پارس ناز پورتال

چرا در هتل کوروش کیش اقامت کنیم؟

چرا در هتل کوروش کیش اقامت کنیم؟

مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، می‌توانند با اقامت در هتل کوروش کیش، تجربه لذت‌بخش و دلپذیری را  داشته باشند. این مکان یکی از مجلل‌ترین هتل‌ها در کیش است که سفر شما را لذت‌بخش و به یاد ماندنی می‌کند.  موقعیت مکانی آن بسیار عالی است و برای کسانی که قصد اقامت چند روزه در کیش را دارند، دسترسی راحتی به ساحل خلیج فارس فراهم می‌کند.

 

فاصله هتل تا مناطق تفریحی و خرید

 

فاصله مکانی این هتل از اماکن تفریحی کمتر از نیم ساعت است؛ مثلا برای بازدید از کشتی یونانی ۲۰ دقیقه، تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۵ دقیقه و تا پارک دلفین‌ها و ساحل مرجان چیزی حدود ۱۲ دقیقه فاصله دارد. دسترسی به مراکز خرید نیز بسیار راحت است.

 

فاصله هتل کوروش کیش تا مراکز خرید معروفی مانند پردیس یک و پردیس دو چند دقیقه بیشتر نیست. این‌ها همه از مزایای اقامت در این هتل به حساب می‌آیند. اگر قصد سفر و اقامت چند روزه در این جزیره زیبا را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت را به شما معرفی کنیم.

 

درباره هتل کوروش کیش

 

هتل کوروش کیش، یک هتل پنج ستاره است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. این هتل در میدان پردیس کیش و در بلوار خلیج فارس قرار دارد. هتل کوروش کیش از هتل های لوکس و مدرن جزیره به شمار می رود. این هتل ۱۶ طبقه، ۱۹۸ اتاق و سوئیت با امکانات مختلف و متفاوت از هم دارد.

 

همچنین بزرگترین هتل خاورمیانه نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این است که بدانید انرژی مصرفی این مکان زیبا و مجهز، انرژی خورشیدی است! از امکانات متعدد آن می‌توان به استخر و سونا، اینترنت پرسرعت و رایگان در لابی و اتاق‌ها، رستوران مجهز، کافی‌شاپ اشاره کرد.

 

همچنین امکاناتی همچون، صندوق امانات، سالن همایش، لاندری، اتاق چمدان، جکوزی، کرایه اتومبیل‌های مدل بالا، پارکینگ، فروشگاه مجهز، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی، آسانسور، خدمات تاکسی و فضای سبز را در اختیار مسافران قرار می­دهد.

 

خدمات این هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، نظافت روزانه اتاق‌ها، روم سرویس ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، ارائه خدمات ویژه برای معلولین، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی، فارسی و عربی، میز گردشگری جهت گشت ویژه و روزنامه اشاره کرد.

 

امکانات ویژه برای تمام مسافران

 

لابی هتل بسیار مجهز و زیباست و ظرفیت پذیرایی از ۱۰۰ نفر را دارد. امکاناتی نظیر خشکشویی و اتاق واکس کفش نیز در لابی قرار داده شده‌اند تا رفاه حال مسافران را تامین کنند. این مکان حتی انتخابی مناسب برای مسافران خارجی نیز هست؛ چرا که تمام پرسنل به زبان انگلیسی و عربی تسلط دارند و می‌توانند مسافران خارجی را نیز به خوبی راهنمایی کنند.

 

مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی از محبوب‌ترین بخش‌های هتل است. استخر آن دارای سرسره‌های آبی است که بر محبوبیت آن افزوده است. یک سالن بدنسازی مجهز نیز در این مکان دایر شده تا هم بانوان و هم آقایان بتوانند از خدمات ورزشی هتل در زمان‌های جداگانه استفاده کنند.

 

می‌توان هتل کوروش کیش را یکی از مجلل‌ترین، زیباترین و مجهزترین هتل‌های این شهر دانست که سالانه مسافران بسیاری از خدمات آن جهت اقامت خود و خانواده‌شان استفاده می‌کنند. اگر به‌ دنبال مکانی زیبا و در عین ‌حال با امکانات رفاهی مناسب می‌گردید، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

همچنین این هتل زیبا دارای ترانسفر فرودگاهی است. می‌توانید از اتومبیل‌های مدل بالای کرایه‌ای هتل نیز استفاده کنید یا اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده‌اید، آن را در پارکینگ مجموعه پارک کنید.

 

رستوران و کافی‌شاپ مجهز و باکیفیت هتل، شما را از رفتن به خارج از آن جهت صرف غذا و نوشیدنی بی‌نیاز می‌کند. نظافت آن به‌ صورت روزانه انجام می‌شود، دارای استخر و سونای مجهز است. بعضی از اتاق‌های آن چشم‌انداز دریا دارند.

 

سیستم تهویه هتل عالی و مطبوع است که باتوجه به گرمای هوای جزیره، از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. دسترسی آن به مراکز خرید و اماکن دیدنی و تفریحی بسیار راحت است و این یکی از نقاط قوت اقامت در هتل کوروش کیش است؛ چرا که خرید و بازدید از اماکن جذاب تفریحی از اهداف افرادی است که به کیش سفر می‌کنند.

چرا در هتل کوروش کیش اقامت کنیم؟

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

 

انواع اتاق‌های هتل کوروش کیش شامل اتاق‌های دوتخته دوبل استاندارد، اتاق‌های دوتخته سمت دریا، اتاق‌های سه­تخته استاندارد، اتاق‌های سه­تخته سمت دریا و سوئیت‌های یک خوابه دونفره رو به جزیره می‌شوند. توجه داشته باشید که اتاق‌های سمت دریا، لزوما چشم‌انداز دریا ندارند و فقط جهت آن‌ها به سمت دریا قرار گرفته است.

 

صبحانه در این هتل به‌ صورت سلف سرویس، اما ناهار و شام با پرداخت هزینه و به ‌صورت جداگانه سرو می‌شوند. ساعت تحویل اتاق، ۱۴ بعدازظهر و ساعت تخلیه آن ۱۲ ظهر است. گرمایش کل هتل از انرژی خورشیدی تامین  می‌شود و سیستم تهویه، هوای بسیار مطبوع و دلپذیری دارد.

 

تعدادی از اتاق‌ها چشم‌انداز دریا دارند و مسافران با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانند دریا را از پنجره خود مشاهده کنند. هر اتاق دارای یخچال، مبلمان شیک و راحت، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، وان، دمپایی، چای‌ساز، کمد لباس و رخت‌آویز، تلفن و تلویزیون می‌شود. برای اقامت کودکان زیر پنج سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

 

دلایل انتخاب هتل کوروش برای اقامت در کیش

 

از دلایل انتخاب این مکان زیبا برای اقامت، می‌توان به نوسازبودن آن اشاره کرد. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در مکان‌های مدرن و تازه‌ساز اقامت کنند.

 

از دیگر دلایل انتخاب این مکان زیبا توسط مسافران، امکانات خوب و برخورد مناسب پرسنل است. همچنین خدمات رفاهی آن نیز در سطح قابل قبولی ارائه می‌شود.

 

موقعیت مکانی هتل کوروش کیش، بسیار عالی و دسترسی به مراکز خرید، اماکن تفریحی و دیدنی بسیار راحت است.

 

علاوه ‌بر دسترسی به تاکسی برای تردد درون شهر، امکان کرایه اتومبیل از هتل نیز وجود دارد تا مسافران بتوانند به ‌راحتی به همه مکان‌ها دسترسی داشته باشند.

 

غذای رستوران آن نیز از کیفیت و تنوع خوبی برخوردار است و نیازی نیست مسافران برای صرف غذای خود به خارج از هتل بروند.

چرا در هتل کوروش کیش اقامت کنیم؟

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

 

برای رزرو متنوع ترین هتل های کیش از لوکس تا اقتصادی کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید می توانید هتل موردنظر خود را در این سایت به راحتی و تنها با چند کلیک رزرو کرده و بلافاصله واچر خود را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را به شما ارائه می دهد.