پارس ناز پورتال

کترینگ و تهیه غذا با تجهیزات صنعتی

کترینگ و تهیه غذا با تجهیزات صنعتی

اگر شما هم به دنبال کترینگ یا تهیه غذای جدیدی می گردید که تنوع غذایی بالا، غذای گرم، قیمت مناسب و غذای رژیمی داشته باشد و نسبت به رقبا یک سر و گردن بالاتر باشد را فقط می توانید از کترینگ آتیسا بخواهید.

 

شعار ما ابتدا سلامت شماست و کیفیت را سرلوحه کار خود قرار دادیم تا بتوانیم خود را از رقبا جدا کنیم ما تنها به فکر تبلیغات برند خود نیستیم شما می توانید با دریافت غذای تست رایگان برای پرسنل خود ابتدا ما را به چالش کشیده سپس به تهیه غذا از ما بپردازید.

 

کترینگ آتیسا چه جور جایی است ؟

همانطور که از نام کترینگ می شود حدس زد یک محیط صنعتی است که از دستگاه های فوق العاده high tech و بروز برای پخت و طبخ غذا استفاده می کند. وقتی حرف از تکنولوژی می شود باید به دنبال سیستم اتوماتیک یا سیستم با کمترین دخالت دست یا انسان باشیم و کارخانه آتیسا به این شکل پیاده سازی گردیده است.

 

آتیسا دو دستگاه فوق پیشرفته برای طبخ برنج و غذای رژیمی به مجموعه اضافه کرده است.

کترینگ و تهیه غذا با تجهیزات صنعتی

خط برنج اتوماتیک

خط برنج ما برنج را به روش سنتی ولی اتوماتیک پخت می کند و در این مراحل هیچ دخالت انسانی در این فرایند وجود ندارد فقط برنج به دستگاه تحویل داده می شود و پس از آن تمامی موارد از پخت الی تحویل برنج اتوماتیک خواهد بود.

کترینگ و تهیه غذا با تجهیزات صنعتی

فرکامبی

برای پخت غذا بدون روغن از فرکامبی استفاده می کنیم که قابلیت برنامه ریزی حرفه ای دارد و غذا را بخار پز یا گریل می کند.دستگاه های ما فقط به این دو ختم نمی شود و شما می توانید از کارخانه آتیسا و خط تولید ما بازدید داشته باشید.

 

ویژگی های متمایز ما نسبت به دیگر رقبا چیست ؟

 

* ارائه سیستم سفارش آنلاین

* ارائه هات باکس هوشمند مجهز به گرم کن

* ارائه منو با تنوع بالا

* ارائه غذای رژیمی

* ارائه سیستم سفارش گذاری سازمانی

* و…

 

ما با استفاده از دانش مهندسان ایرانی هات باکس ایرانی را تولید کردیم که ساخت شرکت خودمان می باشد و با دانستن نیاز شرکت ها و همینطور بازار هات باکس هایی را اختراع کردیم که علاوه بر اینکه عایق حرارتی غذا هستند در صورتی که غذا رو به سرد شدن برود شروع به گردم کردن باکس می کنند و از دیگر ویژگی های این باکس می توان به کیت هوشمند آن اشاره کرد.

 

هات باکس ما چه کارهایی انجام میدهد ؟

 

* نمایش موقعیت مکانی (GPS)

* نمایش دما (Temperature)

* مجهز به سیستم کنترل دما

* مجهز به عایق حرارتی

کترینگ و تهیه غذا با تجهیزات صنعتی

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد تنوع بالای غذایی ما راز موفقیت ما در میان شرکت های مختلف که غذای سازمانی یا تهیه غذا هستند می باشد.

 

تنوع غذایی آتیسا عبارت است از :

 

* کباب ها

* برنجی ها

* خورشت ها

* خوراک ها

* رژیمی ها

 

تفاوت کترینگ آتیسا با دیگر کترینگ ها در چیست ؟

 

ما شعار نمیدهیم و توانسته ایم با تغییرات اساسی در سیستم سفارش گذاری، تیم لجستیک و همینطور هات باکس های سفارشی مرزهای تحویل غذای به موقع و گرم را جابه جا کنیم علاوه بر تنوع 5 غذا در روز ما غذای رژیمی نیز سرو می کنیم.

 

برخی از ویژگی های وب اپلیکیشن آتیسا عبارت است از :

 

* رزرو غذا از میان 5 مدل غذا

* نمایش هات باکس های حمل غذا بروی نقشه + دمای غذا به صورت آنلاین

* نمایش دوربین های محل پخت غذا

* رزور غذای مهمان

* ساخت بشقاب رژیمی مخصوص شما

* ثبت میزان کالری مورد نیاز شما

* ویژگی تعریف غذای vip و معمولی برای مدیران و کارمندان

 

غذای سازمانی (پنج تنوع غذایی در روز)

با هدف جلب رضایت مشتری و ازطرفی جلوگیری ازخستگی غذا کارمندان شرکت کترینگ آتیسا به ارائه منوی غذایی متنوع اقدام کرده است و این مورد سبب پوشش غذای های مختف شده است غذاهای آتیسا شامل (کباب ها، پلویی ها، خورش،خوراک و پک رژیمی) می باشد.

 

و این اطمینان خاطر را شما میدهیم هیچ کترینگی توانایی سرو 5  مدل غذا در روز را ندارند و نکته حائز اهمیت در این مسئله ارائه پک یا غذای رژیمی در کنار 4 مدل تنوع غذایی متفاوت می باشد که باعث می شود افرادی که رژیم هستند نیز از غدای سازمان استفاده کنند  و در نهایت تنوع غذایی بالا (ارائه 66 نوع غذا در ماه)

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

91009949