کـه برای شاخ شدن، مهم تر از پول، بایستی جریان سازی کرد و محتوای خوبی داشت. محتوای خوب بـه معنی محتوای باکیفیت و علمی و دقیق نیست.

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

محتوایی کـه بتواند در مدت کوتاهی، جریان سازی کرده و شمار قابل توجهی از کاربران اینستاگرام رابه سمت صفحه اي بکشاند. حتی آنهایی کـه با گیلتی پلیژر «guilty pleasure» مشغول هستند، باز باوجود عدم لایک و فالو صفحه عده اي از شاخ هاي اینستاگرام ایرانیان، دنبال کننده اتفاقات و حواشی انها هستند.

 

این را از view‌هاي میلیونی عده اي از شاخ هاي اینستاگرام ایرانیان درسال هاي اخیر می‌توان مشاهده کرد. معتادا نمی گیرند، نام صفحه اي اسـت کـه اینروزها بـه لیست شاخ هاي اینستاگرام ایرانیان اضافه شده اسـت. بیش از ۱۱۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و خیلی زود جریان سازی آن جواب داد و اکنون درآمد اینترنتی هم دارد.

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

پیج هاي فیک زیادی با نام معتاد نمیگیرن راه اندازی شده کـه نشان از اهمیت و ضریب نفوذ این جریان سازی در بین کاربران اینستاگرام ایرانیان دارد. صفحه اینستاگرامی @axpro_tike بیش از ۵۴۰ عکس بـه اشتراک گذاشته و هیچ صفحه اي را هم دنبال نمی‌کند. پست هایش طبق معمول هزاران لایک دریافت کرده و اخیرا نیز شاهد انتشار تبلیغاتی روی صفحه اینستاگرامی وی هستیم.

 

نوجوانان دلیل اصلی شهرت این افراد هستند

پست هایي کـه در صفحه اینستاگرامی معتاد نمی گیرند مشاهده می‌کنید، مطالبی با ادبیات سخیف اسـت کـه محبوب نوجوانان بوده و طبق معمول کامنت زیادی ندارد. البته قابل ذکر اسـت از چند روز قبل شخصی کـه ادعا داشت ادمین آن صفحه اینستاگرامی اسـت تمام پست‌هاي آن را پاک کرده و ادعا کرد کـه شخص مذکور «گوینده جمله معتادا نمی‌گیرن» حاضر بـه ادامه همکاری با او نشده اسـت.

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

در حال حاضر آن صفحه تغییر اسم داده و طبیعتا دنبال کننده هاي آن هم ریزش کرده اسـت. صفحه قبلی پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن فعلاً در معرض نمی باشد و فن پیج هاي او در حال فعالیت هستند. سوی دیگر میدان متعلق بـه فرصت طلبانی اسـت کـه با دیدن یک رودخانه گل آلود اقدام بـه گرفتن ماهی می‌کنند. اکنون فن پیج هاي رضا همدانی اینقدر زیاد شده کـه معلوم نمی شود کدام شان واقعی هستند.

 

سخن پایانی:

پیج اینستاگرام معتادا نمیگیرن | رضا همدانی چگونه مشهور شد؟ + عکس

در آخر نیز بشما عزیزان توصیه میکنیم تا در روند دنبال کردن افراد در شبکه هاي اجتماعی تجدید نظر کنید و افرادی را دنبال نمایید کـه محتوای مفیدی برای کاربران بـه اشتراک می گذارند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درمورد شاخ هاي اینستاگرام و دلیل مشهور شدن آنها داشته باشید، می‌توانید بـه لینک هاي پیشنهادی زیر مراجعه کنید و با مشهور ترین شاخ هاي حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا شوید.