پارس ناز پورتال

استایل های زمستانی جدید و جذاب!

مجموعه : مدل لباس جدید
استایل های زمستانی جدید و جذاب!

برای داشتن استایل زمستانی جدید و خاص چه باید کرد؟ بدون شک قدم اول شناخت انواع لباس گرم و چگونگی تیپ زدن با هر یک از آن هاست. لباس هایی مثل کت چرم، کاپشن خلبانی، بافت، شنل زنانه یا انواع پیراهن مردانه شیک  برای این فصل هستند که بهتر است شیوه استایل زدن با آن ها را بدانید.

 

حاضر هستید تا بهترین  ایده ها را برای لباس زمستانه بررسی کنیم و از ترکیب آن ها به استایل های شیک زمستانی برسیم؟ پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

جذاب ترین استایل های زمستانی جدید

 

اگر دوست دارید زمستان امسال را به شکلی متفاوت سپری کنید، پیشنهاد می دهیم با استایل های ترند و جدیدی که در اینجا آورده ایم آشنا شوید.برای داشتن تیپی شیک و خوش استایل، می توانید با رعایت اصول مد لباس و به کاربردن رنگ های هماهنگ با بهترین ظاهر به دانشگاه و محل کارتان بروید و توجه دیگران را جلب کنید. توصیه های زیر به شما کمک خواهد کرد.

 

استایل پالتو و شلوار چینو

 

اگر دوست دارید روزهای سرد زمستان را با استایلی رسمی بگذرانید، پیشنهاد می کنیم پالتو را با شلوار چینو ست کنید. در این استایل دقت کنید رنگ هایی که به کار می برید بهتر است تیره و کلاسیک باشند. مثلاً ترکیب رنگ مشکی و قهوه ای سوخته عالی می شود. برای کفش نیم بوت های چلسی یا چوکا را در نظر بگیرید.

 

استایل کاپشن مخمل کبریتی و شلوار جین

استایل های زمستانی جدید و جذاب!

ترکیب کاپشن مخمل کبریتی و شلوار مشکی مردانه برای محیط آکادمیک و تحصیلی بی نظیر است. از آنجایی که شلوار لی را به رنگ مشکی انتخاب کرده اید، می توانید برای کاپشن هر رنگی دوست دارید بپوشید. مثلاً رنگ قرمز یا قهوه ای سوخته برای این لباس در کنار شلوار جین محشر است.

 

اگر به دنبال کاپشن مخمل می گردید که قیمت مناسبی داشته باشد و ضمانت بازگشت نیز داشته باشد، می توانید به فروشگاه اینترنتی دایان شاپ سر بزنید.

 

استایل کت سافاری و شلوار خاکی

برای داشتن استایلی شیک و باوقار در زمستان، به جز پالتو پیشنهادهای خوب دیگر هم وجود دارد. برای مثال می توانید یک کت سافاری به رنگ آبی نفتی بپوشید و ظاهرتان را با شلوار خاکی کرمی  رنگ و کتانی آدیداس تکمیل کنید. این استایل را می توان نیمه رسمی به حساب آورد.

 

استایل کاپشن خزدار و شلوار کتان

استایل های زمستانی جدید و جذاب!

بعضی از آقایان دنبال لباسی فوق العاده گرم و ضخیم برای زمستان هستند. باید گفت که ایده ای بهتر از خز و کتان وجود ندارد و می توان آن را تیپی هوشمندانه و نیمه رسمی در نظر گرفت. در روزهای سرد زمستانی کاپشن خزدار نسکافه ای را با شلوار کتان مشکی ست کنید تا در محیط شغلی و دانشگاه جذاب ظاهر شوید.

 

استایل هودی و شلوار اسلش

شاید بهتر باشد گریزی هم به استایل های سبک تر و پاییزی بزنیم. استایل هودی و شلوار اسلش برای روزهای سرد زمستانی همراه با پافر گزینه ای شگفت انگیز به شمار می آید. می توانید از رنگ های فانتزی و روشن در این استایل بهره بگیرید.

 

اگر دنبال ایده های جایگزین هستید، سویشرت مردانه هم پیشنهاد خوبی در کنار شلوار اسلش است. با کالاهای زمستانی فروشگاه دایان شاپ، می توانید خریدی اینترنتی و آسان همراه با تخفیف های طلایی داشته باشید.

 

استایل های زمستانی زنانه

در این قسمت تعدادی استایل زنانه زیبا برای زمستان هم آورده شده که به خانم ها کمک می کند با تیپی شیک و در عین حال دلربا به سرکار، دانشگاه یا خرید روزانه بروند. چند نمونه از استایل های زمستانه برای خانم ها در زیر آمده است:

 

استایل شکت و شلوار لی

استایل های زمستانی جدید و جذاب!

یکی از زیباترین استایل های زنانه در فصل زمستان، ست شکت و شلوار جین اسلیم فیت است. توصیه می کنیم از شکت های چهارخانه استفاده کنید و در هر رنگی که هست آن را با شلوار جین به رنگ طوسی به کار ببرید. البته در صورتی که به استایل لی علاقه ندارید می توانید گزینه های کتان بگ و کارگو را با آن جایگزین کنید.

 

استایل پالتو تدی و نیم بوت تیمبرلند

این روزها پالتو تدی محبوبیت زیادی دارد و یکی از ضخیم ترین لباس های زمستانی محسوب می شود. اگر در جایی زندگی می کنید که آب و هوای خیلی سردی دارد، پیشنهاد می کنیم پالتو تدی را با نیم بوت تیمبرلند ست کنید و یک استایل دخترانه و شیک زمستانی داشته باشید.

 

استایل پانچو و نیم بوت چرم

برای داشتن ظاهری منحصر و شگفت انگیز در فصل زمستان، پیشنهاد می کنیم بافت پانچو را با شلوار لگ و نیم بوت چرم ست کنید. بهترین ایده در این تیپ، کاربرد رنگ های متضاد سفید و مشکی است. همچنین اگر به مانتوی پانچو علاقه ندارید، می توانید شنل  بافت را جایگزین آن کنید.

 

استایل پافر و شلوار زاپ دار

استایل های زمستانی جدید و جذاب!

امروزه کمتر کسی ار می توان پیدا کرد به کاپشن خلبانی مردانه یا پافر علاقه نداشته باشد. اگر شما هم این سبک لباس را دوست دارید، پس معلوم است از روحیه خلاقانه و پرذوقی برخوردارید.

 

برای پافر می توانید انواع رنگ های پاستلی و زیبا را انتخاب کنید و آن را با شلوار جین زاپ دار بپوشید. توصیه می کنیم از پافر ژیله ای و بدون آستین استفاده کنید. برای خرید انواع لباس گرم زنانه پیشنهاد می کنیم از محصولات متنوع و فوق العاده دایان شاپ بازدید کنید.

 

نتیجه گیری

 

تنوعی که در لباس و استایل های زمستانی دیده می شود از استایل های تابستانی بیشتر است؛ چون جنس پارچه های مورد استفاده برای آن زیاد است. می توان از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی مانند پنبه، پلی استر، تدی و… لباس زمستانی دوخت.

 

بهترین شیوه برای این که استایل هوشمندانه و جذابی در زمستان داشته باشید، آشنایی با انواع تیپ رسمی، اسپرت، روزانه و… است؛ همچنین باید ترکیب رنگ ها را بشناسید تا زمستان را دلپذیر و باب میل خودتان سپری کنید. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین و جذاب ترین استایل های زمستانی جدید را معرفی کردیم.