پارس ناز پورتال

آیفون 7 دارای فلاش برای دوربین جلو است

آیفون 7 دارای فلاش برای دوربین جلو است

آیفون 7 دارای فلاش برای دوربین جلو است 

هنوز آیفون رو نمایی نشده اما اخبار آن یکی پس از دیگری به بیرون درز می کند.آخرین خبر مربوط به فلاش برای دوربین جلو است. اپل آیفون ۷ را در کمتر از یک ماه دیگر رونمایی خواهد کرد و البته مطابق هر سال و مطابق هر گجت الکترونیکی مطرح دیگری در این روزها، اطلاعات مختلفی نظیر تصاویر،

 

اسناد فنی و اطلاعاتی درباره‌ی قابلیت‌های مختلف این دیوایس پیش از عرضه‌‌ی رسمی فاش می‌شودکه این گزارش که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، مربوط به دسته‌ی دوم می‌شود.

 

دقایقی پیش چندین تصویر از اسناد فنی اپل آیفون ۷ لو رفته است که منتشر کننده‌‌ی آنها ادعا می‌کند که این تصاویر متعلق به محصول اصلی هستند و از خطوط تولید این گوشی هوشمند در بخش مونتاژ برداشته شده‌اند. در این تصاویر که حاوی دیاگرام و اطلاعات متنی مختلف درباره‌ی نسل بعدی اسمارت فون‌های اپل است، به موضوعات مختلفی اشاره شده که مهمترین آنها وجود یک فلاش برای دوربین جلو است.

 

اپل تا به حال هیچکدام از محصولات خود را به همراه فلاش جداگانه برای دوربین جلو تولید نکرده است و اگر این اتفاق در آیفون ۷ بیافتد، این دیوایس به اولین محصول اپل با چنین قابلیتی تبدیل می‌شود. در یکی از این تصاویر که با نام D12 مشخص شده است، این موضوع آورده شده که دوربین جلو دارای لنز Strobe و چراغ ال ای دی خواهد بود و این موضوع در تصویر بعدی (دارای نام H12) دقیقا برای دوربین عقب نیز تکرار شده است.

آیفون 7 دارای فلاش برای دوربین جلو است

همین عبارت ال ای دی است که تمام کاربران را به فکر انداخته است و مشخص نیست که آیا این ال ای دی به صورت یک فلاش جداگانه برای دوربین سلفی اپل آیفون ۷ عمل خواهد کرد و یا خیر. البته نکته اینجاست که در هیچکدام از تصاویری که تا به حال از نسل بعدی آیفون‌های اپل منتشر شده است،

 

مدرکی از وجود یک فلاش برای دوربین جلو و یا هر المان اضافه‌ی دیگری در قسمت بالایی نمایشگر وجود ندارد و به همین دلیل برخی از کارشناسان نیز حدس می‌زنند که این عبارت ال ای دی در واقع به روشن شدن نمایشگر و استفاده از نور آن به عنوان فلاش برای عکاسی اشاره دارد (دقیقا مشابه قابلیت ریتان فلش در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس).

 

به غیر از این موضوع، مورد قابل ذکر دیگری به چشم نمی‌خورد و به غیر از حذف احتمالی جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و تغییر مکان نوارهای پلاستیکی آنتن از روی پنل پشتی به لبه‌های بالا و پایین، اپل آیفون ۷ تفاوت چندانی با آیفون ۶ اس نخواهد داشت.