پارس ناز پورتال

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده 

نجمه جودکی که پدر و مادرش از هم جدا شده اند، روی آنتن زنده تلویزیون این مسئله را عنوان نمود در حالی‌که اشک می ریخت و گریه می‌کرد. گریه نجمه جودکی روی انتن شبکه سه و بازگویی فرزند طلاق بودن اش و سختی هایي که مادرش پس از طلاق کشید.

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

بیوگرافی نجمه جودکی
نجمه جودکی مجری تلویزیون متولد 21 آبان هست .کار خود را از اواخر سال 87 از رادیو جوان شروع کرد و از سال 1388 با برنامه شب ایرونی از شبکه جام جم وارد تلویزیون شد.

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

دوران کودکی نجمه جودکی

 

کارش را با اجرای قاب سفید و یار مهربان از شبکه 2، نردبان از شبکه 5 ادامه داد .در شهریور 89 با اجرای برنامه ي زنده فرصت ویژه سیمای خانواده وارد شبکه یک شد .فرصت ویژه تا اسفند 89 به مدت هفت ماه ادامه پیدا کرد .اما در تابستان 1390 با اجرای برنامه کمی متفاوت از شبکه 1 به یکی از محبوب ترین مجریان زن تلویزیون بدل گشت .

 

در نظر سنجی مجریان شبکه یک بعنوان برترین مجری شبکه یک از سوی مردم گزینش شدو حتی نامش بالاتر از محمد رضا شهیدی فرد قرار گرفت .برنامه سین مانند سریال «جشنواره گزینش برترین سریال شبکه یک در دهه 80»را به همراه محمد سلوکی در نوروز 90 اجرا کرد .

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

ازدواج نجمه جودکی

نجمه جودکی مجری زن تلویزیون با انتشار این تصویر در اینستاگرامش، از ازدواج خود خبر داد.جودکی نوروز امسال ویژه برنامه نوروزی گلبهار را در حال اکران دارد.

گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

نجمه جودکی و همسرش مهدی پارسازاده

 

او با انتشار این تصویر نوشت :

 

” تو از كجا پيدات شد كه با دلم حرف زدي…
من عاشق اين ارتباط ام..به زندگيم خوش اومدي..
تو از كجا پيدات شد تو بازي بي قاعده…
به ذهنمم نميرسيد خدا تو رو به من بده…
من مفید بودم گذشته تو…بعد از تو من بهتر شدم… ”

 

گفتگوی زیبا با نجمه جودکی

ازنظرسنجی سال 1390 شروع کنیم که برترین مجری شبکه یک شدید.

 

مهران دوستی به من اطلاع داد که تو اول شدي و من به تو افتخار می‌کنم.ایشان برای من مانند یک پدر بود.گرچه در آن برهه از زمان مردم سبک اجرای من را می پذیرفتند،وگرنه آقای شهیدی فر در گفت وگو از من بسیار حرفه اي تر هست.در آن زمان من چهره جدیدی برای تلویزیون بودم و حتما لطف خدا شامل حال من شد.

 

در اجرا هایتان چقدر خودتان بودید؟

 

من خیلی آدم یکدستی نیستم و مدام در حال تغییر هستم.در طول زندگی شخصی ام نیز به همین صورت عمل میکنم.وقتی در حال اجرا هستم همۀ وقت} و در همه ي جا خوشحالمو لبخند از روی لبانم محو نمیشود.همه ي وقت سعی کردم گذشته از اجرا هایم خیلی با آدم هایي که حالم را دگرگون میکنند در ارتباط نباشمکه اجرایی مفید و بینظیر داشته باشم.

 

در اجرا هایم کاملا خودم هستم،منتها خودمی که تلاش کرده استدر لحظه اجرا خودش را متعلق به مردم بداند و به هیچ چیز دیگری فکر نکند.به این فکر می‌کنم که نجمه جودکی باشم که خودش از نوع تلویزیونی هست؛خودم را مدیون مردم می بینمو در آن یک ساعتی که اجرا میکنم مال مردم هستم،باید زندگی شخصی خود را فراموش کنم و با مردم باشم.گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

نجمه جودکی

در اجرا هایتان خیلی بداهه صحبت میکنید، فکر نمی‌کنید این شیوه اجرا به جذب مخاطب لطمه وارد کند.

 

من چنین تفکری از اجرا هایم ندارم و فکر نمی‌کنم این شیوه اجرا از مخاطب من بکاهد.من کلا از متن فراری هستم و سعی میکنم در برنامه هایم نکته هایي از پیش تعیین شده پیش خودم داشته باشم،مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و با آن متن ارتباط برقرار کنمو در اجرایم از آن بهره گیری کنم.احساس می‌کنم در قالب گذاشتن مجری باعث بروز اتفاق خوبی در کار نخواهد شدو مردم ما را پس میزنند.

 

در دوربین زنده بداهه گویی کار بسیار مشکلی هست، در این شرایط با مشکلات و استرس مواجه نمی‌شوید؟

 

در برنامه غیر زنده اجرا برایم خیلی سخت تر هست،برنامه اي که اجرا در آن زنده هست روح تازه اي در آن جریان داردو احساس می‌کنم چون مردم به من نگاه می کننداین دوربین به من حرف می‌دهد و این بسیار زیباست.به نظر من این بداهه گویی در برنامه زنده باید اکثر اتفاق بیفتد.پله اول این هست که خودت را نسبت به دیگران اکثر قبول داشته باشی،به شرط اینکه به مرز غرور کاذب نرسی.

 

خودباوری و غرور هر دو یک کلمه هست ولی کمی رنگ هایشان با هم فرق دارد،در اینکار ها باید اعتماد به نفس داشته باشی و به خود باوری برسی.زمانی میتوانی خودت را باور داشته باشیکه قدر خودت را در لحظات بدانی.گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

تصویر نجمه جودکی

 

در شرایطی که فضای مجازی در میان مردم فراگیر شده استبرای کم کردن حساسیتشان چه باید کرد؟

 

همۀ آدم ها خطا می‌کنند ولی ما مجری ها چون در اولویت دید هستیم،خطایمان هم در جلوی چشم قرار میگیرد. از کاه برایمان کوه می سازند.من نمیدانم چه باید کرد.

 

از «هفت ترانه» و نحوه حضورتان در این آلبوم برایمان بگویید.

 

من چهار سال در شبکه هاي داخلی ممنوع التصویر بودمو اجازه اجرا در شبکه هاي معاونت سیما را نداشتم.بعد از «سین مانند سریال» نوروز 91 به شبکه شما و این برنامه دعوت شدم.در ابتدا نپذیرفتم، برنامه اي که مهمان نداشتو دکور بسیار ساده اي داشت جذب مخاطب برایش به سختی انجام می پذیرفت.در نهایت قبول کردم و بعنوان مجری این برنامه شروع به فعالیت کردم

 

و بدون جایزه رکورد یک میلیون و نیم میلیون پیامک را زدم.بعد از مدتی برای جذابیت اکثر احساس کردم که باید حرفه اي خواننده ها را بیان کنمو در لابه لای برنامه این صحبت ها را بیان میکردم.این ایده، برنامه را زیبا کرد و با استقبال مردمی مواجه شد.من «هفت ترانه» را دوست داشتم به دلیل اینکه به من اجازه داد خودم و قابلیت هایم را نشان دهم.

 

اینکه برنامه ات را به چه صورت نمایش دهید که برای مخاطب خوشگل باشد،واقعا در بهتر دیده شدن آن مجری موثر واقع می‌شود.من در «هفت ترانه» خیلی خودم بودم و این جزو افتخارات من هست.گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

عکس هاي نجمه جودکی

«هفت ترانه» در شرایطی که شدیدا از شما انتقاد می شد سروصدا کرد.با این انتقادات چه برخوردی می‌کردید؟

 

نقد اگر مفید و به جا باشد من به آن فکر میکنم،جایی از کار اگر درست باشددر ادامه اجرا هایم لحاظ میکنم، بیننده حق دارد مجری خوش پوش ببیند.من در تمام برنامه هایم طراح لباس داشتمو برای پوششم ارزش قائل بودم، برای اینکه مخاطب باید مرا مفید ببیند.

 

در مقابل انتقاد ها من فقط سکوت میکردم؛به نظرم خوش پوشی که پوشیده باشد زیباست،من همه ي وقت تلاشم را کردم که در این جهت پیش بروم.

 

به نظر شما یک مجری تلویزیون به چه میزان می‌تواند در جذب مخاطب یک برنامه موثر واقع شود؟

 

خیلی چندان، مشابه بارزش همان «هفت ترانه» بود.مجری به شرطی موثر هست که مردم وی را بپذیرند و بعد مفید و بدت را قبول کنند.

 

یک اجرای استاندارد در ایران چه نوع اجرایی هست؟

 

به نظر من یک مجری خیلی نباید خودش را هم سطح با مهمانش بداند،باید گفت و گویی را ترتیب بدهد که بیننده حس کند باز مجری برنامه قهرمان دیده خواهد شد.من برنامه هایي که خیلی قربان صدقه مهمان می‌روند را نمی پسندم،باید در جاهایی از برنامه چالش هرچند کوچک ایجاد کردکه به یک چاشنی مفید در برنامه تبدیل شود.

 

مهران دوستی همۀ وقت} می‌گفت 10 ثانیه طلایی برنامه را از دست ندهید

 

وقتی که شما شروع می‌کنید اگر در آن 10 ثانیه تیر را به مخاطب زدید همۀ چیز تمام هست،ولی اگر نزدید مخاطب برنامه تان را رها می کندو در اولویت بعدی قرار میگیرید.گریه مجری زن مشهور برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده

از اجرا در تلویزیون در کنار کدام مجری اکثر لذت بردید؟

 

محمد سلوکی در تلویزیون جزو کسانی استکه خیلی به من کمک کرد،مخصوصا در «سین مانند سریال» و «اینجا ایران» استو همۀ وقت} از اجرا در کنار او لذت می‌برم.

 

حضورتان در تلویزیون از جام جم شروع شد، خودتان این تجربه ها را چطور دیدید؟

 

من دوسال «اینجا ایران هست» را با محمد سلوکی اجرا می کردمو برنامه خوبی بود. طبق ذائقه مردم ایران در خارج ازکشور ساخته شدو در زمان خودش توانست حال مردم را مفید کند.

 

از «مثبت 17» و نحوه حضورتان در این آلبوم برایمان بگویید.

 

بعد از اینکه مدیریت تلویزیون عوض شد من قرار بود که برگردم.سهیل سلیمانی که تهیه کننده «ثانیه ها» بودند، از من برای «مثبت 17» دعوت به اجرا کرد؛می‌توانم کاملا بگویم قسمتم این بود و خدا خواست در این برنامه حضور موثر داشته باشم.

 

کمی از سبک و سیاق برنامه «مثبت 17» بگویید.

 

برنامه اي کاملا جوانانه هست، به دلیل این مساله اسم این برنامه را «مثبت 17» گذاشتیم.رنج سنی جوانان از 17 سال تا 32 سالگی هست.ما با تمام مراکزی که با جوانان در ارتباط هستندمثل سازمان ملی جوانان و دانشگاه ها و سازمان ملی نخبگان درحال نامه نگاری هستیمو آیتم میز ریاست که به جوانان میگوییم

 

که اگر قرار بود شما در جایگاه فلان مدیر قرار میگرفتید چه فعالیت هایي برای کمک به جامعه انجام می دادید،در این آیتم چند دقیقه اي جوانان به ایراد سخن می پردازندو آن مقام مسئول را نیز به نوعی با حرف هایشان به چالش میکشند.