پارس ناز پورتال

ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها

ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها

ازدواج با دو عروسک جنسی در میانمار

مرد میانماری به خاطر ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها دستگیر شده است. منطقه جنوب آسیا پر از ادیان و فرهنگ های مختلف است. با ورود به این کشور متوجه خواهید شد که به دنیای دیگری سفر کرده اید. گاهی اوقات مردم این کشورها دست به کارهای عجیب می زنند و گاهی اوقات هم توریست ها کارهای عجیبی انجام می دهند. یکی از آنها اتفاقی است که در ادامه مرور می کنیم.

 

مردی که دو عروسک جنسی را برای ازدواج با یکدیگر در یک مکان مقدس بودایی در میانمار ساخته بود دستگیر شد. زارنی آنگ، 26 ساله، به تن این عروسک های جنسی سبزه و بیش از حد واقع گرایانه لباس سنتی و تاج می پوشاند. وی سپس آنها را برای یک عروسی عجیب و غریب به پاگودای شوداگون یانگون برد. این مرد میانماری با هفت نفر دیگر بود که ماموران امنیتی مراسم عجیب آنها را متوقف کردند.

 

آنها سپس به جای آن، یک خیمه شب بازی در پارکینگ محوطه برای اجرای مراسم برپا کردند. فیلم منشتر شده، فرقه‌های مذهبی را نشان می‌دهد که در حالی که تماشاگران کنجکاو تماشا می‌کردند، سبدهایی از گل و میوه را به عنوان هدیه به عروسی دو عروسک 5.5 فوتی هدیه می‌دهند. مقامات وزارت امور دینی و فرهنگ برمه در بیانیه ای اعلام کردند: ما علیه زرنی آنگ و این گروه به اتهام افترا به دین بودا، پرونده تشکیل داده ایم.

 

مراسم ازدواج عروسک های جنسی در میانمار

گروه زارنی آنگ، حدود ساعت 7 صبح با یک ماشین تویوتا آلفارد مشکی رنگ با دو عروسک بزرگ وارد شدند. طبق گزارشات، هر دو عروسک از چین خریداری شده‌اند. قدشان 5.5 فوت است، با موهای قهوه‌ای، چشم‌های قهوه‌ای و ساخته شده از اسکلت EVO که در فاکتور خریدش نوشته شده است. به گفته سازندگان، اسکلت EVO پیشرفته‌تر و انعطاف‌پذیرتر است که می‌تواند عروسک را مانند یک انسان ژست دهد.

ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها

این وزارتخانه افزود که این گروه همچنین عروسک کوچکی را با خود آوردند که طبق گزارش ها حدود 7 اینچ قد داشت. طبق گزارش‌ها، در حالی که این دو عروسک مراسم را انجام می‌دادند، این گروه برای عروسک کوچک‌تر مانند یک الهه بودایی سوراساتی دعا می‌کردند. پلیس میانمار واکنش بسیار تندی به این اتفاق نشان داده و افرادی که مسئول برگزاری آن بوده اند را بازداشت کرده است.

ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها

یکی فرد ناشناس که گفته می شود به گروه اجازه داده است که این مراسم را در پارکینگ انجام دهند نیز مورد بازجویی قرار خواهد گرفت. تمام این افراد، برای تحقیقات در بازداشت پلیس میانمار قرار خواهند گرفت. در دیگر مورد هم، در ماه ژوئن، توریستی استرالیایی که از درخت مقدس در جزیره بهشتی بالی بالا رفت، جریمه شده و دستور داده شد تا برای بخشش خودش دعا کند.

 

بازداشت گردشگر استرالیایی در کنار معبد هندوها

ساموئل لاکتون، گردشگر استرالیایی، در کنار معبد هندوها در جزیره اقیانوس هند دستگیر شد. هندوها بر این باورند که همه بانیان، درختان باستانی هستند که نشان دهنده خالق الهی زمین هستند. اما فیلمی که برای شبکه ‌های اجتماعی گرفته شده است، او را در کنار یکمعبد نشان می‌دهد. در این فیلم وی فقط یک شلوارک پوشیده است و در حالی که بالای درخت است از خوشحالی فریاد می‌کشد.

ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها

پلیس محلی گفت که او نمی‌دانست که این درخت برای همه ساکنان جزیره مقدس است. رانفلی دیان کاندرا، رئیس پلیس گفت: “او ادعا کرد که برای تولید محتوای آنلاین شخصی از درخت بالا رفته و این حرکتش در راستای سرگرمی بوده است.” بر اساس گزارش ها، پلیس ملاقاتی بین بزرگان محلی و گردشگران ترتیب داد و تصمیم بر این شد که او باید 28 پوند برای مراسمی بپردازد تا از ارواح آزرده طلب بخشش کند.

ازدواج با دو عروسک جنسی در مقدس ترین مکان بودایی ها

گردشگران در کشورهای جنوب آسیا که دین ها و رسوم عجیب دارند همیشه دچار دردسر می شوند. در برخی موارد حتی خطر جانی آنها را تهدید می کند. در این بین، افرادی در بین خود این مردم هم هستند که مانند این مرد میانماری کارهای عجیب می کنند. بیشتر این افراد در حال برگزاری مراسماتی عجیب دیده شده اند. برای مطالعه دیگر خبرهای عجیب و جالب جهان، به مطالب پیشنهادی زیر مراجعه کنید.