پارس ناز پورتال

چاپ نوار چسب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

چاپ نوار چسب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

انجام چاپ نوار چسب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت :

برای انجام چاپ بر روی نوار چسب، چسب پهن و همچنین چاپ چسب تبلیغاتی، می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. این مجموعه با به‌روزترین تکنولوژی روز دنیا، بر روی چسب موردنظر شما چاپ بسیار با کیفیتی را انجام می‌دهد و محصول نهایی را در هر کجای ایران که باشید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کند.

 

همراه ما باشید تا بیشتر با نحوه چاپ بر روی نوار چسب آشنا شوید. در صورت بروز ابهامات، می‌توانید از پشتیبانی فروش کمک بگیرید.

چاپ نوار چسب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

ضرورت استفاده از چاپ چسب چیست؟

همان‌طور که خودتان هم می‌دانید، امروزه راه‌های بسیار زیادی برای شناساندن برند و لوگو بر روی محصول وجود دارد و شما می‌توانید از طرق مختلفی تبلیغات هوشمندانه‌ای انجام دهید. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید بکنید، چاپ چسب تبلیغاتی می‌باشد. در حقیقت چاپ چسب، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌های تبلیغاتی است که علاوه بر معرفی محصول، می‌تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد.

 

شما می‌توانید نوع فعالیت خود را با تبلیغات هوشمندانه‌ای به نحوی جذاب معرفی کنید. در این سال‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای شناساندن برند خودتان بر روی محصول چاپ چسب پهن است. در حقیقت چاپ چسب اختصاصی برند، مناسب‌ترین و راحت‌ترین راه برای معرفی محصول می‌باشد.

 

روش‌های چاپ بر روی چسب :

ازآنجاکه چاپ چسب پهن و چاپ چسب تبلیغاتی، یکی از مفیدترین کارها برای شناساندن برندها می‌باشد و نوعی بازاریابی غیرمستقیم به شمار می‌رود، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به چاپ بر روی چسب‌های مختلف کرده‌اند. فراموش نکنید که چاپی که بر روی چسب انجام می‌شود، باید کیفیت کافی را داشته باشد تا در صورت سایش پاک نشود.

 

این مجموعه بهترین و باکیفیت‌ترین چاپ را بر روی نوار چسب انجام می‌دهد و شما می‌توانید هر متن لوگو و یا تصویری که تمایل دارید را بر روی چسب‌های مختلفی از جمله نوار چسب و چسب پهن پنج سانتی، به چاپ برسانید.

 

توجه کنید که چاپ ممکن است بر روی قسمت سلفونی، روی قسمت چسب دار و یا قسمتی بین سلفون و ناحیه چسب دار انجام شود. ازآنجاکه چسب‌ها از لایه‌های مختلفی تشکیل می‌شوند، کیفیت چاپ‌ها متفاوت است. همراه ما باشید تا با جزئیات انواع چاپ بر روی نوار چسب بیشتر آشنا شوید.

 

چاپ در میان سلفون و نواحی چسب‌دار :

درصورتی‌که تصویر، لوگو و یا متن مورد نظر بر روی قسمت درونی‌تر سلفون حک شود و چسب روی آن را بپوشاند، خوانایی متن، لوگو یا تصویر چاپ شده، بیشتر می‌شود و همچنین در اثر استفاده و یا سایش، نوشته‌ها پاک نمی‌شوند. این نوع چاپ، باکیفیت‌ترین نوع چاپ است و ماندگاری بسیار زیادی دارد. درصورتی‌که قصد سفارش چسب چاپی را از این مجموعه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این نوع چاپ را انتخاب کنید.

 

چاپ بر روی سلفون:

چاپ بر روی سلفون چسب باعث می‌شود تا لوگو یا متن و یا تصویری که قصد چاپ کردن آن را دارید، ظاهر خوبی داشته باشد، ولی ممکن است نوشته‌ها به‌راحتی پاک شوند و در اثر سایش و استفاده، به‌شدت کم‌رنگ شوند.

 

چاپ بر روی چسب :

چاپ نوار چسب بر روی قسمت چسب‌دار باعث می‌شود تا چاپی که انجام شده است، ناخوانا و کدر باشد. بنابراین عملاً هیچ تبلیغی به این صورت انجام نخواهد شد. زیرا افراد قادر به خواندن متن و یا مشاهده لوگو نخواهند بود.

چاپ نوار چسب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

مزایای استفاده از چسب نواری چاپ دار چیست؟

هرکدام از این روش‌ها را که انتخاب کرده‌اید، مزایای خود را دارند. قیمت و کیفیت را در کنار هم بسنجید و باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. توجه کنید که در حالت کلی، هدف اصلی از انجام چاپ بر روی چسب پهن و یا نوار چسب این است که شما تبلیغاتی هوشمند برای کسب‌وکار خود بکنید و همچنین قدمی بزرگ برای معرفی برند و محصولاتتان بردارید.

 

جالب است بدانید که شما می‌توانید هر لوگو، طرح، متن و یا تصویری که می‌خواهید را به‌صورت کاملاً اختصاصی، بر روی این برچسب‌ها چاپ کنید. استفاده از این چسب‌ها بر روی هر کالایی که قصد بسته‌بندی و ارسال آن را دارید، باعث می‌شود تا اصالت برند شما حفظ شود و سطح کیفیت و کلاس بسته‌بندی افزایش پیدا کند و بسته‌بندی حالت تخصصی‌تری پیدا کند که نشانگر میزان دقت و هوشمندی شرکت و برند شما خواهد بود.

 

عوامل مؤثر بر روی قیمت چاپ نوارچسب :

عوامل زیادی هستند که بر روی قیمت چاپ نوارچسب و چسب پهن تأثیر می‌گذارند. مثلاً متراژ آن و یا کیفیت چسب و رزینی که در تولید چسب استفاده می‌شود و همچنین نوع چسبی که انتخاب می‌کنید و ضخامت آن، همگی می‌توانند در قیمت نهایی تأثیر داشته باشند. برای اینکه لیست قیمت‌ها را دریافت کنید، می‌توانید با پشتیبانی فروش سایت در ارتباط باشید.

 

فراموش نکنید که این مجموعه با رقابتی‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت‌ها، اقدام به چاپ بر روی چسب می‌کند و شما می‌توانید سفارشات خود را به‌صورت اختصاصی به مجریان چاپ بر روی نوارچسب بدهید تا چسب چاپ دار باکیفیت و شیکی را دریافت کنید.

 

چاپ بر روی چسب را می‌توان بر روی چسب‌های باریک تا عرض ۵ سانتیمتر انجام داد. در حقیقت چاپ چسب پهن، مناسب بسته‌بندی، کارتن‌ها و جعبه‌های مختلف است که در هنگام حمل‌ونقل دچار آسیب‌دیدگی و پوسیدگی نشوند.

 

ازآنجاکه این روش به صورت کاملاً نامحسوس می‌تواند در تبلیغات و بازاریابی شرکت شما، بسیار مؤثر واقع شود، شما می‌توانید به همین روش لوگوی خود را به مشتریان و جامعه هدف خود بشناسانید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از چاپ بر روی چسب استفاده کنید.

چاپ نوار چسب با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

نکات تکمیلی :

قبل از سفارش چاپ بر روی چسب بهتر است این نکات را در نظر بگیرید. برای مثال نوع نوار چسب را با توجه به عرض و جنسی که در نظر دارید، انتخاب کنید. همچنین ازآنجاکه نام برند، لوگو و یا تصویری و متنی که قصد چاپ کردن آن را دارید، به نحوی هویت فعالیت شما را بازنشر می‌کند، بهتر است آن را به رنگ دلخواهتان سفارش دهید و رنگ را با توجه به ساختار و بسته بندی انتخاب کنید تا تمامی این فاکتورها با هم تناسب و سازگاری داشته باشند.

 

فراموش نکنید که شرکت‌های زیادی امروزه به چاپ روی چسب مشغول هستند. ولی کمتر شرکتی هست که می‌تواند با تضمین کیفیت و قیمت این کار را انجام دهد. شما می‌توانید از طریق همین مجموعه، سفارش خود را ثبت کنید.

 

ازآنجاکه شما مشتریان عزیز و گران‌قدر بتوانید بدون رفت و آمد، نام طرح و یا لوگو مورد نظر خود را به چاپ برسانید، می‌توانید طرح‌ها را به صورت اینترنتی نیز ارسال کنید. پس از دریافت طرح، پیش‌نمایش آن به شما نشان داده می‌شود و پس از تأیید نهایی، در کمتر از ۱۰ روز، چسب‌ها به دست شما می‌رسند و آماده تحویل هستند.

 

نتیجه گیری :

انجام چاپ تبلیغاتی و چاپ چسب پهن با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، از طریق همین سایت امکان‌پذیر است. فراموش نکنید که این فعالیت به معرفی بهتر فعالیت و شرکت شما و در نهایت بازاریابی که انجام می‌شود، کمک شایانی می‌کند.

 

اگر قرار است که برای بسته بندی از چسب‌های نواری دارای چاپ استفاده کنید، بهتر است لوگوی شرکت و برند خود را بر روی این محصولات چاپ کنید تا در خاطر مشتریان باقی بماند. نوع چاپ را می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

 

شما می‌توانید با بالاترین کیفیت، چاپ چسب اختصاصی برند خود را به ما بسپارید. همچنین برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت نوار چسب چاپی، می‌توانید با متخصصان این مرکز و همچنین مشاورین واحد پشتیبانی و فروش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

 

شماره تماس : 4-55293003-021