پارس ناز پورتال

کسب درآمد دلاری با طراحی لوگو درمنزل

کسب درآمد دلاری با طراحی لوگو درمنزل

تورم و شرایط سخت اقتصادی، ارزش پایین پول ملی و … سبب شده است بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری باشند. طراحی لوگو یک ایده ی ناب است که با دسترسی به شبکه ی جهانی اینترنت این فرصت را برایتان مهیا می کند تا بتوانید وارد بازار کار جهانی طراحان لوگو شوید. طراحی و ساخت لوگو از جمله مشاغل سودآور در بسیاری از کشورهای اروپایی محسوب می شود و امروز بسیار از طراحان گرافیک فقط در این حوزه فعالیت می کنند.

 

ویژگی های کسب درآمد دلاری با طراحی لوگو

مهمترین ویژگی ایده ی طراحی لوگو این است که شما برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی ندارید و با مبلغی کمتر از یک میلیون تومان می توانید کار خود را شروع کنید طراحی لوگو یکی از شاخه های رشته ی گرافیک می باشد که نیاز به مهارت، تخصص و استعداد ویژه ای دارد در دنیا دستمزد طراحی لوگو حدودا 15 تا 30 دلار می باشد البته این میزان دستمزد کاملا متناسب با میزان تخصص شما متغیر خواهد بود. هر چقدر انرژی و وقت بیشتری برای لوگوی مورد نظر مشتری قرار دهید به همان نسبت درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد و در آینده کارهای بزرگتر با درآمد بالاتری به شما واگذار می شود.

 

روش کار کسب درآمد دلاری با طراحی گرافیکی لوگو

برای این که بتوانید از استعداد خود در زمینه ی طراحی لوگو در بازارهای جهانی استفاده کنید باید مراحلی را طی کنید که عبارتند از:

 

* باز کردن یک حساب ارزی یا پی پال: برای این که بتوانید درآمد ارزی خود را به پول ملی تبدیل کنید نیاز به یک حساب پی پال دارید. همانطور که میدانید ایران تحریم است به همین جهت باید از طریق حساب واسطه یک حساب ارزی باز کنید

 

* عضویت در وب سایت های فریلنسری: برای این که وارد بازار کار جهانی شوید باید در یکی از وب سایت های بین المللی فریلنسری عضو شوید در ایران نیز وب سایت های دورکاری وجود دارد که نقش واسطه بین کارفرما و دورکار را ایفا می کنند بیشتر وب سایت های بین المللی فریلنسرها دسترسی ایران به وب سایت خود را محدود کرده اند. به همین علت برای عضویت در این سایت ها باید از روش های دیگری استفاده کرد.

 

شروع کار کسب درآمد دلاری

شروع به کار: برای کسب درآمد بالا باید شهرت و رزومه ی کاری خوبی داشته باشید البته با داشتن تخصص، مهارت و استعداد بالا حتما به شهرت هم خواهید رسید ابتدا سطح توقع خود را پایین بیاورید تا بتوانید رزومه و شهرت مناسب را کسب کنید پس از مدتی تنها مشتریان خاص به سراغ شما می آیند بدین ترتیب شما می توانید روزانه در منزل درآمد میلیونی داشته باشید. هر چقدر کار بیشتری بگیرید به همان نسبت درآمدتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد بنابراین سعی کنید اعتماد مسئولان سایت را نسبت به خود افزایش دهید.

 

البته در سایت های فریلنسر باید بخشی از رزومه ی کاری را در پروفایل خود به نمایش بگذارید تا مشتری با سوابق و سبک کاری شما آشنا شوند به عنوان مثال می توانید چندین نمونه از لوگوهایی که برای شرکت های مختلف طراحی کرده اید را در رزومه خود قرار دهید.

 

همان طور که گفته شد در ابتدا باید دستمزد کمتری برای طراحی دریافت کنید بدین ترتیب مشتریان بیشتری طراحی گرافیکی لوگوی خود را به شما می سپارند از این رو علاوه بر افزایش اعتماد مسئولین درآمد بالاتری نیز کسب خواهید کرد. برای دریافت کار از مشتری یک شیوه ی منحصر به فرد برای خود در نظر بگیرید مثلا می توانید بگویید دو یا سه اسکیس ابتدایی برای مشتری خواهید زد و اگر مشتری از کار رضایت داشت کار را ادامه خواهید داد و برای اسکیس ها هم هزینه کمی دریافت کنید.

کسب درآمد دلاری با طراحی لوگو درمنزل

روش های یادگیری طراحی لوگو

افرادی که رشته ی گرافیک خوانده اند به آسانی می توانند از این ایده استفاده کنند و درآمد دلاری مدنظر خود را کسب کنند.افرادی هم که در این زمینه تخصصی ندارند اما علاقه و استعداد آن را دارند نیز نگران نباشند امروزه نرم افزارهای تخصصی در زمینه ی طراحی لوگو وجود دارد که فقط با یادگیری این نرم افزارها و کمی خلاقیت می توانید به کار طراحی گرافیکی لوگو بپردازید.

 

برای یادگیری این نرم افزارها دو روش وجود دارد روش اول یادگیری نرم افزار از طریق مراجعه به آموزشگاه های معتبر که ملزم به پرداخت هزینه های بالایی است و اما روش دوم یادگیری نرم افزار از طریق فیلم های آموزشی گوگل به ویژه یوتیوب است اگر هم به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید که کار آسان تری دارید و از طریق آموزش های انگلیسی یوتیوب مهارت بالایی کسب خواهید کرد.

 

درآمد دلاری یک طراح لوگو چقدر است؟

عوامل بسیاری در درآمد دلاری یک طراح لوگو نقش دارند که برخی از آنها عبارتند از:

 

* مهارت و استعداد طراح: طراحی گرافیکی لوگو فقط یک هنر نیست بلکه نیاز به یک مهندسی ویژه دارد فردی که آشنایی کامل به نرم افزارها و تکنیک های طراحی گرافیکی لوگو دارد طراحی بهتری را نیز ارائه خواهد داد علاوه براین یک طراح لوگو باید به نیاز بازار و سلیقه ی مشتری خود نیز اشراف داشته باشد.

 

* سبک طراحی: برخی از طراحان مشهور کارهای خود را براساس یک سبک خاص ارائه می دهند بزرگترین مزیت کار کردن در یک سبک خاص این است که افرادی که به سراغ شما می آیند می داند که چه سبکی مدنظرشان است و شما نیز وقت زیادی برای شناسایی سلیقه ی مشتری خود صرف نخواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع سبک طراحی لوگو و دیدن نمونه کارهای طراحی لوگو حرفه ای به سایت آرمکده مراجعه فرمایید.