پارس ناز پورتال

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکس

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکس

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند 

تعداد زیادی از بازیگران معروف و ستاره ها هستند که با تلاش بسیار زیادی به جایگاه فعلی خود رسیده اند و به سلبریتی تبدیل شده اند. 

 

هیلاری سوانک
هیلاری سوانک قبل از بازی در فیلم دختر میلیون دلاری و برنده شدن جایزه اسکار مشکلات فقر و بی پولی زیادی را تحمل کرده است. پدر سوانک مادرش را ترک کرد و او 3 فرزند رابه تنهایی بزرگ کرد. وقتی مادرش بیکار شد تصمیم گرفتند به کالیفرنیا بروند و وادار شدند تا زمانی که بتوانند آپارتمانی فراهم کنند در اتومبیل زندگی کنند و برای اداره امورات زندگی کارهای سختی انجام دهند. امروزه سوانک میلیونها دلار دارایی دارد.بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکسسارا جسیکا پارکر
سارا سال‌ها قبل از این‌که ستاره سریالهای تلویزیونی شود زندگی سختی رابا خانواده اش می گذرانده است. سارا می‌گوید:زندگی فقیرانه رابه خاطر می آورم. گاهی اوقات برق نداشتیم. گاهی اوقات خبری از جشن کریسمس و جشن تولد نبود. توانایی پرداخت مالیات یا قبض تلفن را نداشتیم. اما اکنون این بازیگر موفق از گذشته سیاهش فرار کرده و دارایی او بیش از 90 میلیون دلار است.

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکس

دمی مور

این بازیگر موفق کودکی چندان خوبی نداشته است. دمی مور در کودکی با یک مادر معتاد و ناپدری زندگی می کرده است. او در 16 سالگی تصمیم میگیرد وارد صنعت مد شود و بعد از تلاش هاي فراوان به دارایی 150 میلیون دلار میرسد.
نژاد وی مخلوطی از فرانسه و ولز و چروکی است.

 

باوجود این‌که در نیومکزیکو بدنیا آمده اما در بچگی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می کرده است. پدر وی چارلز هورمن، فردی بیکار و معتاد و قمارباز بودو مادرش را ترک کرد.دمی مور قبل از ورود به سینما چندان محبوب نبود. کسی از دیدنش خوشحال نمی شد و حتی در تعداد زیادی از موارد در را هم بر روی او و همکارانش باز نمی‌کردند. دمی مور دریک شرکت گرد آوری بدهی از بدهکاران کار میکرد.

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکسجیم کری
در گذشته این بازیگر کمدی و سرگرم کننده دلیلی برای خندیدن و شاد بودن وجود نداشته است. خانواده جیم کری زندگی خوبی داشتند تا زمانی که پدرش خانه اش را از دست میدهد و وادار میشوند دریک ون زندگی کنند. جیم برای کمک و حمایت از خانواده به شغل نگهبانی و مامور امنیتی می‌پردازد اما بعد ها وارد عرصه سینمای کمدی می‌شود و الان ارزش دارایی هاي او 150 میلیون دلار است.

 

جیمز یوجین «جیم» کری «زادهٔ 17 ژانویهٔ 1962» هنرپیشه و کمدین کانادایی-آمریکایی است. وی تا کنون 2 بار برنده جایزه گلدن گلوب برای فیلمهای نمایش ترومن و مرد روی ماه شده است.

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکسلئوناردو دیکاپریو
لئوناردو در فیلم تایتانیک میگوید:من سلطان دنیا هستم. اکنون او سلطان قلب میلیونها نفر است. اما کسی نمی‌داند که بعضی از نقش هاي او به زندگی واقعی او برمی گردد. مثل فیلم تایتانیک یا گرگ وال استریت. لئوناردو در منطقه اي زندگی می کرده که فقر، خشونت و اعتیاد بیداد میکرد. اما الان ارزش دارایی هاي او 245 میلیون دلار است.

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکستام کروز
پدر و مادر تام کروز در 11 سالگی جدا شدند و مادر او هم زمان به 4 شغل مشغول بود. تام در 16 سالگی با شرکت در نخستین فیلم به نام musical Guys and Dolls به موفقیت هاي بیشتری رسید و همین حالا ارزش دارایی هاي او 470 میلیون دلار است.داستان این بازیگران مشهور ثابت میکند که هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی پیشرفت و موفقیت کسی را بگیرد حتی اگر تمام کهکشان بر علیه او برخاسته باشد.

بازیگران و ستاره هایی که از فرش به عرش رسیدند + عکس