پارس ناز پورتال

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

عکس کودکی سوپراستارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

 

امروز تصاویری دیده نشده از کودکی معروف ترین سوپراستارهای جهان را می‌بینیم. کودکی افرادی کـه چند سال بعد تبدیل بـه مشهور ترین ها و ثروتمندترین ها شدند، امروز از آریانا گرندی گرفته تا خانم آنجلینا جولی و جاستین بیبر عکسهایی را میبینیم کـه کمتر دیده شده اند و دیدن انها قطعا جالب خواهد بود، در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا سرکی بکشیم بـه آلبوم کودکی این سوپراستارها.

 

عکس کودکی مایلی سایرس

بـه لبخند این کودک نگاه کنید، آیا برایتان آشنا نیست؟ مـا از همان نگاه اول فهمیدیم کـه این خنده متعلق بـه ستاره مشهور هالیوودی، مایلی سایرس، اسـت. اگر چـه پدر مایلی، بیلی ری سایرس، خواننده و نوازنده سبک کانتری اسـت اما مایلی شهرت و موفقیت هایش را مدیون استعداد و تلاش هاي خودش اسـت.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

او نویسنده و ترانه ‌سرای آمریکایی اسـت کـه پس از بازی در نقش مایلی استوارت در سریالی بنام «هانا مونتانا» بـه شهرت رسید. او یک‌بار در گفت‌وگو اي گفت: «مـن بعنوان یک کودک کـه در آن سن تبدیل بـه ستاره شده بودم، فشار زیادی را تحمل می‌کردم. شاید با نگاه کردن بـه عکس هایم تنها لبخند مرا ببینید، اما پشت آن لبخند نگرانی، ترس و فشارهای زیادی بود کـه ازآن زمان تا کنون تحمل کرده ام.»

 

عکس کودکی جاستین بیبر

زمانی کـه جاستین خبر ازدواج اش را علنی کرد، مـا هنوز باورمان نمی شد کـه او بزرگ شده اسـت. جاستین بیبر یک‌بار در کودکی در مسابقه محلی خواندگی شرکت و رتبه دوم را ازآن خود کرد. مادر او فیلم هایي از وی را در یوتیوب گذاشت تا دوستان و آشنایان نیز آنرا ببینند. او کـه متوجه علاقه مردم بـه فیلم ‌هاي پسرش شد شروع بـه گذاشتن فیلم ‌هاي جدیدی از او کرد.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون بـه‌ طور تصادفی یکی از ویدیوهای وی را مشاهده کرد و برای همکاری با او با مادرش تماس گرفت. حال او تبدیل بـه یکی از قدرتمندترین شخصیت هاي جهان شده اسـت. زمانی کـه او این عکس دوران کودکی اش را دید، گفت: «مـن یادم می‌آید زمانی کـه با مادرم بـه رستوران می رفتم، او بجای نوشابه، قوطی آب معدنی را در مقابلم می گذاشت.»

 

عکس کودکی آریانا گرانده

گرچه تشخیص این‌کـه این عکس متعلق بـه آریانا گراندی می‌باشد، سخت اسـت اما اگر بـه چشم و ابروهای او نگاهی بیاندازید، شباهت را احساس خواهید کرد. آریانا بازیگر و خواننده آمریکایی ست کـه فعالیت حرفه ‌اي خودرا در بازیگری بـه صورت رسمی درسال ۲۰۰۸، یعنی در سن ۱۴ سالگی، آغاز کرد.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

او پس از نخستین فعالیت اش، در سریال «ویکتوریوس» حضور یافت و رفته رفته استعدادش را در دسترس نمایش گذاشت. او درکنار بازیگری بـه حرفه خوانندگی نیز روی آورد و موفق تر از قبل درخشید. آریانا دراین عکس بسیار ستمدیده و آرام بنظر می‌آید، درست برخلاف انچه مـا امروز از او می شناسیم. البته تنها شخصیت او نیست کـه فرق کرده، بلکه مدل مو هاي او نیز عوض شده اسـت.

 

عکس کودکی کندال و کایلی جنر

با نگاه کردن این عکس، خیلی سریع نام هاي خواهران جنر، کندال و کایلی، بـه ذهن مان می‌رسد. گرچه چهره کندال هیچ تغییری نکرده اما تشخیص چهره کایلی تا حدودی زمان بر اسـت. این دو خواهر از همان زمان هم بـه صنعت مد و فشن علاقه داشتند.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

بـه لباسهای آن ها نگاه کنید، آن دو لباسی از برند بربری بـه تن دارند، گویا از همان ابتدا بـه استایل خود اهمیت زیادی می دادند. این دو خواهر هنوز هم پس از سال ها ارتباط خوبی باهم دارند و با همکاری هم برند لباس خودشان را تاسیس کردند. کندال جنر در حال حاضر با درآمد بیش از ۲۲ میلیون دلاری خود بعنوان پردرآمدترین مدل جهان انتخاب شده اسـت.

 

عکس کودکی جی جی حدید

جی جی حدید هم جزو ستاره هایي ست کـه انگار چهره او از دوران کودکی هیچ تغییری نکرده اسـت. بـه عکس کودکی او نگاه کنید، او از همان دوران هم بـه مد و فشن علاقمند بود بـه طوریکه از سن 2 سالگی با برند گس وارد عرصه مدلینگ شد و با موفقیت هایي کـه بـه دست آورد، درسال ۲۰۱۴ نامش در فهرست ۵۰ مدلینگ برتر ثبت شد.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

درست اسـت کـه جی جی توانایی و مهارت لازم را در زمینه مادلینگ دارد اما نمیتوان تاثیر شهرت خانوادگی اش را نادیده گرفت. پدر او محمد حدید معمار مشهور و مادر او یولاندا حدید مدل سابق اسـت. فرقی نمی‌کند کـه او برای برند تامی هیلفیگر کار کند یا ورساچه، او در هر شرایطی بهترین خواهد بود. با این اوصاف، لبخندی کـه جی جی دراین عکس دارد، میلیون‌ها دلار می ارزد.

 

عکس کودکی آنجلینا جولی

تشخیص این‌کـه این عکس متعلق بـه آنجلینا جولی می‌باشد، سخت اسـت. آیا فکرش را می‌کردید کـه این کودک روزی بـه یکی از معروفترین زنان جهان تبدیل شود. شاید او در کودکی خیلی جذاب نبوده اما هر چـه بزرگ‌تر شده بر زیبایی و جذابیت اش نیز افزوده شده اسـت، بـه طوری‌كه نامش بارها توسط رسانه‌ها بعنوان زیباترین و جذاب ‌ترین زن ثبت شد.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

آنجلینا هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و نیکوکار آمریکایی ست کـه در حال حاضر 44 سال دارد. او توانسته چهار بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یکبار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت صاحب 6 فرزند شد کـه در حال حاضر انها رابه تنهایی بزرگ میکند.

 

عکس کودکی لیدی گاگا

شاید از روی این عکس نتوان لیدی گاگا را تشخیص داد اما از نحوه آرایش و حالت صورت اش میتوان حدس هایي زد. اینطور بنظر میرسد کـه این ستاره هالیوودی از همان دوران کودکی بـه استایل عجیب‌وغریب علاقه داشته اسـت. او با همین متفاوت بودنش توانست شهرتی جهانی پیدا کند. لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، نخستین ستاره اي اسـت کـه هوادارانش در فیس ‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

او از سن چهار سالگی شروع بـه نواختن پیانو کرد و نخستین تصنیف با پیانو اش را در ۱۳ سالگی نوشت. پس از اتمام دبیرستان در سن ۱۷ سالگی، بـه تشویق مادرش برای ورود بـه مدرسه هنر تیش در دانشگاه نیویورک اقدام کرد و توانست در آن پذیرفته شود. دراین مدت او برای نقش ‌هاي متعدد بازیگری و تئاتر نیز تست داد و توانست در بخشی از یک نمایش تلویزیونی ایفای نقش کند.

 

عکس کودکی تیلور سوئیفت

تشخیص دادن چهره تیلور سوئیفت بـه این سهولت ها نیست. شاید تنها شباهتی کـه بتوان بین این عکس و تصویری کـه از او در ذهن داریم پیدا کنیم، چشم هاي روشن یا حتی مو هاي بورش باشد. او خودش در مورد این عکس می‌گوید: «کودک بودیم، مشکلات مان هم کوچک بودند، حال بزرگ شدیم و مشکلات مان هم بزرگ‌تر شدند. مـن معتقدم کـه اتفاقات کودکی روی رفتارهای مـا در بزرگسالی تاثیر میگذارد.»

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

تیلور از سن چهارده‌ سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری بـه نشویل نقل مکان کرد. او قراردادی رابا بیگ خودرو رکوردز امضاء کرد و بـه جوان ‌ترین ترانه ‌نویس انتشارات موسیقی تبدیل شد. او در اکتبر ۲۰۰۶، نخستین آلبومش راکه نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. موزیک «ترانه مـا» وی را بـه جوان ‌ترین هنرمندی تبدیل کرد کـه بـه رتبه اول جدول داغ ‌ترین ترانه‌هاي کانتری رسید.

 

عکس کودکی ریحانا

شاید با کمی دقت بتوانید چهره ریحانا را از روی عکس دوران کودکی اش حدس بزنید. خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند آرایشی مشهور fenty beauty و دیپلمات و زن خوداشتغال‌ اهل باربادوس اسـت. علاقه ریحانا بـه موسیقی از دوران کودکی شروع شد. او از همان دوران بـه موسیقی «رگی» علاقه نشان داد ودر هفت سالگی خوانندگی را آغاز کرد.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

او حتی در دوران دبیرستان نیز موفق بـه تشکیل گروهی موسیقی خود شد. فعالیت حرفه اي ریحانا در دسامبر ۲۰۰۳ ، یعنی زمانی کـه او با ایوان روجرز آشنا شد، شروع شد. اجرا و خوانندگی ریانا، روجرز را تحت تأثیر قرار داد و از او دعوت کرد تا بطور حرفه اي فعالیت خودرا آغاز کند.

 

عکس کودکی مگان فاکس

تشخیص چهره مگان فاکس از روی عکس دوران کودکی اش راحت نیست اما او بـه همان اندازه کـه در سن 34 سالگی جذاب اسـت، در دوران کودکی هم بود. او مدل و بازیگر آمریکایی اسـت کـه حرفه بازیگری خودرا درسال ۲۰۰۱ با چند نقش جزئی در چند فیلم و سریال آغاز کرد. فاکس بعنوان یکی از نمادهای جذابیت مطرح ودر مجله ‌هایي مانند ماکسیم و رولینگ استون و اف اچ ام نیز ظاهر شده اسـت.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

مگان فاکس بـه ‌خاطر شباهت ‌اش با آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود اغلب با او مقایسه میشد بـه ‌طوری‌كه برخی رسانه‌ها وی را آنجلینای شبیه‌ سازی ‌شده می‌ نامیدند. این طور بنظر میرسد کـه این ستاره هالیوودی کودکی سختی داشته، بـه طوری‌كه با دیدن تصاویر کودکی اش، بـه یاد یکی از سخت ترین دوران زندگی اش میوفتد.

 


 

این عکس‌ ها متعلق به کودکی کدام ستاره هاست؟

آیا تا بحال کودکی ستاره هاي مورد علاقتان را تصور کرده‌اید؟ یا این‌کـه دوست دارید بدانید ستاره ها قبل از شهرت شان چگونه بوده اند؟ همه ی مـا برای خود یک ستاره اي داریم کـه دانستن هر چیزی از او، از زندگی عاطفی اش گرفته تا یک عکس از دوران کودکی، برایمان هیجان انگیز اسـت. عکس دوران کودکی از این جهت کـه تغییرات چهره رابه مـا نشان می‌دهد، جذابیت دارند.

 

این کابوی خطرناک کسی نیست جز…

چنینگ تیتوم! آیا باورتان می‌شود کـه این عکس مطلق بـه این ستاره جذاب باشد؟ دیدن این عکس خالی از لطف نیست، از این جهت کـه شـما میبینید همه ی مـا آدمها شروع یکسانی داشتیم.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

دراین عکس چنینگ نیز مانند مـا یک آدم معمولی بود اما با انگیزه و اراده بالایی کـه داشت توانست شهرت جهانی بـه دست آورد. آیا از این عکس کودکی او میتوان حدس زد کـه او روزی در فیلم کمدی درام «مجیک مایک» چون ستاره اي خواهد درخشید؟

 

دختر بچه اي کـه کلاه تولد بـه سر کرده…

کایلی جنر اسـت! اینطور بنظر میرسد کـه او از همان ابتدا بـه دوربین علاقه زیادی داشته اما مطمئنا فیگور عکس هایش ازآن زمان تا کنون زمین تا آسمان تغییر کرده اسـت.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

اگر چـه او آن زمان کلاهی کاغذی بـه سر کرده و از دیدن دوربین بسیار هیجان زده شده اسـت اما حال متعلق بـه یکی از ثروتمندترین خانواده هاي جهان اسـت. شاید در نگاه اول نتوانید تشخیص دهید کـه او کدامیک از خواهران کارداشیان ها اسـت اما علاقه او بـه دوربین، می‌تواند سر نخی برایتان باشد.

 

این دختر موفرفری چـه کسی اسـت؟

شاید دختر بلیک لایولی بـه ذهن تان خطور کند اما خیر! او دخترش نیست، بلکه خود بلیک لایولی اسـت. این شباهت میان مادر و دختر آن قدر زیاد اسـت کـه مکن اسـت در تشخیص آن بـه بیراهه بروید.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

از آنجا کـه بلیک در حال حاضر یکی از مشهور و محبوب ترین بازیگران هالیوود اسـت، شاید دیدن عکس کودکی او برایتان خالی از لطف نباشد.

 

این لبخند بانمک متعلق بـه ستاره اي اسـت با نام…

کیت هادسون! مطمئنا همه ی مـا در آلبوم عکس هاي کودکی مان چنین عکسی کـه نشسته ایم و غذا می‌خوریم و تمام دست و صورت مان کثیف شده، داشته ایم. ستاره هاي هالیوود هم مانند مـا این دوران را گذرانده اند.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

از آنجا کـه کیت هادسون درخانواده مشهوری بزرگ شد«پدرش بیل هادسون خواننده و مادرش گلدی هان هنرپیشه بـه نامی بود» فهمیدن جزییات زندگی او، مانند تصاویر دوران کودکی اش، برای همه ی جذابیت دارد. چـه کسی باور می‌کند کـه این عکس مربوط بـه ستاره اي اسـت کـه امروز تمام دنیا وی را می شناسند؟

 

این دختر بلال بـه دست کسی نیست جز…

ناتالی پورتمن! آیا توانستید این مورد را حدس بزنید؟ احتمالش زیاد اسـت زیرا چهره او تغییر زیادی نکرده اسـت. یکی از واقعیت هاي جالب در مورد این ستاره توانا، نام اوست.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

پدر و مادر او نام Neta-Lee را برایش انتخاب کرده بودند اما خودش نامش را پس از شهرت اش بـه Natalie تغییر داد. ناتالی از همان دوران کودکی استعداد بازیگری خودرا ثابت کرد، بنابر این تعجبی ندارد کـه حال وی را در بین معروفترین ستارگان هالیوود ببینیم.

 

این نوزاد تپل چـه کسی اسـت؟

کیم کارداشیان! این هم یکیدیگر از ستاره هاست کـه از کودکی تمایل زیادی بـه دوربین داشت. اما آیا باورتان می‌شود کـه این کودک حال یک کتاب از سلفی هایش چاپ کرده اسـت؟ آیا دوست داشتید جای او بودید؟ کیم کارداشیان از همان کودکی بهترین لباس ها رابه تن می‌کرد. نگاهی بـه لباس و گل سر او بیاندازید.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

او از همان سال ها برای لباس و اکسسوری هایش اهمیت زیادی قائل بود. همه ی تصاویری کـه در این جا دیدیم تا حدودی شبیه بـه زمان حال این ستاره ها بوده اند اما این موضوع در مورد کیم کارداشیان صدق نمی‌کند، شاید دلیلش عمل هاي جراحی زیادی اسـت کـه برای زیبایی صورت خود انجام داد. اما حداقل اکنون شـما می‌دانید کـه او در گذشته چگونه بوده اسـت.

 

چشمای درشت این کودک متعلق بـه…

اوه خدای مـن، این چشمهای چیس کرافورد اسـت. اینطور بنظر میرسد کـه او از همان زمان ها هم جذاب و زیبا بود.به گزارش پارس ناز این ستاره جذاب سریال «دختران خبرچین» یکی از زیباترین کودکان میان ستاره ها بوده اسـت.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

مطمئنا اگر کـه او این عکس را در کیف پولش نگه دارد و آن رابه دیگران نشان دهد، هر راکه بخواهد تحت تاثیر قرار داده و جذب خودش خواهد کرد.

 

این دختر با مو هاي گوجه اي…

مایلی سایرس اسـت! آیا شـما هم بـه این نتیجه رسیدید کـه او ذره اي تغییر نکرده اسـت؟ او از همان زمان ها لبخند شیطنت آمیز را بر لباش داشته اسـت. مـا زندگی مایلی سایرس را از دوران کودکی تا بحال دیده ایم.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

دیدیم کـه او چگونه کودکی اش را پشت سر گذاشت و دوران بلوغ اش را طی کرد. اما حتی اگر کسی کودکی وی را ندیده باشد، بازهم با دیدن عکس اش وی را بـه خوبی تشخیص خواهد داد.

 

این بالرین بنفش پوش کسی نیست جز…

کلویی کارداشیان! تصاویر زیاد و جذابی از اعضای خانواده کارداشیان ها وجود دارند اما آیا این عکس از تمام آن ها جذابتر نیست؟ باوجود سرمایه عظیمی کـه کارداشیان ها داشتند، مطمئنا تک تک فرزندان آن ها مانند یک پرنسس بزرگ شدند.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

اما کلویی دراین عکس روی دست تمام شان زده اسـت. بـه لباس بالرین، بـه گونه هاي آرایش شده او نگاه کنید.. او ازآن زمان تا کنون تغییر زیادی کرده اسـت. آیا بنظر شـما خود کلویی هم از دیدن اینهمه تغییر و تفاوت متعجب می‌شود؟

 

چـه کسی در حال حباب درست کردن اسـت؟

زک افران! احتمالا شـما هم قلب تان برای این کودک می‌تپد. رنگ سیاه و سفید این عکس هم بر جذابیت آن افزوده اسـت. این پسر مو فرفری با آن لباس راه راه کـه در حال درست کردن حباب اسـت، دل هر شخصی را میبرد.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

زک افران در حال حاضر محبوبیت زیادی در بین مردم دارد، اما مطمئنا انها با دیدن این عکس، بیشتر بـه او علاقمند خواهند شد. این‌کـه تغییرات ستاره مورد علاقه مان را از سال ها دور تا بـه امروز ببینیم، واقعا هیجان انگیز اسـت.

 

این لبخند جذاب متعلق بـه…

دیوید بکهام اسـت! یکی از بهترین فوتبالیست ها کـه در دنیای مد و فشن نیز حرف اول را می‌زند، دیوید بکهام اسـت. بـه عکس کودکی او نگاه کنید. او از همان ابتدا هم خوش تیپ و جذاب بوده اسـت.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

پدر و مادر او افرادی عادی بوده اند و دیوید بکهام تمام شهرت خودرا مدیون تلاش هاي خودش اسـت. با دیدن این عکس، حتماً شـما هم فهمیدید کـه چرا کودکان او آن قدر زیبا و خواستنی هستند.

 

این مو هاي پف کرده متعلق بـه چـه ستاره اي اسـت؟

کندال جنر! بـه احتمال زیاد از همان نگاه اول توانستید حدس بزنید کـه این عکس متعلق بـه کندال جنر اسـت. زیبایی این ستاره دنیای مادلینگ از تصاویر کودکی اش هم پیداست.

عکس کودکی سوپر استارها | از جاستین بیبر تا آنجلینا جولی

در بین تمام فرزندان کارداشیان ها، کندال جنر جذاب ترین شان اسـت. او با خواهرهای دیگرش زمین تا آسمان فرق دارد. احتمالا او بدنیا آمده تا یک مدل شود. مـا زندگی انها را در برنامه تلویزیون واقع نما مشاهده کردیم، بهمین دلیل دیدن عکس کودکی او و تغییر چهره اش نیز خالی از لطف نیست.