پارس ناز پورتال

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

 

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام ،آناشید حسینی طراح لباس مشهور در تیر ماه 1401 با دکتر امین رضا چلبیانلو (امین چلبی) ازدواج کرد.عکسی از آناشید حسینی و همسرش امین رضا چلبیانلو در فضای مجازی منتشر شد.

 

این زوج هنری در آبان ماه ۱۴۰۲ صاحب یک فرزند پسر، به نام آیحان شدند که در بیمارستانی در استانبول فرزندشان را به دنیا آوردند.در ادامه در عکس زیر تصویر دو نفره دکتر چلبیانلو و همسرش آناشید حسینی را مشاهده می کنید.

ازدواج آناشید حسینی و دکتر امین رضا چلبیانلو

آناشید حسینی دختر ۲۷ساله ۱۷۵ سانتیمتری، متولد چهار بهمن ماه در شهر اهواز است. این دختر خوزستانی قصه ما، بعنوان مدل اکسسوری و لباس زنانه فعالیت میکند و صاحب برند Hiba بوده و اخیرا ازدواج مجللش با دندانپزشک معروف دکتر چلبیانلو، ازدواج کرده است.

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

آن طور که در استوری ها و ویدیوهای منتشر شده از وی در فضای مجازی ارائه شده است، مبلغ برندهای صاحب نامی هم چون هرمس، برند مورد علاقه الناز شاکردوست بوده و درآمدهای خوبی از این راه کسب کرده که با ازدواجش با دکتر چلبیانلو، مسیر شهرتش شتاب بیشتری گرفت.

 

آناشید حسینی دانش آموخته رشته معماری است اما مثل تعداد زیادی از دختران ایرانی، عاشق مد و لباس و طراحی فشن شده ودر این زمینه بعنوان استالیست، طراح و مدل فعالیت دارد.

سفر گردشگری آناشید حسینی و دکتر امین رضا چلبیانلو

این مدل محجبه جوان که در انتخاب رنگ ها، روان‌شناس ماهری بنظر میرسد، توانسته بر خلاف انچه در رفتار سازمانی تبلیغاتی شاخ های این روزهای اینستاگرام ایرانیان مشاهده میکنید، با حجاب که ترندی در دنیای مد محسوب میشود، مخاطبان بسیاری را در داخل و بیرون از کشور شیفته لباس های خود کند.

دکتر امین رضا چلبیانلو کیست؟

اولین تهیه کننده سینما که پزشک است را بشناسید دکتر امین رضا چلبیانلو (Emin çelebi) جراح و دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما است.دکتر امین رضا چلبیانلو جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما، متولد 20 مرداد ماه 1362 از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد.

امین رضا چلبیانلو ادامه تحصیل را در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا گذراند و راهی انگلستان و کانادا شد و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

 


حتماً بخوانید : بیوگرافی سیده آناشید حسینی زیباترین مدل باحجاب ایرانی +عکس همسرش


 

دکتر امین رضا چلبیانلو (دکتر امین چلبی) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال 2021 گردید.

دکتر امین رضا چلبیانلو کیست؟

این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست وزیر اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.دکتر امین رضا چلبیانلو با داشتن بیش از 1/8 میلیون فالوور از پیج های قدرتمند اینستاگرامی را دارد.

مطب دکتر چلبیانلو کجاست؟

مطب دکتر چلبیانلو کجاست؟

مطب دکتر امین رضا چلبیانلو در زعفرانیه تهران می باشد که همه روزه حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی می باشد.

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

از فوتوشوت های جدید آناشید حسینی

از فوتوشوت های جدید آناشید حسینی

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

 

به گزارش پارس ناز: آناشید حسینی به قول استایلیست ها و طراحان لباس، انرژی رنگ ها و کمپوزیسیون انها رابه خوبی می شناسد و بعنوان یک دانش آموخته معماری دانشگاه و طراح لباس، تناسب خوبی بین قد و وزن و میمیک چهره با دوخت و رنگ لباس برقرار میکند که ترکیب آن با رنگ پوست سفید این دختر چشم آبی بلند قد، محصولی مجبوب عاشقان مد اسلامی میشود که نمونه ای ازآن را در عکس زیر مشاهده میکنید.

آناشید حسینی عروس لاکچری

آناشید حسینی طراح لباس و چهره مشهور اینستاگرام

 

ترکیب رنگ صورتی با شلوار جین و اسنیکر سفید در طراحی مد آناشید حسینی در جنگل های اسکاندیناوی را در عکس بالا مشاهده میکنید که در سمت چپ، روسری سفید با لایه های آبی رنگ، ترکیب خوبی رابا مانتو اکسسوی دار این مدل محجبه خلق کرده است

 

آناشید حسینی در گفتگو ای اعلام کرده بود که موفقیتش را مدیون پول نیست. بلکه جادوی رنگ شناسی و استایل شناسی و توجه به ظاهر و ظرافت های انتخاب لباس و فوتوشت می تواند بستر موفقیت هر فردی را در دنیای فشن به ارمغان آورد. ویدیویی که با بازتاب های گسترده و نظرات مختلفی از سوی هواداران و منتقدان این بانوی محجبه جوان که اینروزها بعنوان شاخ جدید محجبه اینستاگرام شناخته میشود، همراه شد.

 

اینستاگرام آناشید حسینی

آناشید حسینی در اینستاگرام 2 میلیون فالور خود، بیش از 300 عکس منتشر کرده که متن و حاشیه زندگی وی را در دنیای مد نشان میدهد. او بیش از 734 صفحه را نیز دنبال میکند.

اینستاگرام آناشید حسینی

اینستاگرام آناشید حسینی

 

آناشید حسینی در صفحه اینستاگرامش، علاوه بر انتشار فوتوشوت های مختلف، تبلیغ محصولات بهداشتی بانوان از جمله کرم پودر هم میکند که در زیر نمونه ای از آن را مشاهده میکنید.

تبلیغ کرم ضد آفتاب محبوب آناشید حسینی در اینستاگرامش

 

اناشید اخیرا یک ایونت با حضور 4 هزار مخاطب را در هتل مجلل پارسیان تهران در حوزه مد و لباس برگزار کرد که هم چون ایونت های کیوسک، با استقبال لاکچری گردهای شمال پایتخت مواجه شد. به گزارش پارس ناز: او با انتشار اینستانوشته ای که عکس آنرا در زیر مشاهده میکنید، به انتقادها از خود آن گونه پاسخ داد.

پاسخ اینستاگرامی آناشید حسینی به انتقادات از او

پاسخ اینستاگرامی آناشید حسینی به انتقادات از او

 

آناشید حسینی در طول هفته، بخشی از کارهای طراحی و تولید شده خودرا از طریق اینستاگرام به نمایش عمومی می گذارد تا فیدبک مخاطبانش را دریافت کند. مثل مانتوهای بلند و طاقه های رنگارنگ که در عکس زیر مشاهده میکنید. البته او نیز مثل علی کریمی و مهناز افشار و برخی سلبریتی های ایرانی، امکان کامنت گذاری در اینستاگرام خودرا مسدود کرده و به نوعی به باشگاه منتقدان انتقاد گریز پیوسته است.

جدیدترین محصولات آناشید حسینی در تهران

 

 

بیشتر بخوانید : اینستاگردی با آناشید حسینی مدل زیبای مشهور | روی خط اینستاگرام

 

اناشید حسینی عاشق فعالیت های خیرخواهانه است و با انتشار فوتوشوت هایی با کودکان کار در پل طبیعت تهران یا سفر به نقاط دور افتاده و اطلاع رسانی در تلگرامش، تلاش دارد تا اهمیت چریتی در دنیای مد را فراگیر کند. نمونه ای از پست هایش در کانال تلگرام را در زیر مشاهده میکنید.

از پست های آناشید حسینی در تلگرام و تقاضای گرد آوری نقدینگی برای کمک به افراد نیازمند جنوب کشور

پالتوهای رنگارنگ ۴۰۰ هزار تومنی آناشید حسینی

۲ مدل از طرح های جدید روسری آناشید حسینی

۲ مدل از طرح های جدید آناشید حسینی

 

درس هایی از کسب و کار آناشید حسینی

= او نشان داد که جادوی هشتگ ها در کسب و کارهای اینترنتی موثر است.

 

= او به استارت آپ های مد و لباس بانوان گوشزد میکند که همان‌ گونه شبکه های مجازی را جدی بگیرید.

 

= او به طراحان جوان لباس می اموزد که روانشناسی رنگ ها و انرژی رنگ ها را باید به خوبی آموخت.

 

= او به مزون داران می آموزد که برگزاری ایونت های عمومی در تعامل با مشتری «CRM» موثر است.

 

= او نشان میدهد که بازار مد اسلامی «Hijab Fashion» که ریاض عربستان را هم مد گرا کرده است.

 

= او مثل ماریا ادریسی «مدل سیاه پوست H&M سوئد»، میکوشد از مد اسلامی فرصت آفرینی کند.

 

= او به مد مفهومی «conceptual fashion» هنوز ورود نکرده.

 

= او با صدها هزار فالور اینستاگرام و تلگرام، مثل هزاران بانوی طراح فریلنسر ایرانی، با کمترین محصول، ارزش افزوده ایجاد میکند.

 

هر چند حاشیه ها درباره سبک زندگی لاکچری آناشید و همسرش دکتر بودن آن ها در مسیر موفقیت آنان در ماه های اخیر افزایش یافته، اما باید پذیرفت که ژن خوب و لاکچری گردی، به تنهایی برگ برنده موثری در کسب و کارهای اینترنتی نیست.به گزارش پارس ناز، اگر شما هم به دنیای مد و لباس علاقه دارید، محصولات خودرا در بنیاد ملی مدو لباس ایرانی و اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و کد شیما بگیرید.