پارس ناز پورتال

چگونه عزیزان خود را در ایران سورپرایز کنیم؟

چگونه عزیزان خود را در ایران سورپرایز کنیم؟

شاید به ظاهر، سورپرایز کردن عزیزان افرادی که در ایران هستند، از خارج ایران، کار سخت و غیرممکنی به نظر برسد. در این وضعیت با یک سرچ ساده متوجه می‌شویم که فروشگاه‌های زیادی در این حوزه یعنی ارسال گل و کیک و هدایا به ایران فعالیت می‌کنند.

 

برخی از این فروشگاه‌ها، با انجام هماهنگی‌های لازم با فرستنده، تمامی امور را برای سورپرایز کردن عزیزان شما در ایران فراهم می‌کنند. همچنین گاهی خدماتی مانند فیلم‌برداری و عکاسی را نیز در قالب یک پکیج به شما ارائه می‌کنند.

 

حال قصد داریم که به سراغ برترین فروشگاه اینترنتی ایران برای سورپرایز کردن عزیزان شما در ایران یعنی شهرکادو برویم و توضیحات تکمیلی را در مورد این فروشگاه به صورت مفصل بیان کنیم. پس اگر دوست دارید که از خارج ایران، یک خاطره به‌یاد ماندنی برای عزیزان خود بسازید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، تا بتوانید عزیزان خود را به راحتی از خارج ایران سورپرایز کنید.

 

چرا باید شهرکادو را برای سورپرایز کردن عزیزان خود در ایران انتخاب کنیم؟

 

 برای این که بتوانیم عزیزان خود را در ایران سورپرایز کنیم، باید با مجموعه‌ای کار کنیم که بیش‌ترین نظم و دقت را در تمامی امور دارد. برای سورپرایز کردن عزیزان شما در ایران، شما باید یک محدوده تایمی تعیین کنید که فرد مورد نظر، در آن زمان در محل مورد نظر، حضور داشته‌ باشد.

 

به همین دلیل رعایت دقیق زمان‌بندی از طرف مجموعه ارائه‌دهنده، بسیار اهمیت پیدا می‌کند. برای مثال اگر شما ساعت 6 تا 7 را برای سورپرایز فرد مورد نظر در ایران اعلام کنید و شرکتی که خدمات را به شما ارائه می‌دهد، به موقع در محل نباشد، کل قضیه سورپرایز کنسل می‌شود!

 

فروشگاه اینترنتی شهرکادو، تخصصی‌ترین مجموعه در ایران برای سورپرایز کردن عزیزان شماست. این مجموعه تمامی تدابیر لازم را برای این که سورپرایز شخص مورد نظر به بهترین نحو انجام شود، تدارک می‌بیند.

 

علاوه بر تمام موارد قبلی، شهرکادو یک آپشن ویژه هم دارد. شما می‌توانید با خرید پکیج تصویربرداری سورپرایز، بهترین فیلم و عکس‌ها را از سورپرایز شدن عزیزان خود ثبت کنید.

 

شهرکادو چه خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؟

 

هر فروشگاهی، چه آنلاین و چه حضوری، باید خدمات خاصی را نسبت به رقبا به مشتریان خود ارائه دهد. این امر باعث می‌شود که مشتری شما به مشتری وفادار تبدیل شود و از طرفی، از خرید خود راضی باشد و لذت ببرد. حال با هم تعدادی از خدمات برترین فروشگاه اینترنتی برای سورپرایز کردن عزیزان شما در ایران را بررسی می‌کنیم. این موارد عبارتند از:

چگونه عزیزان خود را در ایران سورپرایز کنیم؟

1) هر چه می‌خواهید، سفارش دهید

شهرکادو تنوع کالایی بسیار بالایی دارد و هر روز هم به تعداد کالاهای موجود در این فروشگاه افزوده می‌شود. با این حال، تیم شهرکادو احساس کرد که شاید با وجود این تنوع، باز هم مشتری کالای مورد نظر خود را نتواند پیدا کند.

 

در نتیجه سرویسی به نام «هر چه می‌خواهید، سفارش دهید» را در فروشگاه خود ساخت. با استفاده از این سرویس، ابتدا شما کالای مورد نظر خود را به تیم پشتیبانی این فروشگاه اعلام می‌کنید.

 

سپس آن‌ها به شما امکان و یا عدم امکان خرید این کالا را اعلام می‌کنند. در نهایت اگر شما با شرایط اعلامی موافق باشید، می‌توانید به راحتی پرداخت را انجام دهید و سفارش خود را ثبت کنید. به همین سادگی!

 

2) سرویس یادآوری

در دنیای امروز، اکثر افراد مشغله‌های زیادی دارند و درگیر کارهای روزمره خود هستند. حال در این بین، ممکن است که شما مناسبت‌هایی همچون تولد عزیزان و دیگر موارد را فراموش کنید. شهرکادو برای این مورد هم یک راه‌حل آسان دارد.

 

شما می‌توانید تاریخ مورد نظر خود را در سایت شهرکادو ثبت کنید. با این کار،  این مجموعه قبل از این مناسبت، آن را به شما یادآوری کند. همچنین شهرکادو همیشه سالگرد هر سفارش را به مشتریان خود یادآوری می‌کند تا شاید باز هم بخواهند در آن تاریخ خاص، هدیه‌ای برای عزیزان خود ارسال کنند.

چگونه عزیزان خود را در ایران سورپرایز کنیم؟

3) چه کادویی بخرم

سرویس چه کادویی بخرم سرویس کاملا ویژه است. اصولا اکثر افراد در هنگام مناسب‌های خاص، نمی‌دانند که باید چه هدیه‌ای را برای عزیزان خود فراهم کنند. شهرکادو با استفاده از هوش مصنوعی و دیگر موارد، تلاش می‌کند تا شما را در مناسبت‌های خاص، برای خرید هدایا راهنمایی کند.

 

این سرویس پیشرفته واقعا کاربردی است و در عین حال جای توسعه بیشتری نیز دارد، که از تیم شهرکادو تقاضا داریم آن را هرچه زودتر توسعه دهند تا با خرید از این فروشگاه، لذت دوچندانی ببریم.

 

4) عضویت طلایی پکیج ارسال

یکی از مواردی که رقبا شهرکادو را متعجب کرد، عضویت طلایی برای ارسال یک سال بود. در این طرح شما با پرداخت تنها 19 دلار، یک سال ارسال رایگان دریافت می‌کنید. نکته جالب ماجرا این جا است که شما می‌توانید 365 روز سال سفارش ثبت کنید و ارسال تمامی سفارش‌های شما تنها با همان 19 دلار صورت می‌گیرید. این مورد احترام به مشتری است، که جای تقدیر دارد و واقعا ستودنی است.

 

5) تقویم مناسبت‌ها

شهرکادو یک بخش با نام تقویم مناسبت‌ها دارد. شما با مراجعه به این بخش، هم به فارسی و هم به انگلیسی می‌توانید مناسبت‌های خاص و تاریخ آن‌ها را مشاهده کنید. بسیار افرادی که در ایران حضور ندارند، دیگر با تقویم شمسی کار نمی‌کنند و در واقع این کار کمک بزرگی به این افراد می‌کند تا بتوانند به راحتی تمامی مناسبت‌ها مثل روز پدر و مادر و ولنتاین و … را مشاهده کنند.

 

6) پشتیبانی به چند زبان

از دیگر مزایای شهرکادو این است که به چند زبان مختلف، مشتریان خود را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توان در 24 ساعت روز و 7 روز هفته با پشتیبانی شهرکادو در ارتباط باشید. برای ارتباط به زبان انگلیسی با شهرکادو، باید با شماره تماس آمریکا یعنی (+1) 707-931-1018 در ارتباط باشید و اگر دوست دارید که به زبان فارسی با پشتیبانی صحبت کنید، با شماره تماس (+98) 0939 8585 606 در ارتباط باشید. همچنین شهرکادو برای رفاه حال مشتریان آلمانی زبان، گاهی پشتیبانی به زبان آلمانی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند!

 

جمع‌بندی

 

آیا شما هم دوست دارید که ارسال هدیه به ایران را برای عزیزان خود به بهترین وضعیت ممکن انجام دهید؟

 

اگر شما هم در خارج از ایران قرار دارید و تا به حال از فروشگاه شهرکادو خرید نکرده‌اید، برای ثبت اولین سفارش خود ازشهرکادو 10 دلار تخفیف بگیرید. شما برای ثبت سفارش ارسال گل و هدیه به ایران، تنها کافیست که به سایت www.shahrekado.com مراجعه نمایید.

 

همچنین برای ارتباط با پشتیبانی شهرکادو، می‌توانید با شماره‌های (+98) 0939 8585 606 و (+1) 707-931-1018 در ارتباط باشید.