پارس ناز پورتال

انتقال سریع تتر با کدام صرافی ایرانی انجام پذیر است؟

انتقال سریع تتر با کدام صرافی ایرانی انجام پذیر است؟

تتر پلتفرم بلاک چین محوری است که در سال 2014 راه اندازی و وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. طبق توصیفی که در صفحه اصلی وب سایت رسمی تتر نوشته شده، هدف آن مختل کردن سیستم مالی فعلی از طریقی رویکردی مدرن‌تر نسبت به پول است.

 

به همین منظور توکن این پلتفرم به اسم USDT به عنوان شکل دیجیتالی دلار وارد میدان شده است و هنگام نوشتن این مقاله (12 شهریور 1401) با 67.5 میلیارد دلار ارزش بازار، پس از بیت کوین و اتریوم سومین رمزارز بزرگ جهان و رهبر استیبل‌کوین‌های بازار است. این رمز ارز اولین استیل کوینی است که وارد دنیای کریپتو شده.

 

قیمت تتر همانطور که از نام آن پیداست همواره ثابت بوده و روی 1 دلار باقی است. البته از آنجایی که به عنوان یک ارز و به ازای دلار خرید و فروش می‌شود و همچنین با توجه به حجم بالای عرضه و تقاضا در صرافی‌ها، به مقدار بسیار ناچیزی نوسان دارد و ممکن است 0.0001 تا 0.0025 بالا پایین شود.

 

البته طبق نمودار کوین مارکت کپ بیشترین نوسان این توکن در سال 2017 اتفاق افتاده و در آن سال، در دوره‌ای قیمت تتر تقریبا 9 سنت و در دوره‌ای دیگر به قیمت 1.07 دلار اوج و فرود کرد. این اعداد، بیشترین سقف و کف در تاریخ قیمت USDT است.

 

اهمیت تتر

 

تراکنش‌های بانکی آن‌هم در این حجم عظیم گردش مالی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد می‌تواند روند معاملات را کند و سخت گرداند. از طرفی، با توجه به ارتباطات بین‌المللی بین بانک‌ها و دولت‌ها فعالیت در بازاری جهانی که آمده تا مرزها را از میان بردارد، فعالیت تقریباً غیرممکن است.

 

از طرفی دیگر یک بازار جهانی نیاز به یک واحد پول جهانی دارد. اما همانطور که گفته شد، تتر می‌خواهد سیستم مالی فعلی حاکم بر دنیا را مختل کند. شرکت سازنده تتر، دلارها را ذخیره و شکل دیجیتالی آنها را وارد بازار می‌کند.

 

بنابراین هر یک توکن تتر، برابر است با یک اسکناس 1 دلاری؛ اما برای انتقال آن نیازی به حساب‌های بانکی ارزی، چمدان حمل پول و… نیست. به همین علت امروز انتقال دلار از کشوری به کشور دیگر بسیار آسان‌تر از دیروز است.

 

همین امر، نه فقط تتر را بلکه استیبل‌کوین‌ها را در قلب مردم جای داده‌ است. زیرا بعد از تتر، یو اس دی کوین (USDC)، دیگر استیبل کوین بازار ارزهای دیجیتال با 51 میلیارد دلار ارزش بازار، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است.

 

اهمیت تتر در ایران

تتر بیشتر از هر فرد دیگری در دنیا، برای ما ایرانی‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و نه یک واحد پولی، بلکه به عنوان کلیدی برای ارتباط مالی با جهان است. ما با خرید USDT عملاً تحریم‌ها را دور می‌زنیم و می‌توانیم به خدماتی دسترسی داشته باشیم که پیشتر خرید آن‌ها ممکن نبود.

 

شاید می‌توانستیم با ابزارهای تغییر آی پی به وب سایت‌هایی که ما را تحریم کرده‌اند دسترسی پیدا کنیم اما وقتی پای خرید به میان می‌آمد عملاً هیچ کاری از دستمان ساخته نبود. ولی امروز حداقل می‌توانیم خدماتی را که کاملاً بر پایه وب هستند با استفاده از تتر و کریپتوکارنسی‌های دیگر تهیه کنیم؛ خدماتی مانند حساب تریدینگ ویو.

 

تتر و کمک به بهبود اقتصاد

ورود تتر از صرافی‌های خارجی به صرافی‌های ایرانی مانند والکس عملاً ارزآوری به داخل کشور محسوب می‌شود. هر تریدر ایرانی که در یک صرافی خارجی سود می‌کند، با خرید تتر و انتقال آن به داخل کشور، در کنار فعالیتی که برای کسب سود انجام می‌دهد،

 

به نوبه خود قدمی برای اقتصاد بر می‌دارد و این ارزآوری او قدمی هرچند کوچک برای بهتر شدن زندگی مردم است. چنین افرادی حق مسلم دارند که خدماتی عالی و شایسته دریافت کنند.

 

بنابراین حق مسلم شما این است که خرید USDT و انتقال آن را با نهایت سرعت و بالاترین سطح از امنیت تجربه کنید. انتقال مقداری تتر به یک صرافی خارجی و بازگرداندن مقدار بیشتر به یک صرافی ایرانی باید برای شما تجربه‌ای لذت‌بخش باشد.

انتقال سریع تتر با کدام صرافی ایرانی انجام پذیر است؟

بهترین صرافی برای انتقال تتر به داخل ایران چیست؟

 

همانطور که توضیح داده شد، خرید USDT و انتقال آن باید برای شما بسیار آسان باشد و این هدف از طریق سرعت و امنیت محقق می‌گردد. این دو مهم‌ترین موضوعاتی هستند که هنگام خرید تتر باید به آن توجه داشت.

 

بنابراین بهترین صرافی برای انجام این‌کار کدام است؟ اگر از حرفه‌ای‌ها و باتجربه‌های بازار این سوال را بپرسید، صرافی والکس را به شما پیشنهاد خواهند داد. زیرا دارایی‌های شما را در کیف پول اختصاصی نگهداری می‌کند و به‌علاوه، دارای مدرن‌ترین سپرهای امنیتی است.

 

افراد حرفه‌ای به شما خواهند گفت که پس از خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال والکس همانند کوین بیس ، دارایی‌های شما در کیف‌پول اختصاصی به صورت سرد نگه‌داری می‌شود و در برابر حمله‌های مختلف امنیت دارد.

 

تیم امنیتی پیشرفته والکس با ابزارهای مدرن و به‌روز، همواره برای حفظ امنیت دارایی کاربران تلاش می‌کند. ذخیره امن دارایی کاربران در کیف پول‌های سرد و تایید هویت دو عاملی از جمله این ابزارها هستند.

 

نحوه انتقال پول به صرافی والکس

 

شما می‌تواند پس از خرید تتر، به آسانی و در 3 مرحله آن را به صرافی والکس منتقل کنید.

 

1- پس از ثبت نام و لاگین به حساب، وارد کیف پول خود شوید.

 

2- در لیست دارایی‌ها، هر دارایی گزینه واریز مخصوص به خود را دارد. تتر را به آسانی پیدا خواهید کرد. روی گزینه واریز مربوط به آن کلیک کنید.

 

3- از کد QR یا آدرس کیف پول اختصاصی والکس که برای‌تان نمایش داده شده‌است، برای انتقال و واریز تتر استفاده کنید.

 

مزایای دیگر انتقال تتر به صرافی ارز دیجیتال والکس

 

* علاوه بر سرعت و امنیت، کاربران به پشتیبانی حرفه‌ای 7/24 دسترسی دارند و می‌توانند با خیالی آسوده از خدمات این صرافی استفاده کنند.

 

* شروع فعالیت در این صرافی نیز بسیار آسان است و در کم‌تر از 5 دقیقه انجام می‌شود.

 

* قیمت USDT در صرافی والکس با قیمت دلار هماهنگ است. با توجه به این حجم بالا، هیچ نگرانی‌ای بابت نقدشوندگی نخواهید داشت و هر مقدار تتر که بخواهید، می‌توانید با حداقل کارمزد در این بازار خرید و فروش کنید.

 

* اپلیکیشن موبایل والکس نیز به شما امکان می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن تترهای مورد نیاز را تهیه و منتقل کنید و هیچ فرصتی را برای خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال از دست ندهید.