پارس ناز پورتال

گل فروشی شبانه روزی؛ با تحویل گل درب منزل

گل فروشی شبانه روزی؛ با تحویل گل درب منزل

آنلاین شدن یکی از تاثیرات منحصر به فردی است که تکنولوژی یا همان فناوری در کسب و کارها گذاشته است. اگر بخواهیم سیر تحولی که تکنولوژی بر سر کسب و کارها را به طور خلاصه بیان کنیم باید گفت که ابتدا برای خرید یک پاکت شیر می‌بایست با پول نقد به نزدیک‌ترین مغازه به خود مراجعه می‌کردیم. کم کم با آمدن دستگاه‌های کارت‌خوان دیگر نیازی به حمل پول نقد نبود و با استفاده از کارت‌های هوشمند می‌توانستیم مایحتاج خود را تهیه کنیم.

 

اما امروزه نه تنها به کارت‌های هوشمند بلکه به رفتن ما به مغازه هم احتیاج نیست و می‌توانیم در منزل یا محل کار خود بمانیم و همه آنچه را که نیاز داریم بخریم و درب منزل تحویل بگیریم. گلفروشی شبانه روزی هم چند سالی است که در کشورهای پیشرفته باب شده است و امروزه با توجه به مشکلاتی که پیش رو است مثل همه گیری ویروس کرونا نه تنها در کشورهای مدرن بلکه در ایران و سایر کشورهای دیگر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

همانطور که انواع و اقسام کالاها را اینترنتی خریداری می‌کنید، خرید گل اینترنتی از طریق سایت گلفروشی 24 ساعته vipshop.flowers  نیز میسر شده است.

گل فروشی شبانه روزی؛ با تحویل گل درب منزل

پدیده‌ای به نام گلفروشی 24 ساعته

این که 24 ساعته به یک گلفروشی دسترسی داشته باشیم، ممکن است در وهله اول کمی عجیب و غیر ضروری به نظر برسد، اما یک لحظه به این موضوع توجه کنید که برنامه روزانه و کاری ما در طول روز بسیار فشرده است و گاهی برای انجام کارهای خود به بیش از 24 ساعت در طول روز احتیاج داریم. از این‌رو خیلی راحت می‌توانیم هر وقت از شبانه روز که تایم اضافه پیدا کردیم، سری به گلفروشی آنلاین بزنیم و گل یا گیاهی را که فردا به آن نیاز داریم را سفارش دهیم.

 

این دلیل ممکن است شما را باز هم قانع نکند، اما هنگامی که به طور خیلی اتفاقی به یک مراسم دعوت می‌شوید و وقتی برای خریدن کادو ندارید، وجود این نوع گلفروشی‌ها با ارائه بهترین و متنوع‌ترین گل‌ها و گیاهان برای شما بسیار ارزشمند خواهند شد!

 

از این رو گلفروشی آنلاین که نزدیک‌ترین گلفروشی به شما نیز است – چرا که از طریق گوشی تلفن همراه هم می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید – جزو لاینفک سبک زندگی امروزه مردم شده است.

گل فروشی شبانه روزی؛ با تحویل گل درب منزل

مزایای خرید گل و گیاه به صورت اینترنتی چیست؟

اعتیاد به خرید آنلاین، یکی از معضلات جدی قرن بیست و یکم است و افراد زیادی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. اما چه بهتر که ما به خرید آنلاین گل، گیاه و کتاب اعتیاد پیدا کنیم چرا که نه تنها مضر نیستند بلکه برای ما بسیار سودمند نیز خواهند بود. در ادامه به برخی از مزایای خرید گل و گیاه به صورت آنلاین خواهیم پرداخت.

 

1-صرفه جویی در وقت

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، وقت برای انسان ارزشمندترین چیز است و گاهاً پیش می‌آید که حتی برای انجام کارهای یومیه خود زمان کم می‌آوریم. با خرید گل و گیاه به صورت اینترنتی می‌توانید در زمان صرفه جویی کنید. کافی است وارد سایت مورد نظر شده و از بین محصولات، گلدان مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با ارسال هزینه آن هم به صورت اینترنتی در کمتر از 24 ساعت آن را درب منزل یا هرجایی که مد نظر شما است تحویل بگیرید.

 

از آنجایی که تعداد بازارهای گل و گیاه در هر شهری به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد، جمعیت بسیار زیادی هر روز برای خرید عمده یا تکی به آنها مراجعه می‌کنند و عمدتا این بازارها مملو از جمعیت است. و از طرفی ساعات کاری آنها عموماً از ساعات اولیه بامداد شروع و تا قبل از ظهر به اتمام می‌رسد و برای بسیاری از افراد جامعه امکان رفتن به آنها در این ساعات میسر نیست. پس این گونه افراد خیلی راحت می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه خود به یکی از این گلفروشی‌ها مراجعه کنند و گل یا گیاه مورد نظر خودشان را در عرض 24 ساعت تحویل بگیرند.

 

2-خرید هوشمندانه‌تر

یکی از دردسرهایی که هنگام خرید گل و گیاه با آن مواجه می‌شویم این است که نام و مشخصات هر گل و گیاهی در کنار نوشته نشده است و مدام باید از فروشنده سوال بپرسیم. مشکل اینجاست که فروشندگان ممکن است در ارائه تمامیِ اطلاعات به ما کوتاهی کنند و یا دچار اشتباه شوند که این موضوع سبب می‌شود ما در نگهداری گلدان با مشکل روبه‌رو شویم.

 

حال این که در گلفروشی‌های آنلاین تمام آنچه را که خریدار به آن احتیاج دارد بداند ذکر شده است؛ از نام و ویژگی‌های بصری گیاه تا نماد و روش نگهداری آن. پس اگر برای خرید لباس به صورت آنلاین نگران سایز نبودن آنها هستید، باید بدانید که خرید اینترنتی گل و گیاه بسیار بهتر از خرید حضوری است، چرا که تمامیِ مشخصات مورد نیاز شما در پست مربوط به آن گیاه ذکر شده است و چندین عکس از زوایای مختلف از گلدان در اختیار شما قرار دارد.

گل فروشی شبانه روزی؛ با تحویل گل درب منزل

نگران حمل و نقل گل‌ها و گیاهان بزرگ نیستید

سایت‌هایی که دست به فروش آنلاین گل و گیاه می‌زنند عمدتاً دارای وانت‌های مخصوص حمل و نقل گل و گیاه می‌باشند. برای مثال وقتی شخصاً به گلفروشی مراجعه می‌کنید و قصد دارید گلدان خریداری شده را با ماشین شخصی جابجا کنید، ممکن است در حین جابجایی به گیاه شما آسیب برسد. در این صورت گلفروشی هیچ گونه مسئولیتی را در قبال این موضوع گردن نمی‌گیرد.

 

اما با خرید آنلاین خیالتان از بابت دریافت گل یا گیاه به طور کاملا سالم راحت خواهد بود و اگر در حین حمل به گلدان آسیبی برسد، سریعاً آن را با یک نمونه دیگر تعویض خواهند کرد و یا کل مبلغ به شما برگردانده خواهد شد.

 

امکان ارسال به سراسر ایران

گاهی ممکن است برای یکی از عزیزانتان که در شهرستان دیگری زندگی می‌کند مایل باشید دسته گلی یا سبد گلی بفرستید. اگر بخواهید سبد گل را خودتان شخصاً به دستش برسانید می‌بایست حداقل دو روز از کار و زندگی خود بزنید و هزینه را متقبل شوید. حتی ممکن است در راه گل پژمرده شود و هیچی از آن باقی نماند!

 

اما از طریق گلفروشی‌های آنلاین که در اکثر کلانشهرهای ایران نمایندگی دارند خیلی راحت می‌توانید این کار را با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. کافی است آدرس دقیق گیرنده را هنگام ثبت نهایی خرید خود وارد کنید، در صورتی که گلفروشی در آن شهرستان نمایندگی داشته باشد از همان جا گل یا گیاه مورد نظر شما را به دست عزیزتان خواهد رسانید. ارسال گل و گیاه به سراسر ایران از طریق گلفروشی‌های آنلاین با دقت و کیفیت بالایی صورت می‌گیرد و جای هیچ گونه نگرانی بابت سالم و به موقع رسیدن آن نخواهید داشت.

 

و در انتها چرا خرید گل آنلاین در ایران مهم تر است؟

به صورت میانگین در جهان هر شخص در سال 200 شاخه گل خریداری میکند این در حالی ست که این آمار در ایران به کمتر از 19 شاخه می رسد. عدم توانایی مالی بیشتر ایرانی ها و قیمت بالای گل دلیل اصلی کاهش خرید گل در ایران است. هر چقدر خرید کمتر باشد وسواس در خرید گل بیشتر خواهد شد. افراد بیشتر به دنبال یک محصول خاص خواهند بود تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند.

 

سبد گل جزو محصولاتی ست که در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. اگر به تعداد سبد گلهای آماده گلفروشی ها نگاهی بیاندازید و یا در مراسم های مختلف به سبد گل های های هدیه دقت کنید متوجه خواهید شد که سبد گل از چه میزان محبوبیت برخوردار است.قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید؟ سبد گل های منحصر به فرد ما آماده و مشتاق این کار هستند. 

 

با وجود گلفروشی‌های آنلاین VIP دیگر بهانه‌ای برای نخریدن گل و گیاه نخواهید داشت! خیلی راحت با چند کلیک ساده می‌توانید گل یا گیاه مورد نظر خود را درب منزل، پاساژ، درب مجتمع‌ها و محل کار تحویل بگیرید و یا حتی به نیابت از شما می‌توانید گل مناسبتی خود را به بهشت الزهرا یا به عزیزی در شهرستان دیگر ارسال کنید.

 

خرید آنلاین گل و گیاه کم از خرید حضوری لذت‌بخش نیست چرا که به هنگام مراجعه به یکی از این سایت‌ها، شما با طیف وسیعی از انواع گل‌ها و گیاهان مواجه خواهید شد که در همان نگاه اول شما را شیفته خود خواهند کرد. برای یک بار هم شده از این سرویس استفاده کنید تا هر آنچه که را به شما در این مطلب گفتیم را عیناً مشاهده کنید.