پارس ناز پورتال

توهین فردوسی ‌پور به مخاطبان میلیونی برنامه 90

مجموعه : مجله خبری روز
توهین فردوسی ‌پور به مخاطبان میلیونی برنامه 90

تصمیم قطع ناگهانی برنامه 90 /این اتفاق توهین به مخاطبان میلیونی است

 

شب گذشته برای دومین هفته‌ی پیاپی مخاطبان برنامه‌ی «90» پایان‌بندی این برنامه را ندیدند؛ عادل فردوسی‌پور که علاوه بر اجرا، وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این برنامه را هم بر عهده دارد، در این زمینه گفت که هنوز از این اتفاق «شوکه» است.

عادل فردوسی‌پور درباره‌ی قطع ناگهانی برنامه‌ی شب گذشته گفت:« در ساعت 22 و 57 دقیقه برنامه‌ی ما آغاز شد و سه ساعت و نیم برای این برنامه زمان داشتیم که بر این اساس 2 و 27 دقیقه صبح باید برنامه به پایان می‌رسید. 10 دقیقه و 41 ثانیه آگهی بین برنامه پخش شد و هشت دقیقه نیز مسابقه کشتی پخش شد که اگر این دو زمان را به برنامه‌مان اضافه کنیم، باید در ساعت 2 و 46 دقیقه برنامه را به پایان بردیم.»

توهین فردوسی ‌پور به مخاطبان میلیونی برنامه 90

او این را گفت و ادامه داد:« اما متاسفانه در ساعت 2 و 22 دقیقه آنتن را از ما گرفتند؛ این در حالی بود که می‌توانستیم با توجه به آیتم‌های باقی‌مانده 16 دقیقه زودتر برنامه را به پایان برسانیم. فکر می‌کنم کاری که انجام شد، توهین به مخاطبان میلیونی برنامه‌ی «90» بود؛ این برای بار دوم است که چنین اتفاقی می‌افتد.

فردوسی‌پور با بیان این که فکر نمی‌کنم مدیران عالی رتبه‌ی صدا و سیما در جریان این اتفاق باشند، گفت: حداقل آن‌ها به وقت قانونی برنامه احترام می‌گذارند. اما این که به یکباره و بدون این که برنامه تمام شود، آنتن گرفته می‌شود، درست نیست و قطعا تصمیمی شخصی بوده است.

وی افزود: پس از برنامه دوستان و آشنایان بسیاری با من تماس گرفتند و گفتند که دلیل این اتفاق چه بود و چرا این طور برنامه به پایان رسید؛ امیدوارم که آخرین باری باشد که چنین اتفاقی می‌افتد؛ نباید با چنین رفتارهایی به مخاطبان 20 تا 25 میلیونی برنامه‌ی «90» که تا آن ساعت بیدار هستند، توهین کرد. من از شب گذشته تا به حال در شوک هستم و نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی رخ داد.

جنون سرعت در خیابان اشرفی اصفهانی حادثه آفرید +تصویر
حکم همدستان قاتل داداشی صادر شد
فستیوال پارکور در مهرشهر کرج + گزارش تصویری
کتک کاری دو خواهر کشتی گیر امریکایی با یک راننده
عروس قذافی هم شکنجه گر از آب درآمد + تصویر
سرقت گنج نمرود توسط آمریکایی ‌ها + تصویر