پارس ناز پورتال

چگونه در کیش هیجان مان را تخلیه کنیم؟

چگونه در کیش هیجان مان را تخلیه کنیم؟

چگونه در کیش هیجان مان را تخلیه کنیم؟

جزیره کیش علاوه بر اینکه جاذبه­های تاریخی و طبیعی فراوانی دارد که می­توانید از دیدن آنها حسابی لذت ببرید، تفریحات مختلفی نیز دارد که می­توانید با تجربه آنها، هیجان خود را تخلیه کنید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از تفریحات متفاوت جزیره کیش را برای شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما به جزیره کیش سفر کنید، تجربه آنها را در برنامه خود بگنجانید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ساحل مرجانی

یکی از جاذبه­ های دیدنی جزیره کیش که بسیار معروف می­باشد و خیلی از علاقمندان به طبیعت و دریا، برای دیدن همین جاذبه به کیش سفر می­کنند، ساحل مرجانی می­باشد. این ساحل که در قسمت شرقی جزیره کیش قرار دارد و شما می­توانید کف دریا را به وضوح در آن ببینید، مسیر مناسبی برای دوچرخه سواری و همچنین موقعیت زیبایی برای عکاسی نیز می­باشد.

 

پیست کارتینگ

اگر علاقمند به ماشین­سواری، خصوصا با ماشین­های مسابقه­ای هستید و به سرعت و هیجان علاقه دارید، به شما پیشنهاد می­کنیم که حتما سری به پیست کارتینگ جزیره کیش بزنید. این پیست که در قسمت شرقی جزیره ساخته شده و فاصله زیادی با پارک شهر ندارد، بزرگترین پیست کارتینگ خاورمیانه است. پیست کیش با ۸۰۰ متر طول و ۷ متر عرض، این رکورد را هم در ایران و هم در خاورمیانه متعلق به خود کرده است.

چگونه در کیش هیجان مان را تخلیه کنیم؟

پارک آبی اوشن

برای کسانی که عاشق تفریحات آبی هستند و از تجربه پارک آبی لذت می­برند، پارک آبی اوشن را پیشنهاد می­کنیم. این پارک آبی روباز که در جنوب جزیره کیش ساخته شده است، چشم­انداز فوق­العاده­ای به سواحل خلیج فارس دارد. شما می­توانید در پارک آبی اوشن وسایل مختلفی را از جمله تونل­ها و سرسره­های آبی، رودخانه رفتینگ، سقوط آزاد و … را تجربه کنید و از هیجان‌ آنها لذت ببرید.

 

شهربازی هایلند

اگر به تجربه وسایل هیجان­انگیز شهربازی علاقه­مند هستید، پیشنهاد می­کنیم که سری به شهربازی هایلند کیش بزنید. این شهربازی که در شرق کیش قرار گرفته و درون پارک شهر است، وسایل و بازی­های مختلفی اعم از سورتمه، رودخانه وحشی، سفینه، سینما هفت بعدی و … را برای میزبانان در نظر گرفته که می­توانید از آنها استفاده کنید و انرژی خودتان را تخلیه کنید. در این شهربازی رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که می­توانید غذا و نوشیدنی صرف کنید.

 

خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت

هر زمان تمایل داشتید با خرید بلیط هر یک از پروازهای تهران کیش به این جزیره زیبا سفر کرده و از تفریحات هیجان انگیز آن لذت ببرید، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، مقصد و تاریخ پرواز مورد نظرتان را وارد نموده و بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید.

 

شما می­توانید هزینه بلیط را نیز بصورت آنلاین پرداخت نموده و به راحتی به این جزیره سفر کنید. البته شما می­توانید بلیط پرواز به هر کدام از شهرهای ایران مانند پروازهای تهران مشهد یا تهران اصفهان را نیز از اسنپ تریپ با بهترین قیمت خریداری کنید.