پارس ناز پورتال

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد 

کیم کارداشیان ستاره مشهور دنیای مد هست که از لباس گرفته تا لوازم آرایشی را در چنگال خود دارد و سود بسیار خوبی را عاید خود کرده هست. کیم کارداشیان مدل بازیگر و همینطور طراح مد 36 ساله آمریکایی هست. او چندین سال هست که سر تیتر هاي رسانه‌ها و مجلاتی که به مد و افراد مشهور تعلق دارند را تصاحب نموده هست.

 

فیزیک خاص او که همراه با چندین عمل زیبایی و ورزش هاي ویژه و خاص به این شکل جذاب درآمده هست, تبدیل به یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت کیم کارداشیان در صنعت مد و رسانه شده هست.این جذابیت در حدی هست که شمار زیادی از دختران و زنان در جهان در تلاش میباشند که اندام خود را شبیه به کیم کارداشیان نموده و از استایل و تیپ او اطاعت کنند.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

شهرت استایل کیم کارداشیان در صنعت مد
کیم کارداشیان یکی از پیروز‌ترین افرادی هست که در صنعت مد فعالیت می کند; زیرا لباس هایي که او میپوشد به سرعت تبدیل به عکس روی جلد مجله ها و نشریات مد و صنعت سرگرمی می شود و طرفداران بی شماری که در سراسر جهان دارد, با الگوبرداری از لباس هایي که او پوشیده هست, به فروشگاه هاي لباس سرازیر شده و لباسهای شبیه به لباسهای کیم کارداشیان را تهیه می نمایند.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

اما فعالیت هاي او به طراحی و پوشیدن لباس ختم نمیشود, جدیدا کیم کارداشیان برند لوازم آرایشی مخصوص به خود را نیز وارد بازار نموده هست که با پیشباز بسیار زیادی در میان طرفدارانش مواجه شده هست. چندی قبل نیز برند عطر خود را به بازار ارائه نمود که این برند هم با فروشی سرسام آور توانست تمام انتظاراتی که از یک مدل بسیار مشهور به اسم کیم کارداشیان وجود دارد را برآورده نماید.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

زندگینامه و خانواده کیم کارداشیان
کیم نوئل کارداشیان دختر وکیل بسیار مشهور کشور آمریکا رابرت کارداشیان هست. او با اینکه پدری ارمنی و مادری اسکاتلندی- سوئدی دارد اما در کشور ایالات امریکا به جهان آمده هست. در حال آماده مادر او کریس جنر هم یکی از افراد مشهور صنعت سرگرمی هست که گرچه به واسطه برنامه تلوزیزیونی که مختص کیم و خانواده اش ساخته شد, شهرت بسیار زیادی در رسانه ها و صنعت مد و سرگرمی پیدا کرده هست.

 

همین طور ناپدری او که روزی از ورزشکاران مشهور و مدال آور در کشور ایالات امریکا بوده هست در سال هاي جدید با تغییر جنسیت خود باعث مشهور شدن اکثر این خانواده در رسانه ها گردید. هیچ کس فکر نمی کرد دختری که هنگامی بعنوان آرایشگر یک چهره مشهور دیگر به اسم پریس هیلتون وارد رسانه‌هاي مد و فشن شد,

 

بتوانند یکی از بزرگترین برند هاي تبلیغاتی جهان را صاحب شده و تبدیل به یکی از مشهور ترین, مشهور ترین افراد صنعت مد و سرگرمی شود.اما کیم کارداشیان توانست با کمک رسانه‌هاي کشور آمریکا این موقعیت بسیار بینظیر را به دست آورد و رویای خود را جامه عمل بپوشاند.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

نحوه مشهور شدن کیم کارداشیان
گرچه یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که باعث شد کیم کارداشیان به یکی از معروفترین انسان هاي روی زمین تبدیل شود اکران فیلم روابط خصوصی او با دوست پسر سابقش بر روی اینترنت بود. در هر صورت کیم با عنوان کردن این مسئله که اطلاعی از اکران فیلم نداشته از شرکت اکران کننده این فیلم بر روی اینترنت شکایت کرد و در نهایت با دریافت 5 میلیون دلار غرامت, رضایت به عدم پیگیری پرونده داد.

 

زندگی و همسر کیم کارداشیان کانیه وست
در حال آماده کیم با همسرش کانیه وست که یکی از مشهور ترین خواننده هاي سبک رپ در کشور آمریکا هست زندگی می کند. آنها دارای دو فرزند می باشند و شایعاتی مبنی بر آنکه ممکن هست از طربق رحم اجاره اي فرزند سوم خود را به جهان بیاورند در نشریه هاي زرد اکران شده هست.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

کیم کارداشیان مدلینگ

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

عکسهای کیم کارداشیان،کیم کارداشیان و کانیه وست،

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

برنامه تلویزیونی کارداشین ها
کیم کارداشیان با برنامه اي تلویزیونی به اسم کارداشیان ها که برنامه اي شبیه به مستندهای تلویزیونی هست, به شهرت جهانی دست پیدا کرد. درونمایه این برنامه به این شکل بود که دوربین هاي متعدد به همراه با او به صورت 24 ساعته در خانه حضور داشتند و از زندگی حقیقی او و خانواده اش عکس میگرفتند

 

و هر هفته بعنوان یک قسمت برای مردم به نمایش در می آمد. این برنامه بعنوان یکی از پیروز‌ترین شوهای تلویزیونی در سراسر جهان شهرت پیدا نمود.تا جاییکه کیم توانست جایزه معتبر امی را برای ستاره زن تلویزیونی در سال 2015 به خود اختصاص دهد. جایزه کیم کارداشیان برای فصل 2015- 2016 این برنامه تلویزیونی

 

نزدیک به 60 میلیون دلار بود. گرچه این رقم در مقابل درآمد هاي جانبی که از بابت شرکت در این برنامه در سال کیم به دست آورده هست یعنی رقمی حدود 150 میلیون دلار بسیار رقم ناچیزی هست.

 

جواهرات گرانقیمت کیم کارداشیان
یکی از مهمترین علائق کیم کارداشیان جواهرات هست ,که با دقت به این درآمد سرسام آور از برنامه تلویزیونی و شهرتش که سالانه به حساب او جاری می شود, میتواند به این علاقه خود با وسواس عمده و در نهایت دقت رسیدگی کند. به همین علت همواره یکی دیگر از دلایل شهرت کیم بهره گیری کردن

 

از جواهرات بسیار خوشگل و گرانقیمت بوده هست. اما این جنبه از شهرت عمده نیز برای او بی خطر و ایمن نبوده هست. در سال قبل هنگامی که کیم کارداشیان برای افتتاح یک سالن مد به پاریس سفر کرده بود, با سارقان مسلحی در هتل خود روبرو شده و مجبور شد تمام جواهرات خود را به آنها بدهد.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

کیم کارداشیان،عکسهای کیم کارداشیان

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

هیکل جذاب کیم کارداشیان و ایجاد مد جدید در اندام بانو ها
نکته بسیار جالبی که در مورد کیم کارداشیان وجود دارد ظهور او در هنگامی هست که استاندارد جذابیت برای زنان لاغری بیش از حد و همینطور مو هاي بلوند و پوست سفید بود. او با عبور کردن از تمام این کلیشه ها توانست فیزیک خود و همینطور نحوه آرایش کردن و رنگ تیره موهایش را بعنوان سمبلی از جذابیت زنانه در نقاط گوناگون جهان به ثابت برساند.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

با دقت به اینکه کیم کارداشیان یک مدل هست از لباسهای بسیار زیادی بهره گیری می کند. این لباس ها از برندهای متفاوت میباشند که گرچه همگی در قرارداد با کیم کارداشیان میباشند. بدین معنی که شمار زیادی از برندهایی که کیم بهره گیری می کند برند هایي میباشند که بابت اینکه کیم کارداشیان آنها را بپوشد به او پول پرداخت می‌کنند. اما او طی گفت و گو اي اعلام کرد که به دو برند روبرتو کاوالی و لانوین علاقه بسیار زیادی دارد.

کیم کارداشیان الهه جذابیت و زیبای دنیای مد

همانگونه که اطلاعات دارید تمامی اعضای خانواده کیم به واسطه برنامه تلویزیونی کارداشیان ها از شهرت مناسبی برخوردار میباشند. دو خواهر تنی کیم کارداشیان به اسم کورتنی و کول کارداشیان و گرچه سه خواهر ناتنی به اسم‌هاي کیسی , کندل و کیلی جنر همگی در صنعت مد و سرگرمی فعالیت دارند. بنابراین خانواده بزرگ کارداشیان ها تبدیل به یک کارخانه پول سازی در صنعت مد و سرگرمی شده هست.

 

بطوری که کیم فصل پایان سریال خود را خود تهیه کنندگی کرده و تمام خرج‌هاي ساخت آن را خانواده کارداشیان ها پرداخت نموده اند. با دقت به شهرت این سریال آنها توانستند از این فصل سریال سود سرشاری را به جیب بزنند.

 

برای کسانی که در صنعت سرگرمی به کارهایی مثل مدلینگ, بازیگری یا خوانندگی مشغول میباشند, واضح هست که فرصت چندانی برای درآمدزایی ندارد زیرا با افزایش سن و از دست دادن جذابیت هاي ظاهری درآمدشان نیز سیری نزولی خواهد داشت. آنطور که به نظر می‌رسد کیم نیز در انتهای دوره شهرت فزاینده

 

خود قرار دارد اما ستاره دیگری در این خانواده ظهور کرده و آن کسی نیست جز کندال جنر خواهر ناتنی کیم , که به واسطه شهرتِ خواهر ناتنی خود توانسته وارد صنعتِ مد و غیر…شود شمار زیادی از کارشناسان صنعت مد عقیده دارند که ستاره بعدی این صنعت او خواهد بود.