پارس ناز پورتال

خانم زیبا و جذاب سبب فراموشی ماموران پلیس شد

مجموعه : مجله خبری روز
خانم زیبا و جذاب سبب فراموشی ماموران پلیس شد
 
یک خانم زیبا اهل شهر آلست در دادگاهی که بخاطر رانندگی بهنگام مستی او تشکیل شده بود بی گناه اعلام شد و جریمه ای نخواهد پرداخت.ماجرا از این قرار است که پس از نخستین تست الکل ماموران پلیس با اشتیاق سرگرم عکس انداختن با خانم راننده و دوستان زیبایش شدند. چند روز بعد نیز ماموران پلیس برای این خانم که در شهر Aalst زندگی می کند درخواست دوستی در فیسبوک فرستادند.به نظر میرسد هیجان و ذوق افسران پلیس از دیدن چند خانم زیبا سبب شده که آزمایش تنفسی دوم انجام نشود.
 
خانم S.B که می خواهد ناشناس بماند، در نیمه شب ۲۳ دسامبر ۲۰۱۲ که تولد بیست و هفت سالگیش را با دوستانش جشن گرفته بود با خودروی پلیس برخورد کرد. وی که پشت فرمان خودرو نشسته بود باید در دستگاه تست الکل می دمید.نتیجه ی آزمایش نشان داد که خانم بلوند بیش از اندازه الکل نوشیده است. ماموران پلیس از خانمها خواستند که برای انجام آزمایش دوم با یک دستگاه دیگر با ماموران به اداره پلیس بروند درحالی که نتیجه ی آزمایش دومی در پرونده وجود ندارد.

وکلیل S.B در دادگاه گفت: افسران خواستار آن شدند که موکل من برای انجام آزمایش تنفسی دوم با دستگاه دیگر به دنبال آنها به ایستگاه پلیس برود.به موکل من اجازه داده شد تا به دنبال خودروی پلیس و بهمراه دو نفر از دوستانش با خودرویش به رانندگی ادامه دهد.به گزارش پارس ناز کسی که درست پیش از آن نتیجه ی آزمایش الکلش مثبت بود!

وکلیل که با گفته هایش سبب شگفتی قاضی با تجربه خانم ­Mireille Schreurs شده بود ناگهان عکسهایی را که ماموران پلیس در ایستگاه پلیس با خانمهای جوان در آن شب انداخته بودند به دادگاه ارائه کرد.خانم قاضی چاره ای نداشت تا S.B را تبرئه کند چراکه بر اساس قانون آزمایش الکل دوم باید انجام شده باشد و نتیجه ی آن نیز به دادگاه ارائه گردد.