پارس ناز پورتال

دستگیر شدن معروف ترین قاضی زن در بریتانیا (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
دستگیر شدن معروف ترین قاضی زن در بریتانیا (عکس)
کنستانتین بدیسکو" 55 ساله به اتهام نشر اکاذیب و دروغ گفتن به پلیس هنگام بازجویی بازداشت شده است. او متهم است در جریان تحقیقات درمورد یکی از وزرای سابق کابینه انگلیس به پلیس در مورد او دروغ گفته است.به گزارش پارس ناز این خانم قاضی از همسایگان و دوستان نزدیک این آقای وزیر به نام "پراس" است که بعد از مدتی رابطه نزدیکی با او برقرار کرده و همین مسئله باعث شد تا او به خاطر این مرد به پلیس دروغ بگوید.
 

او در حمایت از این مرد و مخدوش کردن اعتبار وزیری که به جای او منسوب شده بود با یک روزنامه همکاری کرده و اطلاعاتی درمورد این جریان در اختیار یک روزنامه نگار قرار داد اما زمانیکه پلیس برای روشن شدن جریان از وی بازجویی کرد او هرگونه ارتباط با مطبوعات را انکار کرد که بعدها توسط ایمیل هایی که او زده بود مشخص شد وی با یک روزنامه نگار معروف به نام " اندرو اندرسون" در رابطه بوده است و گزارشاتی برای وی ارسال کرده است.

این زن متهم است با نفوذ سیاسی اش در سال 2010 قصد فریب افکار عمومی را داشته است و همین مسئله باعث شد تا پلیس بریتانیا پرونده این زن را به دادگاه فرستاده و او که یک وکیل مدافع و یک قاضی نیمه وقت است بازداشت کرده و پروانه کاری اش را به حالت تعلیق در آورد.
 
 
پرداد