پارس ناز پورتال

گیاه خوراکی برای افزایش آب منی آقایان

مجموعه : حذف شده است
گیاه خوراکی برای افزایش آب منی آقایان

گياه خوراکي براي افزايش آب مني آقايان

همه مردان دوست دارند که آب مني زيادي داشته باشند. اين کار شدني است و با مواد خوراکي مي توان اين کار را انجام داد. ناتواني جنسي اختلال در نعوظ را ميتوان با خوردن هويج برطرف کرد !هويج يا زردک نقشي بسيار موثر براي افزايش آب مني و همچنين افزايش قدرت نعوظ دارد .

 

زردک يا هويج ايراني باعث تقويت توان _ جنسي مي شود که امروزه علت قابل توجهي از ناتواني هاي جنسي را به خود اختصاص داده است.يک کارشناس طب سنتي گفت: زردک يا هويج ايراني باعث تقويت توان _ جنسي مي شود که امروزه علت قابل توجهي از ناتواني هاي جنسي را به خود اختصاص داده و داروهاي شيميايي زياد و متنوعي در اين حوزه به بازار عرضه شده که معمولاً داراي عوارض است.

 

سيد جواد علوي درباره زردک يا هويج ايراني اظهار داشت: مرباي هويج يکي از افزاينده هاي قواي جنسي و مقوي احشا، رحم و هاضمه است و در بدن توليد خلط سالم مي کند.به گفته وي زردک تقويت کننده معده است و تا حدودي ملين است بنابراين براي رفع يبوست خوب است. زردک مايع جنسي (مني) را زياد مي کند و نعوظ را هم افزايش مي دهد.

 

به خصوص اگر به صورت مربا و يا حلوا آماده مصرف شود يعني قدري شيرين تر تهيه و پخته شود.اين کارشناس طب سنتي ادامه داد: زردک باعث تقويت توان _ جنسي و نعوظ (سفتي آلت تناسلي) مي شود که امروزه علت شمار قابل توجهي از ناتواني هاي جنسي را به خود اختصاص داده و داروهاي شيميايي زياد و متنوعي در اين حوزه به بازار عرضه شده که معمولا داراي عوارض است.

 

علوي افزود: مزاج زردک گرم و تر است و داراي رطوبت بسيار خوب و اصطلاحاً رطوبت فضيله است و خوردني هايي که اين خصوصيات را دارند جزو بهترين خوراکي ها محسوب مي شوند.وي ياداور شد: تخم هويج خاصيت مدر (ادرار آور) دارد و آن هم باعث تقويت قوه _ جنسي مي شود و به صورت پودر يا جوشانده قابل استفاده است.اين کارشناس طب سنتي گفت: افراد با مزاج گرم نبايد در خوردن هويج زياده روي کنند.