پارس ناز پورتال

کریس رونالدو پرتغال را برای صعود به جام جهانی امیدوار کرد

کریس رونالدو پرتغال را برای صعود به جام جهانی امیدوار کرد
 
در روز FIFA DAY  بازی های دوستانه و حساس از سری مسابقات پلی آف راه یابی به جام جهانی 2014 در منطقه اروپا برگزار شد که در مهم ترین دیدارها پرتغال یک بر صفر از سد سوئد گذشت و مصاف دوستانه ایتالیا و آلمان در ورزشگاه سن سیرو میلان باتساوی یک بر یک خاتمه یافت. هوملس در دقیقه 8 برای آلمان و آباته در دقیقه 28 برای لاجوردی پوشان گلزنی کرد. دیدار دوستانه ی مهمی نیز بین انگلیس و شیلی برگزار شد که الکسیس سانچس مهاجم بارسلونا در دقایق 7 و90 باعث پیروزی شیلی مقابل انگلیس شد.
 

کریس رونالدو پرتغال را برای صعود به جام جهانی امیدوار کرد
 
در سایه بازی های دوستانه مهم، دانمارک 2 بر یک نروژ را شکست داد. جمهوری چک 2 بر صفر کانادا را از  پیش رو برداشت، روسیه مقابل صربستان یک بر یک متوقف شد، ترکیه با یک گل مقابل ایرلند شمالی به پیروزی رسید ایرلند جنوبی 3 بر صفر لتونی را شکست داد، اسلواکی با 2 گل از سد لهستان گذشت و دیدار اسکاتلند و آمریکا با تساوی صفر بر صفر تمام شد.

در دیدار پلی آف راه یابی به جام جهانی 2014 در منطقه اروپا، در حساس ترین بازی پرتغال با گل دقیقه 82 کریستیانو رونالدو از سد سوئد گذشت و اوکراین در کیف با گل های زوزالیا در دقیقه 61  و پارملنکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 83 حریف قدرتمند خود فرانسه را از پیش رو برداشت و مصاف ایسلند و کرواسی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در آخرین دیدار نیز  یونان با نتیجه 3 بر یک رومانی  را شکست  داد که میترو گلو در دقایق 14 و 66 و سالپیگیریس در دقیقه 20 برای یونان گلزنی کردند و تک گل رومانی را بوگدان استانکو در دقیقه 19 به ثمر رساند.