پارس ناز پورتال

رابطه یک ماهه ترلان پروانه و فوتبالیست مشهور جنجالی شد

مجموعه : اخبار سینما
رابطه یک ماهه ترلان پروانه و فوتبالیست مشهور جنجالی شد

رابطه یک ماهه ترلان پروانه و فوتبالیست مشهور جنجالی شد 

ترلان پروانه که چند وقتی با سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در رابطه بود اکنون باید شاهد حواشی در زندگی اش باشد.

 

 همیشه افراد معروف دارای حواشی و زندگی پر دردسری هستند به گزارش پارس ناز ..سعید عزت‌اللهی، بازیکن فوتبال در مصاحبه با تی وی پلاس در مورد بزرگ ترین شایعه‌اي که به گفته خودش در موردش ساخته شده می گوید:«این‌که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی میکنم و زودتر به مردم اطلاع میدهم.

 

چیزی نداریم که بخواهیم از مردم مخفی کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی شود که در منزل را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می کنم و تو پاسخ مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌اي بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

رابطه یک ماهه ترلان پروانه و فوتبالیست مشهور جنجالی شد

او در پاسخ رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می دهد:

«در حال حاضر من با این بانو هیچ رابطه‌اي ندارم. اول رابطه آدم یکسری چیزها را نمی داند و بعد از یک مدت می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌هاي دیگر باشد.

 

من زندگی خودم را دارم و وقتی میبینم کسی معیار های مرا ندارد، علتی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح میدهم آن چیزی راکه در زندگی الویتم است، پیگیری کنم. این بانو برای من مهم نبوده و نیست»

 

ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هردو دروغ گفته باشیم…»

 

گفتنی است پیش از این نیز همین رسانه با ارسلان قاسمی گفتگویی انجام داده بودو در مورد شایعه ازدواج وی با ترلان پروانه, سوالاتی پرسیده بودند که ارسلان قاسمی نیز در پاسخ گفته بود, که عاشق فردی دیگر است. و ترلان پروانه نیز پس از پر سر و صدا شدن این گفت و گو, پست زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر نمود.

رابطه یک ماهه ترلان پروانه و فوتبالیست مشهور جنجالی شد

رابطه یک ماهه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی

 

این‌که یک رسانه, مسائل روابط شخصی یک بازیگر جوان را پیش از ستاره شدن وی, دست مایه جذب مخاطب و افراد حاشیه دوست قرار دهد, بدون دقت به آسیبی که به لحاظ موقعیت و جایگاه وی چه در بین مردم و چه در بین جامعه بازیگری به وی وارد خواهد تولید, حرکتی زرد و ناشایست می باشد.

 

در واقع تمام رسانه هاي مستقل, و ابسته به مخاطبان هستند, اما گاهی رسانه ها برای جذب مخاطبان بیشتر روی به رفتاهایی می آورند که, چندان شایسته و بایسته ي یک رسانه فرهنگی نبوده و نیست.

 

به هرحال هنوز هم مسائل و موارد مهم تری برای پردازش از سمت رسانه ها, دراین برهه از تاریخ سینمای کشور ایران, که بازیگران معروف مدام بر بحرانی شدن حالات سینما و بازیگری اخطار می دهند, وجوددارد.

 

به رغم این‌که اکثر موضوعات حاشیه اي با استقبال مخاطبان روبه‌رو می‌شوند, وقتی بعضی از مقالات سینمایی سودمند که به دور از حاشیه پردازی نوشته شده اند, و یا حتی بعضی از گفت و گو ها که بطور کلی به دور از فضای زرد و مسائل بسیار خصوصی هنرمندان باشند,

 

مورد استقبال قرار میگیرند, پس هنوز میتوان به دور از رفتار ضد فرهنگی در فضای مجازی, به مسائل فرهنگی مشغول گردید, و سطح سلیقه و ذائقه مخاطبان را دچار سقوط و انحطاط نکرد.چرا که با ادامه ي این رفتارهایی که با رسالت رسانه ي فرهنگی در تناقض است, میتوان باعث آسیب هاي جدی‌تر به بدنه سینما گردید.

 

و جدای ازآن با دادن خوراک ضد فرهنگی به ذائقه مخاطبان, به مردم نیز خیانت نموده ایم. امید است که رسانه ها و مردم با تمرکز بیشتر به مسائل فرهنگی و دوری از تمرکز بیش از حد بر حاشیه ها, علاوه بر کمک به بدنه ي اصلی سینما, به شعور خود بعنوان مخاطب احترام بیشتری بگذاریم.