پارس ناز پورتال

کدام کیف پول آنلاین برای ایاس پیشنهاد می شود؟

کدام کیف پول آنلاین برای ایاس پیشنهاد می شود؟

رمزارز ایاس شبکه‌ٔ فوق‌العاده عالی و جایگزین مناسبی برای شبکهٔ اتریوم است که بهبود مشکلات مقیاس‌پذیری و کاهش کارمزد را به دنبال داشته است. ارز EOS توکن بومی این شبکه محسوب می‌شود که در حال حاضر از برترین ارزهای بازار کریپتو است و بسیاری از افراد قصد خریدوفروش این ارز را دارند و عدهٔ قابل توجهی نیز علاقه‌مند به نگه‌داری این ارز در کیف‌پول‌های مختلف هستند.

 

اما ممکن است با این دغدغه مواجه شده باشید که برای هولد ایاس بهتر است از چه کیف‌پولی استفاده شود و با توجه به این‌که انواع و اقسام کیف‌پول در بازار ارز وجود دارد، انتخاب سخت خواهد بود. حال ما در این مقاله قصد داریم دربارهٔ بهترین کیف‌پول آنلاین برای EOS صحبت کنیم.

کدام کیف پول آنلاین برای ایاس پیشنهاد می شود؟

مهم‌ترین نکات انتخاب کیف‌پول ایاس

 

طبیعتاً وقتی قصد انتخاب یک کیف‌پول مناسب برای ارزهای مختلف مانند EOS داریم، باید نکات مختلفی را بررسی کنیم که شاید مهم‌ترین آن‌ها موارد زیر باشند:

 

1- بررسی امنیت کیف پول فوق‌العاده دارای اهمیت است؛

2- بررسی در اختیار قرار دادن کنترل کلیدهای خصوصی به کاربران؛

3- بررسی توسعهٔ مستمر کیف و پول؛

4- بررسی بازخورد مشتریان کیفپ‌ول در شبکه‌های اجتماعی مختلف؛

5- پشتیبانی شبانه‌روزی کیف‌پول با به‌کارگیری از افراد باتجربه و متخصص.

 

معرفی لیست انواع کیف‌پول ایاس

 

در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین کیف پول‌ها معتبر EOS بپردازیم. پرواضح است که هرکدام از کیف‌پول‌های معرفی‌شده دارای ویژگی‌های مختص به خودشان هستند که باید پس از بررسی، بهترین نوع کیف‌پول را انتخاب و استفاده کنید:

 

* کیف‌پول سخت‌افزاری لجر نانو (Ledger Nano S)

این کیف‌پول آفلاین به‌همراه نوع لجر ایسکس از بهترین‌ها در این زمینه هستند که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها پشتیبانی از بلاکچین است. این کیف‌پول به کاربران اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها را با استفاده از دکمه‌های فیزیکی روی آن بررسی کنند.

 

ضمناً گفتنی است که لجر نانو دارای کابل است و تریدرها به‌راحتی می‌توانند آن را به لپ‌تاپ‌شان متصل کنند. از مواردی امنیتی این کیف‌پول ایاس می‌توان به انجام شدن تراکنش‌ها تنها پس از تأیید تراکنش به‌وسیلهٔ کاربر اشاره کرد که در این صورت از اطلاعات کیف‌پول به‌طور کامل محافظت می‌شود.

 

* کیف‌پول نرم‌افزاری Gurda

وقتی خرید eos انجام می‌شود و کاربران قصد نگه‌داری این ارز را دارند، طبیعتاً باید از یک کیف‌پول امن استفاده کنند که این کیف‌پول که تحت وب است و البته نسخهٔ موبایلی نیز دارد، به‌راحتی می‌تواند توکن‌های زیادی را پشتیبانی کند و روزبه‌روز نیز در این بخش در حال گسترش است.

 

ناگفته نماند که همهٔ نسخه‌های کیف‌پول Gurda غیرحضانتی هستند و این بدان معناست که فقط کاربران به پول و کلیدهای خصوصی کیف‌پول دسترسی دارند که امنیت قابل قبولی را برای این کیف‌پول به‌وجود آورده‌است.

 

* کیف‌پول نرم‌افزاری Infinito

این کیف‌پول در دو نسخهٔ اندروید و IOS در اختیار هولدکنندگان ارز ایاس است. توصیه می‌کنیم وقتی قیمت eos به یک منطقهٔ مناسب رسیده‌است، با خرید ارز و سپس انتقال آن به این کیف‌پول، منتظر سودهای قابل توجه باشید. طراحی این کیف‌پول به‌گونه‌ای است که حتی کاربران مبتدی نیز می‌توانند از این بستر نهایت استفاده را ببرند.

 

علاوه بر eos، ارزهایی مانند اتریوم، بیت کوین‌کش، نئو و بسیاری از توکن‌های ERC20 توسط کیف‌پول Infinito پشتیبانی می‌شوند. ضمناً گفتنی است که کلیدهای خصوصی این کیف‌پول، به شکل آفلاین بوده که باعث افزایش ضریب امنیت آن شده‌است.

کدام کیف پول آنلاین برای ایاس پیشنهاد می شود؟

* کیف‌پول والکس (Wallex)

والکس ازجمله کیفپ‌ول‌های آنلاین ارز eos محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های مختلف است. البته والکس یک صرافی بوده که کاربران می‌توانند ارزهای مدنظرشان را خریداری کرده و سپس در کیف‌پول اختصاصی این صرافی نگه‌داری کنند.

 

البته گفتنی است که والکس نه تنها مناسب خرید ایاس و نگه‌داری این ارز است، بلکه برای سایر ارزها نیز مناسب بوده و با توجه به این‌که ثبت‌نام و احراز در این صرافی فوق‌العاده آسان است، توصیه می‌کنیم حتماً از این بستر بهره‌مند شوید، بخصوص این‌که والکس یک صرافی ایرانی به‌شمار می‌رود.

 

* کیف‌پول اتمیک (Atoimc)

از معروف‌ترین کیف‌پول‌های آنلاین به جهت نگه‌داری انواع ارز بخصوص ایاس، اتمیک والت است که در عین سادگی، امکانات قابل توجهی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف‌پول می‌توان به رابط کاربری ساده و همچنین غیرحضانتی بودن آن اشاره کرد.

 

ضمناً ناگفته نماند که اتمیک تحت دسکتاپ، موبایل و حتی سیستم‌های ویندوز، مک و… قابل اجرا بوده و افراد به‌طور کامل می‌توانند از این بستر بهره‌مند شوند. از بهترین مزیت‌های اتمیک والت می‌توان به پشتیبانی 24ساعته اشاره کرد و همچنین کلیدهای خصوصی این کیف‌پول تنها در دستگاه کاربر ذخیره می‌شود که این مورد امنیت اتمیک را افزایش داده‌است.

 

* کیف‌پول Lumi

این کیف‌پول به‌تازگی راه‌اندازی شده‌است و به شکل نرم‌افزار بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS و همچنین تحت وب قابل دسترسی است. از ویژگی‌های کیف‌پول لومی متن‌باز بودن آن است و حتی امکان معاوضه کوین‌ها را نیز برای کاربران فراهم کرده‌است.

 

اگر قیمت ایاس در نقطهٔ مناسبی قرار دارد و قصد دارید با خرید این ارز آن را هولد کنید، می‌توانید از کیف‌پول Lumi بهره‌مند شوید، چراکه علاوه‌بر EOS، از بسیاری از توکن‌های ERC20 نیز پشتیبانی می‌کند. ضمناً گفتنی است که مدیریت این کیف‌پول حتی برای افراد مبتدی نیز ساده خواهد بود و امکان بازیابی 12 کلمهٔ بااهمیت این کیف‌پول را برای کاربران به‌سادگی قابل انجام خواهد بود.

کدام کیف پول آنلاین برای ایاس پیشنهاد می شود؟

جمع‌بندی

 

کیف‌پول‌های آنلاین و البته آفلاین مختلفی برای نگه‌داری ارز ایاس وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم به مهم‌ترین و بهترین‌ها آن‌ها اشاره کنیم. البته باید در نظر داشته باشید که قبل از نگه‌داری و انتخاب یک کیف‌پول مناسب برای این ارز، حتماً نقطهٔ ورود مناسبی داشته باشید تا درنهایت بتوانید یک سرمایه‌گذاری مناسب‌تر داشته باشید.

 

در حال حاضر که در اوایل سال 2023 به سر می‌بریم، پیش‌بینی‌ها بر رشد قابل توجهٔ قیمت ارزهاست، لذا می‌توانید با تکیه بر تحلیل و تحقیقات خود از این فرصت استفاده کنید.

 

منبع : Wallex