پارس ناز پورتال

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

ماجرای ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای 

در این مطلب، درمورد ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای که مادرش به او داده است صحبت می کنیم. چندی پیش یک زن برزیلی با عروسک خود ازدواج کرد. همچنین پخش زنده زایمان وی به مدت 35 دقیقه بسیار خبرساز شده و او یک فرزند پارچه ای به دنیا آورده است. البته خانم مریونه وقتی خانواده اش را جعلی می خواند بسیار عصبانی می شود. در ادامه جزئیات این اتفاق جالب را بررسی می کنیم.

 

زن برزیلی با عروسک پارچه ای ازدواج کرد

ازدواج و یافتن شریک مناسب رویای همه انسان های بالغ است. اما این رویا همیشه هم موفق نیست. با این حال، یک زن برزیلی آنقدر خوش شانس است که با کسی که فقط برای او «ساخته شده» ازدواج کرده است. بله، شوهرش به معنای واقعی کلمه از پارچه ساخته شده است. مریونه مجبور شده با این عروسک ازدواج کند زیرا می گوید که مارسلو (عروسک پارچه ای) او را باردار کرده است.

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

این زن پس از ازدواج نیز فرزند زیبایی به شکل خود مارسلو به دنیا آورد. به گزارش پارس ناز، مریونه روچا مورایس، 36 ساله، عاشق رقص “فارو” بود. برای این رقص یک شریک لازم است. اما مریونه هیچ شریک رقصی نداشت. او اغلب در این مورد نزد مادرش شکایت می کرد. به همین دلیل مادرش یک عروسک پارچه ای ساخت. او این عروسک را که مارسلو نام داشت درست کرد تا کمبود شریک رقص مریونه را جبران کند.

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

با این حال مریونه گفت که در همان نگاه اول عاشق مارسلو شده است. مارسلو از ابتدا در زندگی مریونه مهمتر از یک شریک رقص بود. با گذراندن زمان با هم، حالا رابطه آنها عمیق تر شده است. خانم مریونه گفته که: مارسلو هرگز با او دعوا و بحث نمی کند و همیشه او را درک می کند. زن برزیلی گفته که این شریک زندگی عروسکی بسیار وفادار است.

 

به دنیا آوردن فرزند عروسکی!

خانم مریونه همچنین گفته است که: مارسلو، شریک زندگی اش، مردی است که همه زنان او را می‌خواهند و به همین خاطر هم به من حسادت می‌کنند. من همیشه در زندگی ام چنین فردی را می خواستم. آنها سپس شروع به زندگی مشترک در یک خانه کردند. با این حال، با وجود بسیاری از چیزهای خوب، مشکل مارسلو این بود که او از وسایل ضد بارداری استفاده نمی کرد. بنابراین مریونه متوجه شد که پس از چندین ماه با هم بودن “باردار” شده است.

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

این زن برزیلی گفت: “واقعا، مارسلو مرا باردار کرد.” آزمایش بارداری دادم جواب مثبت بود. من نمی توانستم آن را باور کنم. البته مریونه از بچه دار شدن خارج از رابطه زناشویی امتناع کرده و مارسلو موافقت کرد و بعد تصمیم گرفتند ازدواج کنند. بر اساس گزارش ها، مریونه در مراسمی باشکوه با حضور حدود 250 مهمان با این عروسک ازدواج کرد.

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

مریونه گفت: روز عروسی خیلی زیبا بود. بعد از عروسی با شوهرم مارسلو به خانه رفتم و از تمام شب لذت بردم. پس از آن هم این زوج به ماه عسل در شهر ساحلی ریودوژانیرو برزیل رفتند.سپس آنها بازگشتند و مریونه در 21 مه نوزادی به دنیا آورد. وی حتی از طریق یک پخش زنده 35 دقیقه ای لحظه زایمان را با حدود 200 نفر به اشتراک گذاشت. او در خانه زایمان کرد و پزشک و پرستار هم در آنجا حضور داشتند.

 

زندگی زن برزیلی پس از ازدواج با عروسک

اما چگونه او با ازدواج با یک عروسک باردار شد؟ چطور بچه به دنیا آورد؟ تنها پاسخ این است که فرزند او نیز یک عروسک پارچه ای است. خانواده مریونه اکنون پر از عروسک و بچه های عروسک است. تنها شکایت او از مارسلو، این است که شوهرش تنبل است و اصلا دوست ندارد کار کند. حتی پس از ازدواج، مریونه باید درآمد داشته باشد و باید تمام هزینه ها را تامین کند.

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

با این حال مریونه واقعا عصبانی می شود وقتی کسی زندگی زناشویی او را با همسر و فرزندانش جعلی و تخیلی می خواند. وی می گوید: من از شنیدن آن عصبانی ام، زیرا که من یک زن با شخصیت هستم. پدر و مادرم به من یاد دادند که صادق باشم، آدم خوبی باشم. من نمی خواهم از چیزی سوء استفاده کنم. پس چرا باید این حرف ها را بشنوم! مریونه و مارسلو از روزی که برای اولین بار ملاقات کردند، با هم قرار داشتند.

ازدواج زن برزیلی با عروسک پارچه ای و به دنیا آوردن فرزند!

این زن برزیلی از مارسلو به عنوان “همسر شگفت انگیز و وفادار” یاد می کند. او گفت مارسلو “چنان مردی” است که همه خانم ها به او حسادت می کنند. خانم مریونه هنگام صحبت در مورد عروسی خود گفت: “عروسی یک روز عالی برای من بود، بسیار معنادار، بسیار احساسی.” از همان ابتدا، زمانی که در راهرو قدم زدم، تا پایان، بسیار زیبا بود. این خانواده اکنون با خوشحالی در کنار هم زندگی می کنند، حتی اگر مریونه تنها نان آور خانه باشد.