پارس ناز پورتال

۱۰ بازی دخترانه برای کامپیوتر و موبایل

۱۰ بازی دخترانه برای کامپیوتر و موبایل

بدون در نظر گرفتن جنسیت و سن، همۀ افراد بازی‌های کامپیوتری و موبایلی را دوست دارند. اغلب مواقع هنگام پیدا کردن بازی‌ها به محض باز کردن مرور‌گر، با بازی‌های تیراندازی، استراتژیک و مبارزه‌ای روبه‌رو می‌شویم.

 

اما گاهی اوقات می‌خواهیم بازی‌هایی انجام دهیم که خشونت چندانی ندارند. معمولاً کسانی که از روحیۀ لطیف‌تری برخوردارند، به بازی‌هایی با خشونت بالا علاقۀ چندانی نخواهند داشت.

 

امروز ما در این مطلب تصمیم داریم برخی از این بازی‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. معمولاً این بازی‌ها برای دختر بچه‌ها و روحیات آنان مناسب است و امکان دارد با روحیۀ مبارزه‌جویی پسران سازگار نباشد، از همین رو هریک از بازی‌هایی که در زیر نام می‌بریم را می‌توان بهترین بازی دخترانه در وب‌سایت ویجی دی ال به‌شمار آورد. اگر می‌خواهید با این نمونه بازی‌ها آشنا شوید، حتماً ادامه مطلب را دنبال کنید.

۱۰ بازی دخترانه برای کامپیوتر و موبایل

آیا بازی‌های رایانه‌ای برای دختران مفید است؟

 

قبل از آن‌که به معرفی بهترین بازی‌های دخترانه بپردازیم، بهتر است به شما بگوییم که آیا این بازی‌ها می‌توانند برای دختربچه‌ها فایده‌ای داشته باشند؟

 

بدون شک بله؛ علی‌رغم این‌که اکثر والدین فکر می‌کنند که بازی‌های کامپیوتری باعث ایجاد حس خشونت در فرزندان آن‌ها می‌شود و روحیۀ دخترانه و لطیف آن‌ها را از بین می‌برد، ما باید به اطلاع شما برسانیم که به‌هیچ‌عنوان این‌گونه نیست.

 

بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند ذهن بچه‌ها را فعال کنند و چیز‌های جدیدی به آنان بیاموزند. طبق تحقیقاتی که به تازگی انجام گرفته‌است، انجام بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای می‌تواند در یادگیری زبان و ریاضیات به آنان کمک کند.

 

ضمن این‌که در حال حاضر با تولید و طراحی بازی‌های گروهی، این امکان فراهم شده‌است که دختر بچه‌ها بتوانند دوستان بیشتری پیدا کنند و با دیگر همسن و سالان خود ارتباط برقرار کنند.

 

علاوه‌بر تمام این‌ها، والدین می‌توانند با انجام بازی‌های رایانه‌ای و گروهی با دختران خود، صمیمیت بیشتری بین یکدیگر ایجاد کنند. باوجوداین والدین تمامی این مزایا را تنها در صورت انتخاب درست بازی‌های کامپیوتری و موبایلی می‌توانند برای دختران خود فراهم کنند. با این اوصاف، ده بازی دخترانه زیر می‌توانند مزایای زیر را برای والدین و دختران آن‌ها داشته باشند. ضمن این‌که تمامی این بازی‌ها در vgdl.ir موجود هستند.

 

بهترین بازی‌های دخترانه

 

همان‌طور که در بالا هم اشاره کردیم، بازی‌های کامپیوتری و موبایلی می‌توانند برای دختران هم جذاب و سرگرم‌کننده باشند، پس ما در ادامه لیست ده تایی از بهترین بازی‌ دخترانه موجود در ویجی دی ال را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم.

۱۰ بازی دخترانه برای کامپیوتر و موبایل

۱. Fruit Chop

Fruit Chop یک بازی بسیار سرگرم‌کننده است و روحیۀ لطیف دختران را ازبین نمی‌برد. در این بازی باید میوه‌ها را به کمک کشیدن انگشت روی صفحه به قطعاتی تقسیم کرد. این بازی باعث افزایش تمرکز و سرعت عمل فرد می‌شود. در صورتی که یک میوه بدون خردشدن از صفحه خارج شود، بازیکن یک خانه از انرژی‌اش را از دست می‌دهد.

 

۲. Knife Hit

بازی Knife Hit یک بازی دخترانه و سرگرم‌کننده است که باید در آن با چاقو به تختۀ چوبی‌ای که در صفحه وجود دارد باید ضربه زد. اگر ضربۀ چاقوی بازیکن در این بازی به تیغۀ چاقوی دیگر اشتباهی اثابت کند، آن بازیکن یک امتیاز از دست می‌دهد. بازیکنان در این بازی باید قبل از زمان اتمام بازی، امتیاز موردنیاز را جمع‌آوری کنند. این بازی باعث تقویت سرعت عمل، نشانه‌گیری و تمرکز بازیکن می‌شود.

 

۳. Candy Clash

Candy Clash از بازی‌های موردعلاقۀ دختران به‌شمار می‌رود. در این بازی باید در تایمر حداکثر امتیاز را به‌دست آورد. بازی این‌گونه است که باید برای تطابق مجموعۀ دو سه شیرینی همرنگ، دست خود را روی صفحه بکشید. در این بازی آب‌نبات‌های راه‌راه هم وجود دارند که کل ستون و ردیف را با توجه به جهت نوار‌ها پاک می‌کنند. آب‌نبات Wrapper هم باعث پاک‌کردن کل آب‌نبات‌ها می‌شود.

 

۴. Fruit Dart

Fruit Dart یکی از بهترین بازی‌های vgdl.ir به‌شمار می‌رود. در این بازی هم باید چاقو‌ها را به‌سمت میوه‌ها پرتاب کرد؛ هرچه چاقو به میوه‌های بیشتری اصابت کند، امتیاز بیشتری به بازیکن تعلق می‌گیرد. همچنین این بازی یک تایمر دارد که همین خصوصیت هم باعث افزایش هیجان آن می‌شود.

 

۵. Wordzie

یکی دیگر از بازی‌های سرگرم‌کنندۀ دخترانه، Wordzie است. این بازی دخترانه فکری است و باید بازیکن کلمۀ صحیح را بیابد. برای یافتن کلمه، بازیکن شش فرصت دارد. کلمه‌هایی که حدس‌زده می‌شوند باید معتبر باشند و بعد از هر حدس میزان نزدیک بودن آن به کلمۀ موردنظر نشان داده می‌شود. ضمن این‌که بازی تایمر هم دارد.

 

۶. Runner Number

اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کنندۀ دخترانه هستید، Runner Number انتخاب خوبی به‌شمار می‌رود. این یک بازی موبایلی است و در آن باید برای حرکت به چپ و راست گوشی را تکان داد، پرش و لغزش هم به کمک کشیدن انگشت روی صفحه امکان‌پذیر شده‌است.

 

۷. Subway Surfers

Subway Surfers یک بازی سرعتی است و روی قدرت تصمیم‌گیری بازیکن تأثیر می‌گذارد. گرافیک بازی بسیار سرگرم‌کننده است و کاراکتر‌ها ظاهری قدرتمند دارند.

 

۸. Fashion Story

Fashion Story یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی دخترانه است که در آن فرصتی برای جست‌وجوی فضا و راه‌اندازی بوتیک خود در یک مرکز خریدوفروش دارید. مشتریان شما با خواسته‌های خاصی به بوتیک مراجعه می‌کنند و شما باید آن‌ها را برآورده کنید. برای جذب مشتریان جدید هم باید جدیدترین مجموعه‌ها و لوازم جانبی خود را سازماندهی کنید. این بازی حس خلاقیت و ارتباطات را در بازیکنان تقویت می‌کند.

 

۹. Movie Star Planet

این بازی به شما اجازه می‌دهد طراح مد خود باشید و همان‌طور که می‌خواهید لباس بپوشید. علاوه‌بر این امکان سفارشی‌کردن لباس‌ها براساس شخصیت شما هم وجود دارد. همچنین به شما امکان می‌دهد دوستان جدیدی پیدا کنید و در اتاق‌های گفتگو با آن‌ها چت کنید. این بازی را هم می‌توان بهترین بازی‌های دخترانه موجود در ویجی دی ال به‌شمار آورد.

 

۱۰. Lara Croft Go

یکی دیگر از بازی‌های ماجراجویی هیجان‌انگیز در میان دیگر بازی‌های اندرویدی دخترانه، Lara Croft Go است. در میان محبوب‌ترین قهرمانان زن، لارا از تمام مهارت‌های تخصصی خود استفاده می‌کند. لارا کرافت در طی بازی باید با تهدیدات مقابله کند و آن‌ها را شکست دهد.

۱۰ بازی دخترانه برای کامپیوتر و موبایل

جمع‌بندی

 

همان‌طور که در طول این مطلب اشاره کردیم، دختران هم به انجام بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی علاقه‌مند هستند. پس شما می‌توانید با انتخاب یکی از ده بازی دخترانه فوق، لذت انجام یک بازی آموزنده را از آن خود کنید. برای دانلود بازی دخترانه کلیک فرمایید.