پارس ناز پورتال

ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شد

مجموعه : اخبار سینما
ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شد

ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شد

از چند وقت قبل نیز خبرهای مبنی بر جدایی این زوج بی نظیر هالیوودی شنیده می شد که ممکن بود شایعه باشد اما معلوم شد که قضیه جدی است. برطبق جدیدترین اخبار، آنجلینا جولی روز دوشنبه برگه های طلاق از برد پیت را پر کرد و دلیل این جدایی را اختلافات غیرقابل حل عنوان کرد و تقاضای حضانت شش فرزندشان را دارد.

 

یک منبع نزدیک به این زوج می گوید، جولی 41 ساله به دلیل نحوه پدری کردن برد پیت نسبت به بچه ها ، تقاضای طلاق داده است، چرا که به شدت از روش های او ناراحت است.
ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شدآنجلینا جولی و برد پیت بعد از گذشت 12 سال، قصد جدایی دارند

 

همچنین این منبع ادعا می کند، آنجلینا جولی از مصرف مخدر و احتمالا الکل برد پیت ، همراه با مشکلات عصبانیت وی، به تنگ آمده است.این زوج از سال 2004 با هم آشنا شدند و در ماه آگوست 2014 ازدواج کردند. بر طبق گزارش منبع دیگری، با وجود تمام این مشکلات، جولی زمانی برگه های طلاق را پر کرد که فهمید برد پیت با ماریون کوتیلارد، بازیگر مقابل زن در فیلم جدیدش به وی خیانت کرده است.
ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شدبرد پیت در نمایی از فیلم جدیدش در کنار همکار بازیگرش ماریون کوتیلارد

 

ماریون کوتیلارد از سال 2007 همسر بازیگر و نویسنده ای به نام گیولائوم کانت است و یک پسر چهارساله نیز دارند.به گزارش پارس ناز آنجلینا جولی تاریخ جدایی را 15 سپتامبر 2016، یعنی همین پنج شنبه گذشته ذکر کرده است.  این زوج ماه هاست با یکدیگر دیده نشده اند، آخرین رویدادی که آنها در کنار هم در برابر عکاسان حاضر شدند، نوامبر سال گذشته در معرفی فیلم جدیدشان “در کنار دریا” بود.
ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شدآنجلینا جولی و برد پیت همراه با دخترشان شایلو، این عکس در ماه جولای گرفته شده و آخرین عکسی است که آنها را در کنار هم نشان می دهد!اگر طلاق برد پیت و آنجلینا جولی انجام شود، این سومین طلاق برای آنجلینا خواهد بود، او پیش از برد پیت با جانی لی میلر و بیلی باب تورنتون ازدواج کرده بود.

 

همچنین دومین طلاق برای برد پیت محسوب می شود، او در سال 2005 از همسر اولش جنیفر آنیستون به دلیل رابطه با جولی در سرصحنه فیلم برداری آقا و خانم اسمیت، جدا شد.

ماجرای طلاق آنجلینا جولی از برد پیت جدی شدبرد پیت و آنجلینا جولی در کنار دو تن از فرزندانشان، این عکس متعلق به سال 2014 است