پارس ناز پورتال

گران ترین گوشی های بازار موبایل ایران

گران ترین گوشی های بازار موبایل ایران

درست است که اکثر مردم کشور ما تمایل به خرید گوشی های مقرون به صرفه با مشخصات فنی خوب دارند؛ اما در این بین افرادی هستند که حاضرند پول زیادی برای گوشی های پرچم دار و گران قیمت برندهای مختلف بدهند.

 

کاملاً مشخص است که گوشی های گران قیمت از ویژگی های به خصوص و بالاتری مانند قدرت سخت افزار، کیفیت بالای دوربین ها و طراحی زیبا با بدنه محکم نسبت به گوشی های اقتصادی و پایین رده برخوردار هستند و شما این مبلغ زیاد را بابت این مشخصات ویژه پرداخت خواهید کرد.

 

در ایران گوشی های برند اپل یا گوشی های تاشو سامسونگ از قیمت بالایی برخوردار هستند. البته در این بین گوشی هایی از برندهای دیگر مانند ورتو یا پورشه دیزاین به دلیل طراحی ویژه خود از بالاترین قیمت ها برخوردار هستند.

 

قیمت گوشی یکی از فاکتورهای مهمی است که در هنگام خرید اکثر مردم به آن توجه می کنند، به همین علت ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با گران ترین گوشی های بازار موبایل ایران آشنا کنیم.

گران ترین گوشی های بازار موبایل ایران

گران ترین گوشی برند آیفون، گوشی IPhone 13 Pro max

گوشی آیفون 13 پرو مکس جزء آخرین نسخه های ارائه شده توسط کمپانی اپل است که از پرچم داران این خانواده به حساب می آید. این پرچم دار اپل از تراشه Bionic A15 در بخش سخت افزاری خود استفاده می کند و با سیستم عامل ios 15 راه اندازی می شود.

 

این محصول اپل تاکنون جزء سنگین ترین گوشی هایی است که اپل روانه بازار کرده است. قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس در کشور ما بین 37 میلیون تا 54 میلیون قرار دارد. از سایر مشخصات این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

حافظه رم با ظرفیت 6 گیگابایت

صفحه نمایش با اندازه 7 اینچ

مجموعه دوربین های سه گانه با لنز 12 مگا پیکسلی

باتری حجیم با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت

گران ترین گوشی های بازار موبایل ایران

گران ترین گوشی های برند سامسونگ

 

گوشی گلگسی S22 Ultra

گوشی سامسونگ گلگسی S22 اولترا جزء خانواده سری S و جدیدترین پرچم دار سامسونگ است که با پشتیبانی از قلم S-Pen خود توانسته در بین مردم محبوبیت زیادی را به دست آورد. S22 اولترا از تراشه اسنپدارگون 8 نسل یک مدل کوالکام SM8450 برای پردازش داده های خود استفاده می کند.

 

باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی موردنیاز این گوشی را تأمین می کند. نمایشگر 6.8 اینچی از نوع Dynamic Amoled 2x و دوربین اصلی 108 مگا پیکسلی باعث شده تا این محصول سامسونگ جزء بهترین ها و در عین حال گران ترین ها باشد. قیمت گوشی گلگسی S22 Ultra در ایران نزدیک به 39 میلیون است.

 

گوشی سامسونگ گلگسی Z Fold 3

گلگسی Z Fold 3 جزء نمونه های تاشو سامسونگ است که به دو صفحه نمایش مجهز شده است. نمایشگر اول، اندازه ای برابر با 7.6 اینچ و اندازه نمایشگر دوم برابر با 6.2 اینچ است. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 به عنوان قلب تپنده این گوشی پردازش داده ها را به عهده دارد.

 

در قسمت پشتی گوشی، دوربین های سه گانه با دوربین اصلی 12 مگا پیکسلی قرار گرفته اند و در نمایشگرهای جلویی می توانید شاهد دو دوربین سلفی، یکی با وضوح 10 و دیگری 4 مگا پیکسل باشید. این گوشی از یک باتری عظیم 4400 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد. قیمت گوشی سامسونگ گلگسی زد فولد 3 در کشور ما نزدیک به 70 میلیون تومان است.

گران ترین گوشی های بازار موبایل ایران

گران ترین گوشی برند شیائومی، شیائومی 12 پرو

این درست است که شیائومی بیشتر گوشی های اقتصادی و مقرون به صرفه را روانه بازار می کند، اما در این میان برخی پرچم داران آن نیز از قیمت بالایی برخوردار هستند. 12 پرو جزء محصولات گران قیمت گوشی شیائومی به حساب می آید که در مرکز آن یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک قرار گرفته است.

 

این گوشی یک نمایشگر با اندازه 6.73 اینچی از نوع LTPO AMOLED دارد. در قاب پشتی این گوشی دوربین های سه گانه قرار گرفته اند که همه از وضوح 50 مگا پیکسلی برخوردار هستند. تأمین انرژی گوشی توسط یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت انجام می شود.

 

قابلیت منحصر به فرد این گوشی در قسمت شارژ دهی آن است که از شارژر سریع 120 واتی پشتیبانی می کند و صفر تا صد باتری در مدت زمان 18 دقیقه شارژ می شود. این گوشی قیمتی نزدیک به 26 میلیون تومان دارد.

 

جمع بندی

در کشور ما افراد زیادی هستند که تمایل به خرید گوشی های گران قیمت موجود در بازار دارند. برخی از گران ترین گوشی های جهان در بازار ما یافت نمی شوند، اما گوشی های گران قیمت برندهایی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی را می توان به راحتی در ایران پیدا کرد.

 

در کشور ما مردم نسبت به گوشی های برند اپل همواره بیشترین اشتیاق را نشان داده اند؛ زیرا محصولات این کمپانی بدون عیب و نقص هستند و همیشه در بین رقبای خود حرف اول را می زنند.

 

قیمت گوشی های برند اپل همواره از پرچم داران دیگر برندها بالاتر است. ما در این مقاله گوشی های سه کمپانی برتر اپل، سامسونگ و شیائومی که در ایران بیشترین طرفدار را دارند به شما معرفی کردیم.