پارس ناز پورتال

کاربرد شگفت انگیز رگال لباس

کاربرد شگفت انگیز رگال لباس

چوب لباسی یکی از تجهیزات ضروری برای آویزان کردن لباس است. با این حال، امروزه مدل های زیادی از آن وجود دارد که در میان آن ها رگال لباس طرفداران زیادی پیدا کرده است. چوب لباسی هایی که قابلیت نصب پایه بر روی زمین را دارند، ویژگی ها و مزایای زیادی را به خود اختصاص داده اند.

 

فروشگاه وود دی  بزرگ ترین عرضه کننده انواع رگال لباس، این امکان را به شما می دهد تا مدل مناسبی را برای فضای داخلی خانه یا محل کار خود انتخاب کنید.

کاربرد شگفت انگیز رگال لباس

زیبایی انواع رگال لباس

مزایای رگال لباس

بر خلاف آویزهای تعبیه شده در کمد یا دیوار، رگال لباس دارای مزایای قابل توجهی است.  نصب آن در مکان مناسب آسان است و می توان در صورت لزوم بدون تلاش زیاد آن را جا به جا کرد. همچنین، مزایای دیگر آن عبارتند از:

 

به پوشش های دیوار آسیبی وارد نمی کنند و اگر دیگر در اتاق مورد نیاز نباشد، می توان آن را به سادگی جا به جا کرد.

 

مجموعه ای غنی از مدل ها که شامل امکانات گسترده ای است.

 

ظرفیت اکثر طرح ها زیاد است که می توانید لباس ها را نه تنها برای صاحبان، بلکه برای مهمانان خانه نیز قرار دهید.

کاربرد شگفت انگیز رگال لباس

رگال مناسب برای تمامی فضاها

انواع رگال لباس

هنگام انتخاب رگال لباس، توجه به مواد سازنده آن مهم است، زیرا کیفیت مواد اولیه مسئول استحکام سازه و همچنین ارتباط آن با سبک کلی فضای داخلی است. بسته به جنس رگال، انواع زیر وجود دارد:

 

1- رگال چوبی: رگال چوبی ساخته شده از انواع مختلف چوب، کاملا قوی و بادوام بوده که از چندین عنصر تشکیل شده است. مدل های ساخته شده از چوب در فضای داخلی اتاق، راهرو ها و البته در طراحی کلاسیک عالی به نظر می رسند. نکته قابل توجه این است که اگر در راهرو روکشی از مواد طبیعی مانند سنگ وجود دارد، می توانید یک رگال چوبی را انتخاب کنید.

 

2- رگال فلزی: آن ها سنگین و بسیار پایدار بوده، بنابراین برای راهرو ها عالی هستند و به شما این امکان را می دهند که لباس های بیرونی و سنگین زیادی را روی آن قرار دهید. بیشتر اوقات ، چوب لباسی های فلزی از فلز روکش کروم ساخته شده که در رنگ های مختلف رنگ آمیزی شده است ، اما مدل های جالب تری نیز وجود دارد.

 

3- رگال پلاستیکی : این رگال ها دارای وزن سبک و هزینه کم هستند، با این حال، پایداری کمتری دارند و قادر به تحمل مقدار زیادی لباس نخواهند بود.

کاربرد شگفت انگیز رگال لباس

کاربرد گسترده رگال لباس

چگونه رگال لباس مناسب خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب رگال لباس مناسب به عوامل زیادی بستگی دارد. اول از همه، باید تصمیم گرفت که چه مقدار لباس قرار است روی آن قرار گیرد، به عنوان مثال، برای یک کمد لباس سنگین، باید یک رگال بادوام و پایدار انتخاب کنید که وزن لباس ها را تحمل کند. چنین رگال هایی از فولاد ضد زنگ یا چوب با پوشش مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده اند.  

 

نکته مهم دیگر این است که تعداد اعضای خانواده را در نظر بگیرید. اگر یک یا دو نفر در یک آپارتمان زندگی می کنند، می توانید یک رگال جمع و جور خریداری و برای یک خانواده بزرگ یک رگال لباس جا دارتر انتخاب کنید. اگر اغلب در خانه شما مهمانان رفت و آمد می کنند، می توانید چند مدل را کنار هم انتخاب کنید.

کاربرد شگفت انگیز رگال لباس

تناسب رگال لباس با دکوراسیون

هنگام انتخاب، محل نصب رگال لباس مهم است. در راهرو، به طور معمول، یک رگال بزرگ نصب می شود و در یک اتاق مانند اتاق خواب، اتاق مهمان و غیره بهتر است رگال کوچک و جمع و جور باشد. علاوه بر جا دار بودن، ظاهر رگال نیز مهم است و باید با فضای داخلی اطراف هماهنگ باشد.

 

شما می توانید طرح های مختلفی از رگال را به طور سفارشی از وود دی که دارای تنوع بالای محصولات مختلف است، خریداری کرده و عملکرد و زیبایی را با هم ترکیب کنید. اغلب اوقات، چنین مدل هایی تبدیل به دکور داخلی می شوند و حس اصالت را ارائه می دهند.

 

این فروشگاه به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع محصولات ژورنالی با چوب طبیعی، انواع طرح های رگال لباس را در اندازه های سفارشی مورد نیاز شما آماده و در سریع ترین زمان تحویل می دهد.

 

نتیجه گیری

محددیت فضا در دنیای امروزی باعث شده است تا طراحان و مخاطبان لوازم خانگی به سمت استفاده از تجهیزاتی در دکوراسیون خانه  بروند که در عین زیبایی کاربردی نیز باشد. رگال لباس با میز ناهارخوری  نمونه هایی از لوازم خانگی امروزی هستند که  در طراحی های جدید متناسب با فضای هر خانه  تهیه و به بازار ارائه  شده اند.