پارس ناز پورتال

سی پی چیست ؟ خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان

سی پی چیست ؟ خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان

اهمیت سی­پی در بازی کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی (Call of Duty) موبایل، دریافت « سی پی» از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که شما بوسیله­ی آن می­توانید علاوه بر ارتقا بخشیدن تمامی تجهیزاتی که در اختیار دارید، می توانید حتی در برخی از مود های مختلف بازی و رقابت ها نیز شرکت کنید.

 

به همین دلایل است که اکثر بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل، به دنبال یافتن راه هایی برای به دست آوردن  سی پی (cp) ، به صورت رایگان هستند. در ادامه با ما همراه شوید تا راهکارهایی برای خرید و دریافت سی پی رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل (اصطلاحا آن را سی پی کالاف می­نامند) را به شما نشان دهیم.

سی پی چیست ؟ خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان

بازی کالاف دیوتی یکی از بهترین بازی­های تفنگی اندروید

از سری بازی­های محبوب و دوست داشتنی برای موبایل (اندروید)، بازی کالاف دیوتی یا ندای وظیفه می­باشد. این بازی جذاب توسط شرکت Activision  و با همکاری TiMi ساخته شده که به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار گرفته است. بازی کالاف دیوتی موبایل با قابلیت­هایی چون گرافیک سه بعدی فوق العاده، جلوه­های صوتی هیجان انگیز، شخصیت­ها و سلاح­ها­ی متنوع و امکانات شخصی سازی فراوان، امکان رقابت آنلاین و چت صوتی با اعضای گروه را نیز برای بازیکنان فراهم کرده است.

 

در بازی Call of Duty چند نفره و آنلاین، با طیف گسترده ای از بازیکنان سراسر جهان به مبارزه و جنگ خواهید پرداخت و ده ها ماموریت خاص را در چندین مود مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … را پشت سر می گذارید! همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های بازی کالاف دیوتی (نسخه­ی اندروید) به همراه چند ویژگی دیگر که در بازی گنجانده شده باعث می شود تا تجربه­ی بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی، برایتان به ارمغان بیاورد.

سی پی چیست ؟ خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان

منظور از سی پی (CP) در بازی کالاف دیوتی چیست؟

سی پی، پول رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد که با استفاده از آن می توان از امکانات ویژه­ی این بازی بهره­مند شد. شما با استفاده از «سی پی» می توانید بتل پسِ بازی کالاف دیوتی را خریداری کرده تا در هر سیزن، اسکین و گان های اپیک و خاص هدیه بگیرید، همچنین با استفاده از سی پی می توانید گردونه هایی که بازی هر هفته ارائه می‌دهد را امتحان کنید تا بهترین اسکین ها و گان های لجندری را برنده شوید. لازم به ذکر است؛ که خرید سی پی باعث با ارزش­تر شدن اکانت شما می شود و اگر زمانی قصد فروش اکانت خود را داشته باشید با قیمت چند برابر بالاتر، نسبت به حالت عادی می توانید به فروش برسانید.

سی پی چیست ؟ خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

با خرید سی پی، شما قادر هستید اکانت خود را به حالت پرمیوم و پرمیوم پلاس تبدیل کنید (مراجعه به بخش بتل پس)، آیتم های جذاب دریافت کنید و از تمامی امکانات بازی استفاده نمائید. خرید سی پی مزایای دیگری نیز دارد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم:

 

خریدبتل پس هر سیزن.

کسب درآمد از طریق استریم.

ارزشمندتر شدن اکانت برای فروش.

فعال شدناسکین های اپیک و خاص.

به دستآوردن گان های اپیک و خاص.

 

سی پی را با چه قیمتی  و از کجا باید خریداری کنیم؟

همان طور که گفته شد؛ سی پی کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین واحدهای پولی در بین بازی های آنلاین است که به واسطه­ی آن می توانید ده ها کار مختلف از فعال سازی بتل پس گرفته تا خرید باندل ها، اسکین ها و گردونه های شانس را در بازی انجام دهید!

 

مهم ترین مسئله در خرید سی­پی بازی کالاف دیوتی موبایل، معتبر بودن فروشگاهی است که شما قصد خرید از آن را دارید. سی پی کالاف، در فروشگاه های مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه می شود، برخی از فروشگاه ها با قیمت های بسیار ارزانی سی­پی را به فروش می رسانند و برخی دیگر دارای قیمت های بالاتری هستند.

 

حواس­تان باشد، ممکن است فروشگاه هایی که ارزان فروش هستند با استفاده از کارت‌های اعتباری هکی، اقدام به خرید سی پی برای شما کنند که این کار باعث بن شدن اکانت شما برای یک الی ده سال خواهد شد. امن ترین و بهترین کار، خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان از فروشگاههای معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، می باشد.

 

جمع بندی:

همان طور که به آن اشاره شد؛ یکی از محبوب ترین و مهیج ترین بازی های اندرویدی، بازی کالاف دیوتی موبایل است، دریافت رایگان سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل روش های مخصوص به خودش را دارد که خیلی از Gamer ها  ممکن است به خاطر وقت گیر بودن و سختی این روشها، به سراغ دریافت سی پی رایگان نروند و اقدام به خرید سی­پی کنند.

 

لازم به ذکر است؛ امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، به طور مستقیم توسط بازیکنان وجود ندارد. همین موضوع سبب شده تا این محصول با قیمت بسیار بالاتر از اصل آن، توسط فروشگاه های مختلف به دست علاقمندان برسد.

 

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که قصد خرید سی پی کالاف را دارند، و برای خرید آن دچار سردرگمی شده­اند، پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر موجو شاپ mojoshop.ir مراجعه نمایید. تیم موجو شاپ، همواره تلاش دارد تا با ارائه بهترین خدمات، رضایتمندی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. شما در این سایت می توانید، با ورود به صفحه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، هر نوع و تعداد بسته ای که مد نظرتان هست را با قیمت مناسب خریداری کنید.