پارس ناز پورتال

چگونه گوشواره نقره را سفید کنیم؟

چگونه گوشواره نقره را سفید کنیم؟

راهنمایی خرید دستبند نقره زنانه

دردنیای مد امروز، برای داشتن یک استایل زیبا و شیک، علاوه بر داشتن جدید‌ترین مدل کفش و کیف و لباس، اکسسوری‌ها و زیورآلات نیز پارامتر‌هایی هستند که دنیای امروز به آن‌ها اهمیت بسیاری می‌دهد. در میان زیورآلات مختلف، یکی از زیورآلات که محبوبیت خاصی را در دنیای امروز دارند و جزء کابردی‌ترین نمونه‌ها شناخته می‌شود، دستبند‌ها هستند.

 

اگر سخنران هستید یا به هنگام صحبت کردن از دست‌های خود استفاده می‌کنید، استفاده از دستبند‌ها می‌تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند. درخشش فلز نقره، در میان مدل‌های متنوع دستبند‌ها، مقدمه ساز ساخت دستبند‌های ظریف و زیبایی شده است که امروزه در دنیای مد شاهد آن هستیم.

 

انواع مختلف دستبند نقره زنانه موجود در بازار:

* دستبند نقره آویزدار: این مدل از دستبند‌های نقره دارای 5 الی 6 اویز می‌باشند، شکل ظاهری این آویز‌ها به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد. معمولاً اشکال این مدل آویز شامل: ماهی، کلید، دریا، قلب، قفل و… هستند.

 

* دستبند نقره بدون آویز: دستبند‌های نقره بدون آویز طرفدار کمتری دارد، اما به لحاظ زیبایی آن‌ها چشم گیر هستند.

 

* دستبند نقره زنجیری: این دستبند‌ها ضخامت چندانی ندارند و مانند زنجیر به دور دست می‌پیچند. این مدل از دستبند باب سلیقه‌ی خانم‌هایی است که به زیورآلات ظریف علاقه دارند.

 

* دستبند نقره تخت: این نوع دستبند، نسبت به مدل‌های دیگر دستبند نقره زیبایی خاصی دارد. به این دلیل که اغلب از حدید نقره ساخته شده و هنگام استفاده، این اشکال حدید کاملاً صاف و تخت روی دست شما می‌ایستند و نمای ظاهری آن کاملاً مشخص خواهد بود.

 

* دستبند نقره زینت یافته با سنگ‌های قیمتی: این مدل از دستبند‌ها دارای سنگ‌های قیمتی و زینتی همچون: عقیق، یاقوت، شرف شمس، زمرد و … هستند. این نوع دستبند‌ها به دلیل جنس نقره و وجود سنگ‌های قیمتی به کار رفته در آن، از قیمت بالایی برخوردار هستند.

چگونه گوشواره نقره را سفید کنیم؟

خرید دستبند نقره زنانه

برای خرید دستبند نقره زنانه باید به نکاتی توجه کنید:

 

* عیار و ارزش دستبند: اولین نکته‌ای که در هنگام خرید دستبند نقره باید به آن توجه کنید، عیار و درصد استفاده آن فلز گران بها در زیورآلات است.

 

* تشخیص دستبند نقره اصل: برای اینکه بتوانید دستبند نقره اصل را بشناسید، کافی است که شما آن را کنار آهن ربا قرار دهید. اگر توانستید آن را راحت از آهن ربا جدا کنید، قطعاً نقره اصل است.

 

* اندازه دستبند: نکته مهم دیگر در حین خرید دستبند، توجه به سایز آن است. البته دستبند مانند انگشتر‌های نقره نیست که نیاز به اندازه‌گیری دقیق سایز داشته باشد و بیشتر آن‌ها قابلیت تغییر اندازه دارند.

 

قیمت دستبند نقره زنانه

قیمت دستبند‌های نقره زنانه با توجه به عیار و وزن و همچنین مدل دستبند متفاوت است. با خرید دستبند نقره زنانه می‌توانید استایل شیک و جذابی را برای خود رقم بزنید.

چگونه گوشواره نقره را سفید کنیم؟

گردنبند نقره زنانه

در بین تمامی مدل‌های نقره‌ای که در بازار موجود است، گردنبند نقره زنانه جایگاه ویژه‌ای دارد. علت این امر به خاطر تنوع در شکل و ظاهر گردنبند‌های نقره است.

 

تقسیم‌بندی گردنبند‌های نقره بر اساس طول آن‌ها:

 

* گردنبند یقه‌ای یا کوتاه: این مدل گردنبند نقره، بلندای آن به صورت دولا بیشتر از 20 سانت می‌باشد. در هنگام خرید گردنبند نقره زنانه به یقه لباستان توجه کنید. اگر یقه‌ی لباس انتخابی شما خیلی بسته می‌باشد، طول گردنبند باید بالای 25 سانتی‌متر باشد. ولی اگر یقه‌ی لباستان باز است، به سراغ خرید گردنبند نقره کوتاه بروید.

 

* گردنبند نقره بلند: طول گردنبند‌های بلند معمولاً 45 تا 50 سانتی‌متر می‌باشد. این مدل از گردنبند‌های نقره به استایل شما جذابیت خاصی می‌بخشند.

خرید گردنبند نقره زنانه

نکات مهمی که در هنگام خرید گردنبند نقره باید به آن توجه کنید:

 

* حتماً هنگام خرید گردنبند نقره به قیمت آن توجه کنید. عواملی مثل: بلندی یا کوتاهی گردنبند و … بر روی قیمت آن اثرگذار هستند.

 

* سعی کنید گردنبند‌های ظریف نقره خریداری کنید. به این خاطر که این مدل از گردنبند‌های نقره هیچ گاه از مد نمی‌افتند و زیبایی بسیار خاصی دارند. مدل‌های ظریف نسبت به مدل‌های دیگر مقرون به صرفه و ارزان‌تر نیز هستند.

 

* به طول گردن خود در هنگام خرید توجه کنید. اگر گردن بلندی دارید به سراغ خرید مدل‌های کوتاه بروید. اما اگر گردن کوتاهی دارید پیشنهاد می‌کنیم گردنبند نقره بلند را خریداری نمایید.

 

* وقتی قصد خرید زیورآلات نقره را دارید، حتماً یک فرد کاربلد را که نقره اصل را از بدل تشخیص می‌دهد، با خود ببرید تا به شما کمک کند.

 

قیمت گردنبند نقره زنانه

گردنبند نقره زنانه نیز مانند دستبند، با توجه به وزن و شکل آن و همچنین بلندی و یا کوتاهی گردنبند، قیمت‌های مختلفی دارد.

چگونه گوشواره نقره را سفید کنیم؟

گوشواره نقره

در گذشته بیشتر از گوشواره نقره استفاده می‌شد. به این دلیل که قیمت طلا بالا بوده و هر کسی نمی‌توانسته نسبت به خرید آن اقدام کند. در صنعت مد امروز نیز گوشواره نقره جایگاه خاصی دارد.

 

انواع گوشواره نقره

* گوشواره آویزان: این مدل از گوشواره نقره حالتی آویزان و بلند دارد که به قسمت نرمی گوش وصل می‌شود.

 

* گوشواره میخی: درقسمت پشت این مدل از گوشواره، پینی وجود دارد که به قسمت نرمی گوش وصل می‌شود. این مدل از گوشواره از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است به این دلیل که کاملاً به گوش می‌چپسبد.

 

* گوشواره حلقه‌ای (چنبره‌ای): این مدل از گوشواره نقره همانطور که از نامش پیدا است، به شکل حلقه‌ای بزرگ یا کوچک است که به قسمت نرمی گوش وصل می‌شود.

 

* گوشواره کیلیپسی: معروف‌ترین نوع گوشواره کیلیپسی، اکسترا می‌باشد. اما تنها ایرادی که این مدل از گوشواره نقره دارد، ناامن بودن قفل آن است.

 

* گوشواره بخیه: این مدل از گوشواره نقره، طول نسبتاً بلندی دارد و از چند سوراخی که در گوش موجود است، رد می‌شود.

 

خرید گوشواره نقره

نکاتی که هنگام خرید گوشواره نقره زنانه باید به آن توجه کنید:

 

* هنگام خرید گوشواره نقره حتماً به قیمت آن توجه داشته باشید. عواملی مانند: مدل گوشواره، سنگ‌های زینتی و … بر روی قیمت آن اثر‌گذار هستند.

 

* به قفل گوشواره توجه کنید. قفل گوشواره باید از ایمنی با دوامی برخوردار باشد تا به راحتی باز نشود.

 

* قبل از خرید گوشواره، شخص ماهری را که می‌تواند نقره اصل را از تقلبی تشخیص دهد، با خود ببرید تا به شما در خرید کمک کند.

 

* هیچ گاه به سراغ خرید گوشواره‌های خیلی بلند و خشک نروید. به این خاطر که در اثر فعالیت‌های روزانه یا خوابیدن، ممکن است بشکند یا آسیب ببیند.

چگونه گوشواره نقره را سفید کنیم؟

قیمت گوشواره نقره

قیمت گوشواره نقره نیز بستگی به عیار و شکل و مدل آن و همچنین سنگ‌های زینتی به کار رفته در گوشواره بستگی دارد.

 

سخن آخر

برای اینکه بتوانید استایل خود را جذاب و زیبا کنید، استفاده از انواع مختلف اکسسوری‌ها مانند دستبند، گردنبند، گوشواره و … مؤثر است. در گذشته به این دلیل که از فلزات گران بها در ساخت زیورآلات استفاده می‌کردند، فقط طبقه ثرومند جامعه می‌توانست از این اکسسوری‌ها استفاده کند. اما امروزه با توجه به تنوع فلزات به کار رفته در ساخت زیورآلات، شرایط کاملاً تغییر کرده و افراد مختلف با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانند محصول مناسب خود را انتخاب کنند.