پارس ناز پورتال

فراهم اوردن یک محیط مناسب برای رابطه زناشویی

فراهم اوردن یک محیط مناسب برای رابطه زناشویی


اتاق خواب خصوصی ترین محل خانه است .

اما این بدان معنانیست كه آمیزش لزوماً بایستی در اتاق خواب صورت بگیرد . محل انجام آمیزش می تواند در ایجاد یك رابطه بهتر، موثرتر لذت بخش تر، حتی متنوع تر نقش مهمی را ایفا نماید . شما معمولاً بایستی اتاق خوابتان را بر طبق فانتزیهای جنسی تان تزئین نمائید . برای برقراری آمیزش با كیفیت بالا می توان نكات زیر را در نظر گرفت :

1- هر از چند گاهی محل انجام آمیزش را تغییر دهید . این مكان می تواند صرفاً محدود به اتاق خواب نبوده و در مكانهای دیگر منزل نیز انجام شود . این به شرطیست كه مكان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد . گاهی انجام آمیزش برروی یك كاناپه راحت كه در سالن پذیرایی خانه می باشد بسیار لذت بخش تر از مجلل ترین تختخوابهاست .

2- اتاق خوابتان را در بهترین قسمت منزلتان انتخاب نمائید به نحویكه هیچ مكان دیگری به آن مشرف نباشد .

3- حتماً برای اتاق خوابتان قفل و كلید جداگانه داشته باشید و به افراد دیگر اجازه ندهید كه بدون اجازه شما وارد آن شوند .

4- اتاق خوابتان را بسیار جذاب و زیباتزئین نمائید و سعی كنید حتی المقدور و تا جائیكه امكانات مالی شما اجازه می دهد هر از چند گاهی دكوراسیون و رنگ آن را تغییر دهید .

5- تختخوابتان را طوری تزئین كنید كه مركز توجه قرار گیرد .

6- رطوبت و دمای اتاق خواب بایستی مناسب باشد .

7- تخت یا رختخواب شما بایستی همواره راحت و پاكیزه باشد .

8- رنگ اتاق خوابتان را از رنگهای آرام بخشی مثل آبی و سفید و صورتی انتخاب كنید . اگر به رنگهای گرمتر علاقه مندید رنگهائی مثل نارنجی یا قرمز عنابی بسیار رویائی هستند .

9- آویختن پرده های كافی و زیبا با رنگ های صورتی، نارنجی، یا قرمز ( به تناسب رنگ اتاق و دكوراسیون آن ) علاوه بر حفظ خلوت شما به مهیج ترین شدن اتاق خواب شمانیز كمك می كنند .

10- بهتر است نور اتاق خواب شدید و مستقیم نباشد . ترجیحاً از آباژورها یا لامپهایی كم نور با نور ملایم قرمز استفاده كنید .نورپردازیی كه فضائی به رنگ غروب خورشید ایجاد می نمائید مناسب به نظر می رسد . استفاده از شمع های معطر علاوه براینكه فضای رومانتیكی ایجاد می كند هوارا نیز عطر آگین می نماید

11- حتماً آیینه بزرگ و قدی در اتاق خوابتان تعبیه نمائید .

12- هرگز لباسهایتان را به در و دیوار اتاق خواب آویزان نكنید و از آن به جای انباری خانه استفاده نكنید .

13- سعی كنید فضای اتاق خواب بسیار مرتب و جالب توجه باشید .
14- وسایلی نظیر تلویزیون كامپیوتر و یا وسایل كارتان را از اتاق خواب خارج كنید . فراموش نكنید كه شما در دفتركارتان نمی خوابید و قرار نیست در اتاق خوابتان وظایف حرفه ایتان را انجام دهید و یا به سرگرمی های تلویزیونی بپردازید
15- حمام و دستشوئی در اتاق خواب وجود داشته باشد امكانات زیر را در اتاق خوابتان تعبیه نمائید
وسایل كامل آرایش و عطریات انواع لباسهای خواب و لباسهای زیر دستمالها و نوارهای بهداشتی وسایل آرایش مو و ملحفه های تمیز