پارس ناز پورتال

“یات شاپ” راهی آسان برای خرید انلاین انواع تشک های طبی و فنری

“یات شاپ” راهی آسان برای خرید انلاین انواع تشک های طبی و فنری

ویژگی های یک تشک مناسب

امروزه اکثر افراد مشغله های روزانه  فراوانی دارند و تنها چیزی که باعث سرحال شدن و افزایش انرژی آن ها می شود، یک خواب راحت و آسوده است. در واقع ما حدود یک سوم از عمر خود را خواب هستیم و به همین دلیل، کیفیت خواب تاثیر زیادی روی رفع خستگی و کسالت دارد.

 

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که در هنگام بیدار شدن از خواب، در قسمت کمر و گردن خود احساس درد داشته باشید. برای رفع این مشکل، شما باید از یک تشک طبی مناسب استفاده کنید. اگر می خواهید تشک با کیفیتی تهیه کنید، ما به شما توصیه می کنیم به نمایندگی تشک رویا، و یا نمایندگی تشک رویال مراجعه نمایید. در ادامه شما را با تشک طبی و ویژگی های آن اشنا خواهیم کرد.

 

ضرورت استفاده از تشک مناسب

همانطور که اشاره کردیم، همه ی ما مدت زمان زیادی را در خواب می گذرانیم و در واقع برای رفع خستگی های روزانه و دریافت انرژی، به یک خواب آرام و راحت نیاز داریم. استفاده از یک تشک مناسب می تواند از آسیب رسیدن به بدن جلوگیری کرده و خواب آرامی را برای ما به ارمغان بیاورد.

"یات شاپ" راهی آسان برای خرید انلاین انواع تشک های طبی و فنری

اما متاسفانه بسیاری از افراد درست زمانی به فکر خرید تشک مناسب می افتند که به بیماری هایی مثل گردن درد، انحراف ستون فقرات، کمر درد و… مبتلا شده باشند. در حالی که اگر از همان ابتدا از یک تشک طبی مناسب و با کیفیت استفاده می کردند، هیچ کدام از این مشکلات عضلانی و استخوانی برایشان پیش نمی آمد.بنابراین بهتر است به فکر سلامتی خود باشید و قبل از این که به بیماری های مختلف دچار شوید، یک تشک مناسب را برای خود تهیه کرده و لذت خواب آرام را به خودتان هدیه دهید!

 

مزایای استفاده از تشک طبی

تشک های طبی از مزایای فراوانی برخوردارند که اگر افراد از آن اطلاع داشته باشند، به هیچ عنوان خرید آن ها را به تاخیر نمی اندازند. تشک های طبی می توانند مانع از بروز مشکلات مختلف در مفاصل و عضلات شوند و به داشتن یک خواب شیرین کمک می کنند.

 

تشک های طبی برند رویا و برند رویال، دو نمونه از بهترین تشک های موجود در بازار هستند که کاملا با بدن انسان ها سازگار بوده و برای افرادی که دچار بیماری هایی مثل دیسک کمر، گرفتگی عضلانی، گردن درد و… هستند یک انتخاب مناسب به شمار می روند.

 

ساختار کلی تشک های طبی از فوم ژله ای ساخته شده و همین موضوع باعث جذب بیشتر گرما خواهد شد. این فوم های ژله ای باعث می شوند که قالب بدن انسان روی سطح تشک قرار گرفته و کمترین فشار ممکن به بدن وارد شود.

 

یعنی تشک های طبی می توانند وزن انسان را به صورت کاملا یکنواخت روی سطح تشک پخش کنند تا هیچ گونه فشاری به قسمت های حساس بدن مثل کمر و گردن وارد نشود.تشک های طبی به صورت اختصاصی برای افرادی که به بیماری های مفاصل و استخوان درد مبتلا هستند طراحی شده اند. اما استفاده افراد عادی از آن ها می تواند از بروز چنین بیماری های جلوگیری کند.

 

سطح تشک های طبی سفت است و مانع از فرو رفتن قسمت میانی بدن در تشک می شود. به این ترتیب از خم شدن ستون فقرات و تغییر حالت آن ها جلوگیری می شود و باعث کمردرد نخواهد شد. البته این میزان سفتی تشک به اندازه ای نیست که روی کیفیت خواب شما تاثیر منفی داشته باشد.پارچه استفاده شده در تشک های طبی برند رویا و برند رویال از مواد با کیفیت و ضد حساسیت ساخته شده است.

 

به همین دلیل افراد با استفاده از این تشک ها هیچگونه واکنش آلرژیکی نشان نخواهند داد. همچنین جنس این پارچه ها به گونه ای است که هوا به خوبی در آن جریان پیدا می کند و از رشد باکتری ها و میکروب ها در الیاف پارچه جلوگیری خواهد شد.

 

فنرهایی که در این تشک ها به کار رفته کاملا قوی بوده و از میزان فشردگی نسبتا زیادی برخوردارند. همین موضوع باعث انعطاف پذیری مناسب تشک و مطابق با قوس و حرکت های بدن شده است.

"یات شاپ" راهی آسان برای خرید انلاین انواع تشک های طبی و فنری

مجموعه تولیدی تشک رویال حدود 23 سال است که در زمینه طراحی و تولید کالای خواب با کیفیت و استاندارد فعالیت دارد. این مجموعه با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی ها و متدهای روز دنیا، انواع مختلف تشک های طبی و فنری را تولید می کند.

 

استفاده از مواد اولیه کاملا با کیفیت و طراحی محصولات متناسب با استاندارد های بین المللی باعث می شود که این تشک ها حس آسایش و راحتی را به مصرف کننده القا کرده و از بروز بیماری های گوناگون جلوگیری می کند. شما می توانید تشک های طبی با کیفیت را از نمایندگی تشک رویال تهیه نمایید.

 

معرفی تشک رویا

تشک رویا یکی دیگر از برند های ایرانی خوب و پر طرفدار بازار است که به برخی کشور های اروپایی هم صادر می شود. محصولات شرکت رویا در سراسر کشور طرفداران زیادی دارند و یک برند کاملا شناخته  شده است.شرکت رویا انواع تشک های مختلف را در سایز های گوناگون طراحی کرده، و برای تولید آن ها از مواد اولیه با کیفیت و ضد حساسیت استفاده می کند.

 

تولید تشک های طبی رویا بر اساس تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن انجام می شود. این تشک ها کاملا مناسب بدن انسان طراحی شده اند و هیچ آسیبی به گردن و یا ستون فقرات وارد نمی کنند. اگر می خواهید خواب آرامی تجربه کنید، یکی از تشک های طبی این برند را از نمایندگی تشک رویا تهیه کنید.

 

خرید آنلاین انواع تشک های طبی و فنری در فروشگاه یات شاپ

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت تشک طبی آشنا کرده، و دو برند با کیفیت و محبوب در این زمینه یعنی تشک رویا و تشک رویال را به شما معرفی کنیم.فروشگاه یات شاپ سال هاست در زمینه فروش و تعمیر انواع تشک ها فعالیت داشته و به نوعی نمایندگی محصولات رویال و رویا به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به سایت یات شاپ yatshop.ir بهترین محصول را مطابق با سلیقه خود خریداری کنید.

 

برای اطلاع از محصولات و قیمت ها می توانید نام یات شاپ را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 55193153-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان فروشگاه یات شاپ برای انتخاب بهتر خرید بهره مند شوید.