پارس ناز پورتال

ارمنستان، یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

ارمنستان، یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

سفر با تور نوروز 1401 در ارمنستان و کلا سفرهای نوروزی برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر و گشت و گذار و تفریح هستیم، بهترین فرصت برای تجربه یک تعطیلات عالی و بیادماندنی در کشوری بسیار زیبا مثل ارمنستان است. کشور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین مقصد های گردشگری جهان میباشد که جذابیت های زیادی برای گردشگرها و مسافرهای کشورهای مختلف دارد.

 

در سال های اخیر طیف وسیعی از مسافران ایرانی برای گذراندن تعطیلات ایام نوروز تور ارمنستان بهار را رزرو می کنند تا از تماشای جشن ها، فستیوال ها و جشنواره های موسیقی که در این بازه زمانی برگزار میشود، نهایت لذت را ببرند.

 

خوب از طبیعت ارمنستان که بگذریم، میرسیم به زیبایی های فرهنگی و پایتخت آن، شهر ایروان که یکی از پربازدترین شهرها محسوب می شود. ایروان در نوروز بسیار دیدنی میشود، جالبه که مردمش هم خودشان را مانند طبیعت رنگ آمیزی کرده اند.

 

زنان لباس های ظریف و رنگارنگی بر تن میکنند و مردان هم لباس های محلی خود را که برگرفته از تاثیرات فرهنگ ایرانی، روسی و آذری است پوشیده اند. تور ارمنستان در نوروز این مجموعه رنگارنگ را در یک پکیج مسافرتی جذاب به شما هدیه می دهد که بوانید این تعطیلات را به نحو احسن سپری کنید.

ارمنستان، یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

توجه داشته باشید که تورهای نوروزی ارمنستان، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می شود. آژانس مسافرتی نامی گشت هم به شما علاقه مندان کمک می کند تا تور ارمنستان ویژه عید نوروز 1401 را خیلی ارزان تر و مقرون به صرفه رزرو یا خریداری کنید. به جرات می توانیم به شما عزیزان این قول را بدهیم که یک سفر پر هیجان و جذاب و هیجان انگیزی را پیش روی خواهید داشت.

 

لذت بردن از مکان های دیدنی و تفریحی شهرهای توریستی ارمنستان مثل ایروان در فصل بهار، طبیعت زیبا و بکرش، چشمه های آب گرم، خرید کردن، تماشای کوهستان ها، پوشش جنگلی و… همگی میتوانند طبیعت گردی منحصر به فردی را در این مقصد برایتان به ارمغان بیاورد.

 

خوب شاید این سوال هم برایتان پیش بیاید که آیا برای سفر به ارمنستان نیاز به ویزا دارید؟ باید بگوییم که در گذشته افرادی که قصد سفر به ارمنستان را داشتند باید ویزای این کشور را دریافت می ‌کردند. اما از سال 1395 به بعد، دو کشور ایران و ارمنستان برای بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگری،

 

توافق ‌نامه ‌ای را امضا کرده اند که براساس آن، شهروندان این دو کشور برای سفرهای توریستی خود بدون نیاز به اخذ ویزا می توانند سفر کنند. البته حداکثر اجازه اقامت شما در کشور مقصد 90 روز است و گذرنامه شما در هنگام ورود به ارمنستان باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

ارمنستان، یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

موضوع بعدی قیمت های تور ارمنستان نوروز است که براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور ارمنستان در تهران، پرواز ایرانی به ایروان ارمنستان مانند پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و همچنین پرواز خارجی به مقصد این شهر و قیمت هتل رزرو شده در شهر ایروان ارمنستان کاملا متغیر است.

 

علاوه بر قیمت بلیط هواپیما و هتل که تاثیر زیادی در نرخ تور ارمنستان برای روزهای بهاری سال 1401 دارند، مدت زمان اقامت شما و همچنین فصل سفر به این کشور هم می توانند نرخ این تور را تغییر دهد. خوب موضوعی که مطرح می شود این است که بهترین زمان خرید تور ارمنستان نوروز 1401 چه تاریخی است؟ در زیر 3 بازه زمانی را پیشنهاد خواهیم کرد که شما مسافران با توجه به سلیقه و موقعیت تان و همچنین بودجه مورد نظرتان بتوانید یکی را انتخاب کنید:

 

* 27 اسفند ماه تا هفته اول فروردین

بی شک بهترین انتخاب سفر می تواند در این بازه زمانی باشد، چرا که این تاریخ دقیقا پرطرفدارترین و محبوب ترین زمان برای مسافران برای حضور در ارمنستان است. شما با انتخاب این تاریخ می توانید اقامتی عالی با بهترین خدمات و امکانات و مهمتر برنامه های جذاب هتل ها را داشته باشید و در ضمن پیشنهاد ما این است چون تور ارمنستان در این تاریخ بسرعت تکمیل می شود شما قبل از نیمه اول اسفندماه جهت رزرو و یا خرید تورتان اقدام کنید.

 

* 5 فروردین به بعد

خوب مرحله بعدی سفرهای بهاری همین تاریخ است، بعضا مسافران ترجیح می دهند لحظه تحویل سال در خانه با خانوادشان باشند و این تاریخ را برای سفر انتخاب می کنند که لازمه بدونیذد که این بازه زمانی می توانید تور را با قیمتی ارزانتر از تورهای ابتدایی فروردین ماه خریداری کنید.

 

* نیمه دوم فروردین ماه

در این تاریخ مسافران کمتری راهی تور عید ارمنستان 1401 می شوند، چرا که با پایان یافتن تعطیلات رسمی و شروع فعالیت مدارس اکثر مسافران برگشته اند و شما در این تاریخ می توانید تورهای بسیار ارزانی را رزرو کنید.

ارمنستان، یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

در آخر توجه داشته باشید که هر ساله برای ارائه بلیط هواپیما ارمنستان و یا فروش تورهای بازه زمانی فروردین ماه ارمنستات به شما مسافران عزیز درست بعد از انجام بررسی های لازم سازمان هواپیمایی و ناوگان هوایی، دقیقا چند وقت قبل و در بعضی مواقع حتی تا دو ماه قبل از تعطیلات نوروز جهت فروش اینترنتی بلیط هواپیما یا پکیج های مسافرتی ارائه می شود.

 

همچنین جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما ارمنستان عید می توانید با وجود بلیط های الکترونیکی به این مقصد ایروان از هر جای ایران که باشید تور هوایی ارمنستان خود را خریداری نمایید. ضمنا در سیستم صدور آنلاین این امکان را دارید که تور مسافرتی به مسیر ایروان خود را چک کنید و بعد بررسی قوانین و استعلام آن و خرید اینترنتی می توانید همان لحظه آن را دانلود کنید.

 

در آخر میتوانید با کارشناسان مجموعه مسافرتیی نامی گشت تماس بگیرید تا تور خریداری شده را برایتان از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل و یا بصورت پستی ارسال نمایند تا با خیال راحت به برنامه ریزی سفرتان برسید.

ارمنستان، یکی از پرطرفدارترین تورهای نوروزی

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای دبی برای گذراندن تعطیلات نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیر است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس خارجی در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند.

 

ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.