پارس ناز پورتال

ازدواج کردن با این دختران کار اشتباهی است

ازدواج کردن با این دختران کار اشتباهی است

ازدواج کردن با این دختران کار اشتباهی است

بعضی از افکار و روحیات در شخصیت افراد وجود دارند که مانع از تفاهم در زندگی مشترک آنان میشوند، در این مقاله به خانم ها میپردازیم. تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی ها این همه ي طرفدار دارند ومحبوب همۀ میباشند اما بعضی دیگر … انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند بلکه خصوصیاتی دارند

 

که باعث محبوبیتشان می‌شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی میباشند که آدم ها را از انها براند اگر بعنوان یک پسر قصد ازدواج دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با این دختران ازدواج نکنید…

 

چه خصوصیاتی باعث می‌شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟
1- دختر خانم هاي رمانتیک
این نوع دخترها زندگی خود را بر طبق فیلمهای عاشقانه و کتاب هاي رمان سپری میکنند. و در عین حال در انتظار شاهزاده اي میباشند که با اسب سفیدش از میان آسمان به زمین فرود آید و وی را سوار بر اسب سفیدش کرده ، به جایی ببرد که هیچ مشکلی وجود نداشته باشد، تا بتوانند به خوبی زندگی کنند. آن ها دخترهایی میباشند

 

که توسط پدر و مادرها و خانواده هایشان نازپرورده بار آمده اند و چیزی از واقعیات زندگی نمیدانند. او انتظار دارد کسی تمام مدت از او مراقبت و نگه داری کند، تا مبادا او خواب بدی ببیند و بترسد. فرار کنید!

 

2- دخترانی که به شدت مادی‌گرا میباشند
برای اکثر آقایون این که زنی فقط به دنبال خریدن آخرین مدل لباس یا رفتن به مسافرت‌هاي تفریحی باشد به هیچ وجه خوشگل نیست. زندگی خیلی فراتر از مادیات صرف هست.

 

3- دخترانی که ظرافت زنانه ندارند
از دید آقایان زن در هر مقام و منصبی که باشد، باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند «مانند طرز لباس پوشیدن و نحوه صحبت کردن» و این تنها چیزی هست که مردان را وادار به تحسین خانم‌ها میکند.

 

4-دختر هاي بدگمان
این دختر ها تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارند. و همۀ وقت} جزء “زخم خوردگان” اجتماعند. افراد احساساتی که از ازدواج قبل خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از ازدواج مجدد واهمه دارند. ارتباط شما با این افراد به جایی راه نمیبرد، چرا که انها در ابتدا علاقه فراوانی از خود نسبت به شما نشان میدهند،

 

اما پس از چندی اثری از آن باقی نخواهد ماند. شما همۀ وقت} در ارتباط خود با او سردر گم هستید. تنها چیزی که تحویل شما می‌دهد یک مشت معذرت خواهی بیهوده هست. هیچ وقت به اندازه کافی برای شما زمان ندارد؛ پس بهتر هست با چنین دختری ازدواج نکنید.

 

5-دخترانی که ذاتا حسود میباشند وچشم و هم چشمی دارند
این نکته در دختران نیز حائز اهمیت میباشد زیرا چشم ودل آن گونه دختران بدلیل حسادت به اطرافیان وداشتن چشم وهم چشمی هرگز نمی گذارند همسرانشان آب خوش از گلویشان پایین رود . زیرا تنها چیزی که هرگز آنان را سیرآب نمی‌کند مال جهان و زرق و برق آن هست . حس حسادت ، عدم سازش با خانواده پسران را موجب میشود

 

وهمیشه پسران بین خانواده خود و همسرانشان قرار می‌گیرند که به ناگزیر برای رهایی از جهنم ساخته شده مجبور می‌شوند در نهایت یکی را گزینه کنند یا مادر و پدر و خانواده خویش را یا همسرشان راکه غیر از این شود هرگز روی آرامش را از سوی همسران خویش نخواهند دید .

 

6-دخترهای پول پرست
نیازی به توضیح نیست که این ها چه جور دخترهایی میباشند. این دخترها نشانه هایي دارند که طرف مقابلشان خیلی زود انها را می شناسد: آن ها مدام در مورد مسائل مالی حرف می‌زنند، نخستین سوالاتی که می پرسند در موردمیزان درآمد، مدل خودرو، محل زندگی، وضع اقتصادی خانواده و این قبیل هست و اگر در چشم انداز آینده یک ارتباط احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می‌شوند!

 

قضیه خیلی ساده هست، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش هست در روزهای سخت به درد نمیخورد. ارتباط عاطفی با چنین دخترانی بی نهایت شکننده و نامطمئن هست وهمسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسرها هم میخواهند با کسی ازدواج کنند که انها را به دلیل خودشان بخواهد، نه جیبشان «انها هم دل دارند!»، همانگونه که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به دلیل خودتان بخواهد نه ظاهرتان.

 

7-دخترهای غرغرو
این آخرین مورد هست اما اکثر از تمام مواردی که تا این جا خواندید آدم ها را از شما فراری میدهد. واقعا چه کسی دلش می‌خواهد یک نفر مانند رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟!

 

از نزدیکترین مردی که دم دستتان هست سوال کنید چه چیز اکثر از همۀ روی مخش می‌رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغروها انرژی آدم را تحلیل می‌برند و واقعا روی اعصاب راه میروند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی‌شوند که چقدر این کارشان بیهوده هست.

 

وقتی مدام غرغر میکنید دیگر کسی به حرف هاي شما گوش نمی‌دهد و محتوای حرف هایتان را نمی فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری.

 

 به گزارش پارس ناز گرچه که شما حق دارید خواسته هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت هایتان را مطرح کنید اما چطور هست یک شیوه موثرتر و زیبا تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.

 

اگر بعد از مطالعه این مطالب به این نتیجه رسیدید که خواستگارتان یک یا چند مورد از معایب مطرح شده را دارد اما ویژگی هاي مثبت و قابل تاملی هم دارد، آن موارد را با او در بین بگذارید و به او فرصت بدهید تا خودش را تغییر دهد. همین طور پیشنهاد می‌شود در صورت داشتن خصوصیات نامناسبی که مطرح شد هرچه زودتر خودتان را اصلاح کنید .