پارس ناز پورتال

اشتباهات رایج خانم ها در ریمل زدن

اشتباهات رایج خانم ها در ریمل زدن

اشتباهات رایج خانم ها در ریمل زدن

ریمل یکی از اقلام آرایشی اثبات خانم ها هست که همه ي وقت بهره گیری می کنند. برای اینکه اصول صحیح بهره گیری از ریمل را بدانید برای شما نکات مفیدی داریم. مژه‌ها بسیار فریبنده میباشند. قطعا برای نگاه‌هاي خشم‌ آلود یا عشوه‌گرانه‌ به چشمانی ریمل زده نیاز دارید، شما احتمالا چنین تجربه‌ي هولناکی دارید. از اشتباهات متعارف ریمل زدن اجتناب کنید، تا هرگز مجبور به چند لایه ریمل زدن یا سیاه کردن مجدد مژه‌ها نشوید.

 

اشتباه اول: از برس اشتباه بهره گیری میکنید.
ریمیل جدیدتان مفید کار نمیکند، پس باید جلوی ضرر را بگیرید و آن را دور بیاندازید، درست هست؟ علت اینکه ریمل شما حجم و اندازه‌اي که وعده داده بود را فراهم نمی‌ کند، به خاطر برس آن هست نه فرمول آن.

 

راه‌حل: برسی مناسب بیابید، و از همان بهره گیری کنید. لورن کوزنسا، آرایشگری در نیویورک میگوید: تقریبا همۀ چیز ریمل به برس آن ربط دارد. به گفته‌ي کوزنسا، اگر شما ریملی با برس بزرگ بخرید، برای ریمل‌هاي دیگر نیز بهره گیری می‌ شود، میتوانید برس را با الکل استریل کنید و از آن با ریمل دیگری بهره گیری کنید.

 

اشتباه دوم: برس ریمل را چندان پر می‌ کنید.
قطعا، هیچ چیزی بدتر از آن نیست که ریمل شما یک هفته بعد از آنکه آن را خریدید خشک شود. دوست نداریم این را بگوییم، اما اگر ریملتان را از داخل با شدت پر کنید و کلی مایع ریمل خارج کنید، کلا اشتباه هست. سوزان پوسنیک، آرایشگر و موسس خط ساخت وسایل آرایشی و بهداشتی سوزان پوسنیک می‌ گوید: هر زمان که آن را باز می‌ کنید هوا واردش می‌ شود و به همین علت خشک میشود.

 

راه‌حل: برس را به داخل لوله بچرخانید به‌جای اینکه آن را به داخل و خارج ببرید. به گفته‌ي پوسنیک، زیرا بدین ترتیب پوششی ۳۶۰ درجه و پر‌فایده خواهید داشت.

 

اشتباه سوم: در زمان کم با لایه‌هاي زیادی ریمل، مژه‌ها را می‌پوشانید.
وقتی پای ریمل در بین باشد، یک لایه پر از ریمل کار را آسان‌تر می‌ کند. اما کوزنسا میگوید که چند لایه ریمل مرطوب را روی ریمل مرطوب قبلی زدن، حجم و اندازه بیشتری به مژه‌ها نمی‌بخشد. اینکار تنها ریمل زیادی را از بین می‌ برد.

 

راه‌حل: فقط صبر و شکیبایی نیاز هست. کوزنسا میگوید که کمی صبر کنید تا هر لایه ریمل خشک شود. زیرا به مقداری چسبندگی نیاز دارید تا لایه‌هاي اضافی بدون توده شدن روی مژه‌ها بنشینند.

 

اشتباه چهارم: ریمل را در تمام صورتتان اکران میکنید
همۀ وقت} در طول روز تکه‌هاي کوچک سیاه ریمل را زیر چشمانتان می‌بینید؟ مطمئناٌ یک مرحله‌ي تعیین کننده‌ي کاربردی را از دست دادید.

 

راه حل: مژه‌هایتان را با شانه‌ي مخصوص مژه شانه کنید، زیرا جدا کردن مقدار اضافی ریمل بلافاصله بعد از ریمل زدن مانع از ریزش‌ ریمل در طول روز می‌ شود. سونیا کاشوک، آرایشگر و موسس سالن زیبایی سونیا کاشوک می‌ گوید که، در حین ریمل زدن حرکت به سمت بالای یکسانی داشته باشید، و به یاد داشته باشید که بعد از هر لایه بلافاصله مژه‌ها را شانه کنید.

 

اشتباه پنجم: تکنیکتان را در طی ده سال به‌روز نکرده‌اید.
 به گزارش پارس ناز نیاز ندارید آن چه که خراب نیست را عوض کنید، درست هست؟ خب، ممکن هست مشکل هیچ یک از این موارد نباشد. به‌گفته‌ي کاشوک، یکی از چیزهایی هست که هیچ کس به شما نمی‌ گوید اما بدانید هر چه مسن‌تر می‌ شوید، مژه‌هایتان صاف‌تر میشود. در طول زمان نسبت به انچه میباشند سریع‌تر افت میکنند.

 

راه حل: کاشوک می‌ گوید که ریملتان را کمی طولانی‌تر از ریشه‌ي مژه‌هایتان بزنید تا دراماتیک‌تر و ماندگارتر ریمل زده باشید.