پارس ناز پورتال

انواع مدل ماشین عروس لاکچری و جدید + راهنمای اجاره و تزیین

انواع مدل ماشین عروس لاکچری و جدید + راهنمای اجاره و تزیین

انواع مدل ماشین عروس جدید 

در این مطلب، انواع مدل ماشین عروس لاکچری و جدید را می بینیم. یکی از ضروریات جشن عروسی، انتخاب و تزیین ماشین عروس می باشد. عروس و دامادها بهتر است از قبل چند نمونه خوب را بررسی کرده تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. همچنین، آداب ماشین عروس باید رعایت شود تا اطمینان حاصل شود که اساس روز خاص شما با خاطرات شاد پر شده است.

 

اختصاصی

 

جدیدترین مدل های ماشین عروس

مدل ماشین عروس

مدل ماشین عروس خارجی

ماشین عروس لاکچری

راهنمای انتخاب ماشین عروس مناسب

چند قانون کلی در مورد حمل و نقل در روز عروسی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. با پیروی از این نکات، می توانید مطمئن شوید که همه افراد دعوت شده به مراسم، اوقات خوبی را سپری کنند. خب، در قدم اول، وقتی در حال تصمیم گیری بین خودروهای کلاسیک قدیمی یا وسایل نقلیه لوکس مدرن هستید، این موارد مهمی هستند که باید در نظر بگیرید:

 

1. ماشین عروس کلاسیک

ماشین های قدیمی، برای عروسی با تم سنتی ایده آل هستند. این خودروهای کلاسیک حسی نوستالژیک دارند و با طراحی جاودانه خود، زرق و برق دوران قدیم را تداعی می کنند. یافتن این ماشین ها برای اجاره ممکن است سخت باشد، بنابراین مهم است که آنها را از قبل رزرو کنید.

 

بیشتر بخوانید: انواع مدلهای تزیین ماشین عروس زیبا و دیدنی

 

2. ماشین عروس شاسی بلند

سدان‌های لوکس یا شاسی بلندهای معروف هم انتخاب خوبی هستند. آپشن های این خودروهای لوکس می‌توانند حمل و نقل را در مراسم عروسی شما آسان‌تر کنند. اکثر آنها دارای ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های A/C، درگاه‌های شارژ USB، و گاهی اوقات حتی یک مینی‌بار با نوشیدنی‌های خنک هستند تا همه بتوانند در طول سفر راحت باشند.

مدل ماشین عروس شیک

تزیین ماشین عروس

مدل ماشین عروس خاص

3. اتوبوس مهمانی برای عروسی

اگر به دنبال چیزی منحصربفردتر هستید، می توانید اتوبوس مهمانی هم رزرو کنید. اتوبوس‌های بزرگ‌تر برای جابه‌جایی گروه‌های بزرگی از مهمانانی که می‌خواهند در مسیرشان به محل پذیرایی برقصند و لذت ببرند، عالی هستند. آنها معمولاً دارای امکانات رفاهی لوکس مانند لامپ های LED، تلویزیون و سیستم های صوتی هستند که برای پخش موسیقی در تمام طول شب عالی هستند.

 

بیشتر بخوانید: گرانترین ماشین عروس ایران در اصفهان

 

چه کسی باید سوار ماشین عروسی شود؟

در حالی که برخی از زوج‌های مدرن، خودشان رانندگی می‌کنند، هنوز هم معمول است که حداقل یک نفر دیگر به آنها در وسیله نقلیه‌شان بپیوندد. سنت حکم می کند که این افتخار به یکی از والدین یا افراد خاص دیگری از طرف عروس خانواده اختصاص داده شود. اگرچه این تصمیم در نهایت به عهده هر زوج است که تصمیم می گیرد چه چیزی برای آنها بهتر است.

مدل ماشین عروس ساده

مدل ماشین عروس کلاسیک

مدل ماشین عروس قدیمی

اگر از چندین وسیله نقلیه استفاده می شود – همانطور که ممکن است در صورت تعداد خدمه زیاد مورد نیاز باشد – عروس و داماد می توانند با هر دو طرف خانواده خود به طور جداگانه سوار شوند. یا با یک گروه انحصاری (بادیگارد) بروند، که مسئولیت اسکورت آنها را در سراسر مقصد سفر پس از رسیدن به آنجا برسانند.

 

بیشتر بخوانید: تزئینات ماشین عروس با بادکنک و گل برای انواع ماشین ها

 

تزیین ماشین عروس

از تزیینات ساده گرفته تا طرح های پیچیده، مهم است که از قبل برنامه ریزی کنید و از آداب سنتی و قوانین محلی تان هم آگاه باشید. دسته گل یک روش محبوب برای تزئین وسایل حمل و نقل عروسی است. برای هماهنگی با طرح رنگ خود از قبل با گل فروشی خود مشورت کنید یا از گل رز سفید سنتی استفاده کنید. مطمئن شوید که گل ها به طور ایمن بسته شده اند و مانع دید راننده نشوند.

ماشین عروس شاسی بلند

جدیدترین مدل ماشین عروس

مدل ماشین عروس سفید

سعی کنید از روبان‌ها و استریمرهایی با رنگ‌های همسان یا سایه‌های متضاد استفاده کنید تا ماشین خود را خاص تر کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از تزئینات قابل مشاهده ممکن است در حین حمل و نقل از خودرو بیفتند. بنابراین این موارد را هم از قبل بررسی کنید. زیرا که خوب نیست، حین فیلم برداری از ماشین عروس، تزئینات جدا شده و روی جاده بیفتند.

 

هزینه های تزیین ماشین عروس

به طور کلی، انتظار می رود که خانواده عروس هزینه حمل و نقلی که برای او فراهم می شود را بپردازند. با این حال، برای برخی از زوج‌ها بی‌سابقه نیست که هزینه‌ها را خودشان تامین کنند یا مسئولیت را با هر دو خانواده تقسیم کنند. همانطور که قبلا ذکر شد این کاملا به شرایط فردی بستگی دارد. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

ماشین عروس بی ام و

ایده تزیین ماشین عروس

گل آرایی ماشین عروس

هزینه باید در بودجه کلی شما نقش داشته باشد و ممکن است بر پرداخت کننده آن تأثیر بگذارد. ممکن است متوجه شوید که هر خانواده ایده های خود را در مورد نحوه تقسیم هزینه ها دارد. آشکارا با آنها بحث کنید که با توجه به خواسته ها و موقعیت های مالی همه طرف ها چه چیزی منطقی است. مطمئن شوید که همه افراد درگیر این موضوع را قبل از تصمیم گیری درک کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: ماشين عروس خاص در تهران

 

نکات اجاره ماشین عروس

قبل از تصمیم گیری، مهم است که بدانید آیا ماشین اجاره ای پیشنهادی، دسترسی کافی به مکان انتخابی دارد یا خیر. از آنجایی که این وسایل نقلیه اغلب می توانند بزرگ و غیرعادی باشند، بهتر است بررسی کنید که دسترسی کافی وجود دارد یا خیر. حتما، مطمئن شوید که وسیله نقلیه شما سرپوشیده است. اطمینان حاصل کنید که راننده ماشین عروسی شما دارای تجربه کافی باشد.

ماشین عروس مرسدس بنز

اجاره ماشین عروس

ماشین عروس کم هزینه و ساده

همچنین، بررسی کنید که ارائه دهنده انتخابی شما دارای بیمه مسئولیت عمومی باشد. این شما را در برابر هر گونه هزینه های پیش بینی نشده یا آسیب ناشی از طرف راننده یا وسایل نقلیه آنها در طول استفاده از آنها در روز خاص خود محافظت می کند. به علاوه، قیمت ها و سبک های خودروهای موجود را با هم مقایسه کنید تا به طور کلی بهترین خدمات را به دست آورید.