پارس ناز پورتال

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری + مصاحبه و اینستاگرام

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش

در این بخش بیوگرافی مهران مدیری را مرور می کنیم. مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری نامدار و محبوب کمدی کشورمان می باشد. او از دهه 70 فعالیت های حرفه ای خود را شروع کرد و در دهه 80 و دهه 90 به اوج شهرت خود رسید. او در این سال ها با برنامه پربیننده دورهمی مهمان خانه های ما بوده است. در ادامه با مهران مدیری بیشتر آشنا می شویم.

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری + مصاحبه و اینستاگرام

مهران مدیری متولد: 18 / 1 / 1346 می باشد

 

مهران مدیری کیست؟

مهران مدیری متولد سال 1346 می باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و 3 برادر بزرگ تر از خودش دارد.

 


 

آغاز فعالیت های هنری مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش

زندگی نامه مهران مدیری همراه با عکس

 

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

 


 

بیشتر بخوانید : مهران مدیری این همه ثروت و ماشین لوکس را از کجا آورده؟

 

مهران مدیری چگونه معروف شد؟

زندگی نامه مهران مدیری همراه با عکس

عکس دوران جوانی مهران مدیری

 

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

 


 

همسر و فرزندان مهران مدیری

همسر و فرزندان مهران مدیری

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

 


 

ستاره سازی مهران مدیری در سینما و تلویزیون

بیوگرافی مهران مدیری ،آغاز فعالیت های هنری مهران مدیری

جدیدترین عکسهای مهران مدیری بازیگر مشهور ایرانی

 

مهران مدیری یک ستاره ساز است، او بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستارهای گران قیمت محسوب می شوند. از جمله آنها می توانیم: نصرالله رادش، جواد عزتی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شایان احدی فر را نام ببریم.

 


 

قهر مهران مدیری با تلویزیون

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

عکس های خفن و جدید مهران مدیری + سن مهران مدیری

 

او مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید : درباره شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری +عکس

 


 

خداحافظی مهران مدیری با مجموعه های تلویزیونی

مهران مدیری و عکس اینستاگرام + تصاویر داغ مهران مدیری

 

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

 


 

برنامه دورهمی مهران مدیری

برنامه دورهمی مهران مدیری

مهران مدیری بیوگرافی + عکس و بیوگرافی

 

از سال 1395 مهران مدیری با ساخت برنامه دورهمی که محبوب ترین تاک شو ایرانی است، آخر هفته ها مهمان خانه های مردم بوده، برنامه او نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای فارسی زبان بینندگان زیادی دارد. ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز برنامه دورهمی را دنبال می کنند. این برنامه یکی از محبوب ترین ها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

 


 

خوانندگی مهران مدیری

خوانندگی مهران مدیری ،بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی مهران مدیری و همسرش + عکس های مهران مدیری + مصاحبه و اینستاگرام

 

مهران مدیری از سال 1379 حرفه خوانندگی را هم دنبال می کند. او خود تیتراژ برخی فیلم هایش را خوانده و صدای خوبی هم دارد. مهران مدیری در سال 1397 کنسرتی در برج میلاد تهران اجرا کرد که باوجود حواشی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او در این کنسرت آهنگ سوغاتی اردلان سرافراز که زنده یاد هایده خوانده بود را اجرا کرد.

 

بیشتر بخوانید : مهران مدیری و بادیگاردهای غول پیکرش را ببینید

 


 

اینستاگرام مهران مدیری mehranmodiri@

اینستاگرام مهران مدیری

و در آخر اگر تمایل دارید اخبار مربوط به مهران مدیری را دنبال کنید و جزو دنبال کنندگان او باشید می توانید با سرچ آی دی بالا در شبکه اجتماعی اینستاگرام وارد صفحه رسمی او شوید.

 

اختصاصی از بخش بیوگرافی هنرمندان مجله پارس ناز

 

همچنین بخوانید : 

آیا برنامه مهران مدیری با سیاست تلفیق شده است؟

بیوگرافی مهران مدیری ناگفته هایی در مورد او | از پادویی کردن تا حضور در جبهه