پارس ناز پورتال

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

مجموعه : مدل کیف و کفش
گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

گرانقیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید 

بعضی از کیف ها میباشند که به طور خاص طراحی میشوند و هرکسی نیز قدرت خرید انها را ندارد. ما به گران ترین کیف هاي جهان می‌پردازیم. گاهی در حالی‌که در خیابان هاي شمال شهر قدم می‌زنید یا به مراکز خرید لاکچری، مثل سام سنتر یا تندیس، میروید پشت ویترین مغازه اي کیفی دستی را میبینید که آنقدر چشمگیر هست که واقعا مجبورتان میکند بایستید و به آن نگاهی بیندازید.

 

این چمشگیر بودن شاید به علت رنگ روشن چرم آن یا به سبب کریستال هاي سواروفسکی باشد که روی آن کار شده یا به علت خز باشکوه یا پرهای ظریف کارشده اش، و بالاخره شاید به علت الماسی باشد که روی آن می درخشد.کیف هایي که فریاد می‌زنند «صاحب من پولدار هست» ممکن هست نمایی کاملا چشمگیرو درخشنده داشته باشند،

 

ممکن هست هم زیبایی انها با ظرافت و لطافت توام باشد؛ به هر ترتیب کیف هایي که محصول شرکت هایي نظیر فندی، لانامارکس، هرمس، گوچی، لوییس ویتون، شنل، سلین یا حتی رالف لاورن باشند به گونه اي میباشند که وقتی آن را در دست کسی میبینید بلافاصله در می یابید که صاحب آن چندین میلیون تومان برای آن پرداخته هست. کدام کیف ها به رهگذرانی که آنها را می‌بینند اعلام میکنند «صاحب من پولدار هست»؟

 

در مرکز خرید سام سنتر گشتی زدیم و چندنمونه از این کیف هاي رویایی را پشت ویترین ها دیدن کردیم. اغلب شرکت رولف رولن را با پیراهن هاي کشی اي که معمولا افراد موقع اسب سواری می‌پوشند می شناسند، ولی مدل کیف «ریکی»، محصول جدید این شرکت، آنقدر نفیس هست که نمی‌توانید از آن چشم بردارید.

 

فروشنده برایم توضیح میدهد که «ریکی» مدلی هست که رالف به نام همسرش نام گذاری کرده هست و می‌توان آن را آلبوم اي از ظرایف و پیچیدگی ها دانست که گرچه پرکاربرد هم هست.

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

هر یک از این کیف ها کار دست و ساخت ایتالیاست. یک قفل و کلید از مدل سنتی هم روی انها قرار گرفته هست. آستر این کیف از نظر رنگ با رویه خارجی چرم آن متفاوت هست. هر یک از کیف هاي این مدل با نخل هایي از کتان براق با توجه و ظرافت کوک خورده هست. چرمی در ساخت کیف به کار رفته، همان گونه که از نام آن مشخص هست، نرم و ارتجاعی و چرب هست.

 

قیمت این کیف هفت میلیون تومان هست؛ کیف خزدار «پیکابو» هم محصول فندی هست که 10 میلیون تومان قیمت دارد و پولدار بودن صاحبش را فریاد میکشد.از این کیف ها فقط یک عدد پشت ویترین هست و معمولا مشتریان خاص انها را سفارش می‌دهند. گرچه فکر نکنید این‌ها گران ترین کیف هایي هست که میتوانید آنجا دیدن کنید؛

 

کیف هایي میباشند که قیمت شان سه برابر این هست؛ مثل کیف «بیر کین» که محصولی از شرکت هرمس هست و به نام جین بیر کین، بازیگر سینما، اسم گذاری شده هست.شاید بتوان آن را یکی از برترین مشابه کیف هایي دانست که ثروتمندی صاحبش را یادآور می‌شود؛ خانمی که آن را در دست دارد، نه تنها حداقل 30 میلیون تومان برای آن پرداخت کرده هست،

 

به خوبی می‌داند چگونه با آن خودنمایی کند؛ به خصوص اگر مدل محشر آن راکه به رنگ صورتی هست در دست داشته باشد.کیف «بیر کین» و همچنین مدل غبطه آور قبلی آن، یعنی «کلی» که به نام گریس کلی، بازیگر مشهور سینما نام گذاری شد، هر دو کار دست و ساخت ایتالیا میباشند. اجزای سخت افزاری این کیف ها از طلا یا پلاتین درست شده اند که کدر نشوند؛ زیرا عمر این کیف ها بسیار طولانی هست.

 

هر زنی آرزو دارد آلبوم اي از کیف هاي دستی برندهای گوناگون را داشته باشد، اما تنها عده اي معدود از ثروتمندان چنین فرصتی را دارند. کمتر زنی را می‌بینیم که بگوید: «به اندازه کافی کیف دستی دارم، دیگر کیف نمیخواهم.» در عین حال برندهای معتبر کیف هم محصولات خود را در رنگ ها و طرح هاي متنوعی عرضه می‌کنند. کیف هاي برند برای هر مراسمی نیز عرضه می‌شوند.

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

در حال حاضر تعدد برندهای کیف زنانه آنقدر چندان شده هست که گزینه یک برند بسیار دشوار هست. هر زنی در زمان خروج از منزل یک کیف دستی به همراه دارد و کسانی هم که نمیخواهند سنگینی آن را روی شانه شان احساس کنند، یه کیف هاي دستی کوچک روی می آورند. در همین راستا اکنون کیف هاي «مینودیر» محبوبیت زیادی میان ستاره ها

 

و مشاهیر جهان پیدا کرده اند. برندهای معتبر جهانی نیز امسال مشابه هایي بی نظیر از این نوع کیف را به بازار عرضه کردند؛ اما گران ترین محصولات این برندها را می‌توان در معدود مراسمی که ستارگان در آن حضور چشمگیر دارند دیدن کرد.

 

10 مشابه از کیف هاي گران زنانه را به شما معرفی میکنیم.

هرمس

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

کیف «بایکینگ» تمساحی مات که به یاد جین برکین، خواننده و بازیگر، نام گذاری شده گران ترین محصول این برند هست و 120 هزار دلار قیمت دارد. این کیف اسطوره اي به نماد ثروت و مکنت تبدیل شده و یک الماس 10 قیراطی نیز روی بستری از جنس طلای سفید، روی در کیف، کار شده هست. قیمت بی نظیر این کیف متقلبان را به طمع انداخت

 

و اخیرا دولت کانادا محموله اي شامل 16 هزار مشابه تقلبی از آن را مصادره کرد. مبارزه با کیف هاي زنانه تقلبی هزینه اي برابر 210 میلیون دلار برای دولت کانادا به همراه داشته هست.

 

هیدل

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

اینکیف «گادینو» که از پوست کروکودیل سفید ساخته شده هست 39 الماس دارد که به صورت کاملا هنرمندانه روی گیره هایي از طلای سفید در این کیف کار شده اند. این طراحی بی نظیر را هیلد پالادینو، طراح نروژی، انجام داده هست.این طراحی که کار خود را در سال 2001 آغاز کرد اکنون در بین چند برند لوکس کیف هاي زنانه جای گرفته هست.

 

کیف هاي او غالبا در بین گران ترین کیف هاي جهان قرار داشته هست و در فروشگاه هاي گران قیمتی مثل «برگدورف گودمن» و «هاروی نیکولز» خرید و فروش میشود. اخیرا او علیه فساد بهره گیری از نیروی کار ارزان در کشورهای در حال توسعه موضع گیری کرد و به همین علت طراحی هاي او معمولا در ایتالیا ساخت می‌شوند.

 

لانا مارکس

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

مدیرعامل برند «لانا مارکس» کیف هاي خود را از جنس پوست تمساح، سوسمار، کروکودیل و شترمرغ طراحی می‌کند. حدود 150 مدل در صد رنگ برای مشاهیری طراحی شده هست که عاشق بهره گیری از کیف هاي خوشگل و لوکس میباشند؛ مشاهیری مثل آنجلینا جولی، جنیفر آنیستون، پاریس هیلتون، درو بریمور، کیت وینسلت، چارلیز ترون، هلن میرن و الیزابت تیلور از مشتریان وفادار «لانا مارکس» بوده اند.

 

چارلیز ترون فرصت پیدا کرد با یکی از محصولات صدهزار دلاری «لانا مارکس»، به نام «کلئوپاترا»، روی فرش قرمز امسال حضور پیدا کند که 1500 الماس سفید و قرمز برش خورده و کاملا تراشیده، در کنار طلای سفید 18 عیار، آن را تزیین کرده بودند.

 

لویی وویتون

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

دیدن این برند در این لیست کاملا طبیعی هست. منزل مد فرانسه نماد کلاس و فرهیختگی دو قرن جدید بوده هست. برند ویتون فقط در هند ارزشی برابر با 25.9 ملیارد دلار دارد. این برند زیبای کیف همواره در لیست برترین هاي این صنعت جای گرفته هست.

 

از کیف «رین دراپ بساچی» که ضدآب بود و 20 هزار دلار قیمت داشت گرفته تا «نیوایج ترولر» که کوله پشتی با چند کابل موبایل و قیمت 26 هزار دلار هست. این برند همواره سلیقه همگان را برآورده کرده هست. این کیف مطمئنا یکی از گران ترین کیف هاي جهان هست.

 

جودیث لیبر

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

این هم یکی دیگراز برندهای گرانقیمت کیف دنیاست. طراح مجارستانی این کیف شرکت خود را در سال 1963 راه اندازی کرد. نام او خیلی زود در اروپا مشهور شد و به تدریج در کل جهان بر سر زبان ها گشت. بانوی اول تعداد زیادی از کشورهای جهان جزو مشتریان این برند محسوب میشوند.

 

این برند در ساخت کیف هاي جواهرنشان که با کریستال و جواهر تزیین میشوند شناخته شده هست. کیف «پرشس رز» یکی از لوکس ترین محصولات این برند هست که 42 قیراط انواع جواهر، از جمله الماس و کهربا و یاقوت، در تزیین آن بهره گیری شده هست. این اثر لوکس قیمتی برابر با 90 هزار دلار دارد.

 

مارک جیکوبز

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

این برند به علت محصول انحصاری کیف دستی «کارولین کروکودیل» مشهور شد که 50 هزار دلار قیمت داشت. این قیمت هرگز از خرید این محصول بینظیر پیشگیري نکرد. این کیف که از پوست کروکودیل صورتی ساخت شده از محبوب ترین مشابه هاي ساخت شده تا کنون هست.

 

مارک جیکوبز سال ها با موفقیت در لوئی ویتون کار کرد و در نهایت برند خود را برای ساخت برترین محصولات مد جهان راه اندازی کرد. او اکنون محصولات خود را در بیش از 200 فروشگاه در 80 کشور جهان به روش می‌رساند.کیف «دلری» نیز با طراحی بی نظیر از جنس چرم صورتی، با تزییناتی از جنس طلا و قیمت دو هزار دلار، یکی دیگر از محصولات محبوب این برند هست.

 

شانل

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

 به گزارش پارس ناز مسلما «شانل» هرگز از لیست گران ترین کیف هاي زنانه حذف نخواهدشد! این برند همراه همیشگی ستارگان در مراسم اسکار و معرفی فیلم ها و تمامی مراسم مهم بوده هست که مُد در آنها نقشی مهم داشته هست. «کوکو شانل» برند خود را در سال 1909 راه اندازی کرده و همواره جزو 10 برند برتر جهان باقی مانده هست. قیمت این کیف 31 هزار دلار هست.

 

فندی

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

اگر بخواهیم درمورد لوکس ترین کیف هاي ایتالیایی صحبت کنیم، مسلما باید به «فندی» هم اشاره کنیم. این منزل مد ایتالیا در سال 1925 پایه گذاری شده و برای ساخت «بگت» یا «کیف دستی بی» شناخته شده هست. این کیف دستی هاي جذاب به رنگ هاي سیاه تمساحی و سفید بره اي و انواع طراحی هاي دیگر ارائه شده و قیمت هر یک حدود 28 هزار دلار هست.

 

موآواد

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

کیف هزار و یک شب الماس خالص این برند که از طلای 18 عیار و با بیش از 4500 قطعه الماس تزیین شده یکی از گران ترین کیف هاي جهان هست. این کیف جواهرنشان که جزو گرانترین و گرچه زیباترین طراحی هاي این برند هست قیمتی برابر 3.8 میلیون دلار دارد؛ بنابراین نام آن در کتاب «کتاب گینس 2010» بعنوان ارزشمندترین کیف جهان ثبت شد.

 

پرادا

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید

برند «پرادا» در طراحی محصولات لوکس و گرانقیمت تازه کار نیست. این منزل مد ایتالیایی در سال 1913 پایه گذاری شد. هرند کیف هاي تولیدی این برند همواره جزو برجسته ترین محصولات مد جهان بوده اند، این برند همواره محصولاتی متنوع از لباس، جواهرات، عطر، کفش و ساعت را نیز ساخت کرده هست. طراحی هاي «پرادا» هر سال بهتر می‌شوند.

گران قیمت ترین کیف های زنانه جهان را بشناسید