پارس ناز پورتال

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها «362»

تازه ترین تصاویر بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی که برای مخاطبین خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند را میتوانید در ادامه مشاهده نمایید. شروع می‌کنیم با این عکس نسبتا قدیمی که حسین رفیعی از سال هاي نه عمده دور تلویزیون به اشتراک گذاشته هست. در کنار امیرحسین مدرس و همکار عزیزشان.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)علیرضا جهانبخش با این عکس برای خانواده عزیزش ابراز دلتنگی کرد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)سلفی پر عشوه بهاره رهنما در کنار همسر عزیزش که هنوز برق رضایت در چشمانش دیده می‌شود.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)ممنون از احسان کرمی که با این پست باعث شد پس از مدت ها از عارف لرستانی عزیز یادی بشود. هنوز بار کلمه /مرحوم/ پیش از اسم عارف بسیار سنگین و غیر قابل هضم هست. روحش خوشحال و یادش گرامی.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)این سلفی سارا منجزی از مد شدن عینک هاي شش ضلعی پس از عینک هاي دایره و مربعی خبر می‌دهد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)اشکان دژاگه که این روز ها در ایران حضور دارد, این استوری را در کنار مادربزرگ عزیزش به اشتراک گذاشته هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)فرزاد فرزین برای پیگیری مطالبات اش از سریال /عاشقانه/ به ملاقات کارگردان این سریال رفته بود که این عکس را در کنار هم گرفتند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)علیرضا جان بیش از خستگی, لاغر شدن زیادی ات به چشم می‌آید. راه کریستین بیل را در پیش گرفته اي یا این که خبر دیگری هست؟!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)آن قدر که مهدی سلطانی از جوانی هایش عکس دارد, امیر تتلو در اینستاگرامش پست ندارد./ عکس های بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)عکس زیبای مجید یاسر در کنار پدر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم برای همۀ پدر هاي نازنین.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)آنا نعمتی برای این که نشان دهد درگیر هاي و هوی سینما نیست و دوری اش از سینما را توجیه کند, به تماشای فیلمهای گمنام و هنری گروه هنر و تجربه می‌رود.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)حامد بهداد در پردیس کوروش, در توزیع عمومی فیلم /منزل دختر/ ساخته پر سر و صدای شهرام شاه حسینی.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)امیر جدیدی هم با تیپ مادام العمر اش به تماشای این فیلم در کنار مردم رفت.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)قابی ماندگار از جشن تولد 77 سالگی استاد آیدین آغداشلو با حضور استاد مسعو کیمیایی, ایرج خان طهماسب و سایر عزیزان هنرمند. استاد کیمیایی طوری ژست گرفته که باید به ایشان تذکر کنیم تولد او نیست و تولد آقای آغداشلو هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)امیر حسین آرمان در حال بازسازی محل کارش هست و این عکس را از روند تکمیل آنجا به اشتراک گذاشته تا ما هم در جریان کار باشیم.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)عکس فوق العاده نیما فلاح و سحر ولدبیگی با لباسهای زیبای جنوبی و دو فسقلیِ بانمک.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)تنها نکته اي که تا این لحظه می توان درمورد پسر بنیامین گفت این هست که او هم مثل پدر و خواهرش, بور هست!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)عکس دیدنی عوامل سریال /عقیق/ ساخته بهرنگ توفیقی که امثال سایر کار هاي این کارگردان توانسته دقت بخش قابل توجهی از مخاطبین تلویزیون را به خود جلب کند. گرچه اینکار فقط با فیلمنامه هاي خاص سعید نعمت الله ممکن بوده هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)الهه بانو اینطوری گمان می‌کنند خوشت آمده و بعدی را محکم تر می زنند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)سلفی احسان کرمی در کنار برادران عزیزش آرین و کامیار. شیوه نامگذاری در خانواده کرمی مقید به هیچ اصول و الگوریتمی نیست و کاملاً رندوم بوده هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)بانو فاطمه معتمد آریا در توزیع خصوصی فیلم /شنل/ به کارگردانی حسین کندری که روز قبل در سینما آزادی برگزار شده بود.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)عیادت بانو پوری بنایی ستاره بیتکرار سینمای کشور ایران از استاد جمشید مشایخی هم بازی و همکار دیرینه خود که این روز ها بدبختانه گرفتار تخت بیمارستان و محتاج دعاهای مردم هست. برای استاد مشایخی عزیز آرزوی سلامتی داریم.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)الناز شاکردوست این روز ها در حال تمرین برای یک تئاتر هست. نمایش /گم و گور/ به کارگردانی امیر مهندسیان که به زودی بهاجرا در خواهد آمد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)گربه بازی گلاره عباسی در دفتر کار بزرگمهر حسینپور که اخیرا یک گربه در آن جا زایمان کرده و با تصاویر توله هاي آن, اینستاگرام را زخم کرده هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)بهاره کیان افشار و خاطره اسدی در پشت صحنه کار اخیر عزیزان به اسم /عطر تلخ/, در کنار سایر همکاران.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)بهنام بانی که محرم و صفر فرصتی برای استراحت وی ایجاد کرده هست, در حاشیه حضورش در یک جشن خیریه. / عکس بازیگران

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)چرا انقدر این حمید جبلی مفید و دوست داشتنی هست؟ کسی پاسخی برای این سوال همگانی دارد؟

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)نگین معتضدی و پژمان بازغی در یک پروژه اخیر با هم همکار شده اند که این سلفی مربوط به پشت صحنه آن هست. الحمدلله هیچکس هم شرحی از جزئیات فیلم و یا سریالشان نمی‌دهد تا خدایی نکرده اسپویل نشوند!

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)عکس دسته جمعی عوامل نمایش /اپراتور نسل چهارم/ در کنار پیمان قاسمخانی جنتلمن که به تماشای این نمایش آمده بود.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)پست واضح علی کریمی به مناسبت 7 آبان که اذهان عمومی به روز جهانی کوروش کبیر مشهور هست. در پرطرفدار بودن و اسطوره بودن علی کریمی شکی نیست, فقط اي کاش پیش از پست کردن هر چیزی کمی در مورد آن پژوهش و از صحت محتوای آن مطمئن میشد.

 

علی جان جمله آمده در عکس که به کوروش نسبت دادی, جمله اي مشهور و متعلق به ویلیام شکسپیر هست. جمله نوشته شده در کپشن هم که باز آن را به کوروش نسبت دادی, از نامه 31 نهج البلاغه خطاب به امام حسن «ع» کپی شده هست. درخواست می‌کنم قبل از پست کردن, کمی پژوهش کن.

 

پ.ن: جمله موثق و منبع داری متعلق به کوروش کبیر وجود ندارد و قریب به رخداد جملاتی که در شبکه هاي مجازی از زبان کوروش کبیر می بینید, فیک میباشند.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)سلفی دیدنی و لش کرده ي هومن سیدی در کنار رضا عطاران بی کلاه, همراه با قلب هاي محمدرضا گلزار در زیر عکس.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)پانته آ بهرام هم خسته بود و تصمیم گرفت از این سلفی ها بگیرد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)مجید صالحی این سلفی قدیمی را مجدد بالا آورد تا یاداوری کند که روزی همگی دور هم جمع خواهیم شد, پس جهان خیلی ارزش غصه خوردن ندارد. روح مرتضی پاشایی نازنین هم قرین رحمت باشد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)محمدرضا گلزار روی صندلی لاکچری اش روز خوبی را رای شما آرزومند هست.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)بهنام صفوی با این سلفی ناقص از یک موزیک اخیر خبر داد تا مقاله بی سوژه امروز با عکسی از این خواننده دوست داشتنی به آخر برسد.

عکس های بازیگران و خبرهای جدید از ستاره ها (362)

 

مطالب مرتبط :

عکسهای بازیگران و ستاره های سرشناس «361»

عکس های بازیگران و چهره های محبوب «360»

عکس های بازیگران و ستاره های محبوب ایران «359»

عکس های بازیگران و شخصیت های معروف «358»