پارس ناز پورتال

چه هدایای شرکتی مناسب نوروز هستند؟

چه هدایای شرکتی مناسب نوروز هستند؟

آغاز سال نو و شروع فصل بهار، امید تازه‌ای به روح انسان بخشیده و افراد را پس از گذراندن یک استراحت چند روزه، برای کسب تجربه‌های جدید و ارتقاء موقعیت شغلی آماده می‌سازد. کسب‌و‌کارها هم این فرصت را غنیمت شمرده و برای مشتریان، همکاران و کارمندان خود هدایای ویژه‌ای تدارک می‌بینند.

چه هدایای شرکتی مناسب نوروز هستند؟

ست مدیریتی تبلیغاتی

شاید هدایای تبلیغاتی ارزش مادی چندانی برای مخاطب ما نداشته باشد، اما اینکه حس کند در بهترین روزهای سال، کسی به یادش بوده و برایش ارزش قائل شده، علاوه بر انتقال حس خوب و افزایش امید به استقبال از سال نو، صمیمیت و ارتباط بین او و فروشنده بیش‌ازپیش محکم و استوار می‌شود.

 

برایان تریسی در کتاب روانشناسی فروش تاکید بر این نکته دارد که مشتری از جایی خرید می‌کند که بداند برایش ارزش قائل هستند و او و منافعش را دوست دارند، نه اینکه صرفا به چشم یک خریدار به او نگاه شود.

 

از آنجایی که شروع سال نو خورشیدی مقارن است با آغاز فصل بهار، تاثیر و بازخورد هدایای تبلیغاتی نوروز نسبت به سایر مناسبت‌ها دوچندان خواهد بود و با صرف هزینه‌ی کم می‌توان خاطره‌ای خوب و به‌یاد ماندنی را در ذهن مخاطب به یادگار گذاشت.

 

بهترین هدایای شرکتی ویژه‌ی نوروز

در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین هدایای تبلیغاتی ویژه عید نوروز می‌پردازیم که هرساله از طرف شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ مورد استقبال قرار گرفته و بیشترین تاثیر مثبت را روی ذهن مخاطب می‌گذارند.

 

1. ست مدیریتی

با توجه به سابقه‌ی فروش هدایای تبلیغاتی نوروز و بر اساس آمار سال‌های گذشته، ست مدیریتی جزء محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای سال نو به شمار می‌رود. این ست مناسب مدیران فروش و مدیرعامل شرکت‌های طرف حساب است و با انتقال حس مدیریتی و یاداواری جایگاه بالای شخص، فاصله او با هدیه دهنده نزدیکتر می‌کند.

 

اقلام داخل ست محدودیتی در تعداد و تنوع نداشته و کاملا به سلیقه‌ سفارش‌دهنده و بر اساس بودجه تعیین شده، قابل تغییر است. مواردی مانند سررسید، پاوربانک، فلش مموری، خودکار، جاکلیدی و جاکارتی به عنوان پرکاربردترین اقلام ست‌های مدیریتی تبلیغاتی به شمار می‌روند.

 

تقویم جیبی، کیف مدارک، قاب عکس، دفترچه یادداشت، شارژر فندکی، OTG و زعفران از دیگر مواردی است که می‌توان برای تکمیل ست مدیریتی تبلیغاتی بکار برد.

 

اولین چیزی که مخاطب پس از دریافت ست مدیریتی تبلیغاتی با آن برخورد می‌کند، بسته‌بندی آن است. بنابراین بسته‌بندی ست مدیریتی باید به بهترین شکل ممکن تهیه شده و ظاهری شکیل و لوکس را ارائه کند. جعبه‌های چوبی و یا روکش چرمی گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند.

 

نکته دیگری که در تهیه ست مدیریتی می‌بایست مدنظر قرارگیرد، چینش اقلام داخل جعبه است. محتویات ست باید از نظر رنگ‌بندی، سبک کار و نوع چینش به گونه‌ای انتخاب شود که حس یکنواختی و انسجام را به مخاطب منتقل کند.

 

پراکندگی و ناهمخوانی اقلام موجود در بسته‌بندی ست مدیریتی، ممکن است برای مخاطب به نوعی ایجاد حس ناخوشایند به همراه داشته و غیرحرفه‌ای بودن هدیه دهنده را نشان دهد.از آنجایی که اقلام ست مدیریتی ازجمله خودکار، سررسید، فلش مموری و تقویم در طول سال مورد استفاده‌ی شخص قرار می‌گیرد تاثیر زیادی در یاداوری برند و محصولات شرکت به‌جا می‌گذارد.

 

2. فلاسک تبلیغاتی

نوشیدن یک فنجان چای، دمنوش یا قهوه می‌تواند خستگی را از ذهن و بدن انسان بیرون کند. از مدیران و کارکنان یک سازمان گرفته تا یک فروشنده ساده در سوپرمارکت، همگی برای استراحت و ایجاد تنوع در طول ساعت کاری خود نیاز به یک نوشیدنی گرم را احساس می‌کنند.

چه هدایای شرکتی مناسب نوروز هستند؟

فلاسک تبلیغاتی

اینکه فلاسک تبلیغاتی در طول ساعت کاری کنار میز کار شخص و مقابل چشمانش باشد و لوگوی شرکت را چندین و چندبار در طول روز مشاهده کند، در ناخودآگاه ذهنش تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد که در دراز مدت منجر به وفاداری مشتری و افزایش فروش خواهد شد.

 

3. ماسک تبلیغاتی

با گذشت حدود دو سال از شیوع بیماری واگیردار کرونا و ضرورت استفاده از ماسک‌های بهداشتی به‌ویژه در محیط‌های شلوغ کاری، هدیه دادن ماسک تبلیغاتی که شامل لوگوی شرکت باشد، علاوه بر انتقال حس خوب به فردی که از ماسک استفاده می‌کند، باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی اطرافیان فرد شده و در مورد لوگوی درج شده روی پارچه‌ی ماسک مورد پرسش قرار خواهد گرفت. این یعنی زدن دو نشان با یک تیر!

 

همه‌ی این کارهای کوچک و کم‌هزینه به مرور زمان باعث رشد آگاهی افراد از برند ما خواهد شد که به اصطلاح Brand Awareness نامیده می‌شود.

 

چگونه هدایای تبلیغاتی تهیه کنیم؟

ارائه هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه در عید نوروز، باعث افزایش وفاداری مشتریان ثابت و رشد مداوم فروش محصولات و خدمات شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌شود. ارائه‌ی هدایای خاص مانند انواع ست مدیریتی می‌تواند برند سازمان را برای همیشه روی ذهن مخاطب حک نماید. برای تهیه هدایای تبلیغاتی با شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش با شماره 02188308440 تماس بگیرید یا به وبسایت این شرکت سر بزنید.