پارس ناز پورتال

انواع کمپرسور های بیتزر

انواع کمپرسور های بیتزر

شرکت بیتزر یکی از شرکت های آلمانی در زمینه ساخت انواع تجهیزات صنایع برودتی و همچنین تهویه مطبوع است. در حقیقت میتوان این شرکت به عنوان مطرح ترین و بزرگترین شرکت ها در حوزه خدمات نوآوری و تولید و فروش انواع محصولات صنایع برودتی شناخت شده است.

 

یکی از اصلی ترین محصولات این شرکت معتبر، کمپرسور بیتزر است. طیف کمپرسورهای بیتزر تولیدی این شرکت از لحاظ تکنولوژی، تراکم، توان و همچنین ظرفیت تولید برودت متنوع می باشد.

 

به همین علت تولید کنندگان تهویه مطبوع و تجهیزات سرمایشی طیف بسیار وسیعی از انواع کمپرسور بیتزر را جهت انتخاب و نصب تجهیزات خود قرار داده اند. جهت مشاهده قیمت و مشخصات دقیق فنی این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

 

کمپرسور bitzer

کمپرسور بیتزر در سیستم های سرمایشی بسیار مختلف و در صنایع بسیار گوناگونی همچون تاسیسات، فولادسازی، کاشی و سرامیک، صنایع غذایی، تهویه مطبوع،  داروسازی، گاز و نفت به طور بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این صنایع جهت انجام عملیات تولید ( برای خنک نمودن دستگاه های خود) به این کمپرسور نیازمند می باشند.

 

موتور سردخانه بیتزر

کمپرسورهای سمی هرمتیک سیلندر پیستونی بیتزر در مدل های گوناگونی ( زیر صفر و بالای صفر درجه) وجود دارند، کمپرسور سردخانه  بیشترین کاربرد را دارند. برخی از مدل ها با توجه به اینکه به سیستم تزریق مجهز هستند و دسترسی به دماهای پایین را در سردخانه فراهم می نمایند.

انواع کمپرسور های بیتزر

انواع کمپرسور بیتزر:

کمپرسورهای بیتزر آلمان در انواع گوناگونی تولید می شوند و برای موارد بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع کمپرسورها با استحکام بسیار متفاوتی ساخته می شوند.

 

انواع کمپرسور بیتزر موجود در بازار ( نوع پیستونی، 2 مرحله ای و اسکرو) هستند و در سیستم های برودتی مورد استفاده قرار می گیرند.  تمامی مدل های کمپرسورهای در دامون موجود است.

 

کمپرسور پیستونی بیتزر

کمپرسور پیستونی بیتزر: در واقع کمپرسورها به عنوان جزء اصلی سیستم های تهویه مطبوع و سرمایشی به حساب می آیند. کمپرسورهای پیستونی جزو پرمصرف ترین و قدیمی ترین کمپرسورها هستند. تکنولوژی تراکم در این کمپرسورها از نوع رفت و برگشتی است.

 

تراکم مبرد در کمپرسور پیستونی بعد از تبادل حرارت ( در درون اوپراتور تبخیر می شود) از طریق سوپاپ و خط لوله مکش وارد سیلندر می شود. بعد از ورود مبرد به درون سیلندر، سوپاپ بسته می شود. و در نهایت پیستون با کمک چرخش میل لنگ مبرد را متراکم نموده و به سمت بالا حرکت می کند.

 

بعد از اینکه میل لنگ به بالاترین حد خود رسید، مبرد متراکم شده و سوپاپ دهش باز شده از سیلندر خارج خواهد شد. با سرعت حرکت پیستون و همچنین تغییر در حجم پیستون، می توان توان و ظرفیت کمپرسور را تغییر داد. شرکت بیتزر این مدل کمپرسور را با توان ها و مدل های بسیار مختلفی تولید و عرضه بازار کرده است.

 

این نوع کمپرسورها رنج گسترده ای از توان برودتی ( ( 1.5 تا 70 ) اسب بخار) را در بر می گیرد. بازه عملکرد کمپرسورهای پیستونی از 12+ تا 45- درجه سلسیوس می باشد و توانایی کار کردن با گازهای مبرد گوناگونی ( R407C و R22، R134a و … ) را دارد.

 

قیمت:

همانطور که میدانید با توجه به تغییرات نرخ ارز، قیمت کمپرسور پیستونی بیتزر در بازار در حال نوسان است. ما در وبسایت معتبر دایمون، رنج قیمت کمپرسور پیستونی را همانند سایر کمپرسورهای دیگر ذکر نموده ایم. موتورهای بیتزر از نظر قیمت، بسیار مناسب می باشند.

 

سازگاری بالای انواع کمپرسورها با انواع مبردها، لرزش و صدای کم، استفاده از تجهیزات باکیفیت، ماندگاری بالا، دسترسی آسان به قطعات یدکی آن و … سبب محبوبیت بالای کمپرسورهای برند بیتزر در بازار شده است.

 

ناگفته نماند بالا و پایین بودن کمپرسورها، ملاک دقیقی جهت تشخیص کمپرسور اصل از دسته دوم نیست. باید از فروشگاه  معتبری همچون دامون آن را خریداری کرد.قیمت مناسب و تنوع در تکنولوژی ظرفیت و تراکم کمپرسور بیتزر، موجب شده تا در قیاس با کمپرسورهای دیگر در صدر جدول فروش قرار بگیرد.

 

کمپرسور اسکرو بیتزر:

کمپرسور اسکرو بیتزر یکی دیگر از کمپرسورهای برودتی است که بیشتر در سردخانه های صنعتی، چیلر و سیستم های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت این نوع کمپرسورها بیشتر در مکان هایی که به حجم هوای متراکم فراوانی نیاز دارند، استفاده می شوند. زیرا کمپرسورهای پیستونی جوابگوی این نیاز نمی باشد.

 

کمپرسور اسکرو با قابلیت های فوق العاده بالایی که دارد، در صنایع بسیار گوناگونی استفاده می شود.کمپرسور بیتزر اسکرو با گازهای R507C، R404a، R22 R134a و … سازگار می باشد.

 

برخی از ویژگی های کمپرسور اسکرو بیتزر عبارتند از:

 

* اندازه این کمپرسور در قیاس با کمپرسورهای دیگر کوچکتر می باشد.

 

* کمپرسور اسکرو بیتزر را میتوان به خنک کننده های دیگر وصل کرد.

 

* این کمپرسور میتواند در دمای بالای کندانسور و در دمای پایین اپوپراتور ( ماشین های که گرمایش فراوانی دارند) سازگاری بسیار بالایی داشته باشد.

 

* عملکرد این نوع کمپرسور بیتزر با گازهای مختلف و روغن b32osh در دستگاه بسیار عالی است.

 

قیمت:

قیمت کمپرسور اسکرو بیتزر جزو موارد مهم در انتخاب آن است. جهت استعلام قیمت و خرید این نوع کمپرسور به وب سایت دامون مراجعه نمایید.

 

کمپرسور دو مرحله ای بیتزر:

در واقع این نوع کمپرسورها، گاز داخل دستگاه در دو مرحله متفاوت فشرده می نماید و برای سردخانه هایی که دمای بسیار پایینی دارند، استفاده می شوند. جالب است بدانید که گاز درون دستگاه که دوبار فشرده شده، ظرفیت سرمایش درون کمپرسور را افزایش می دهد و سبب افزایش بازدهی سیستم خواهد شد. برخی دیگر از ویژگی های این محصول:

 

* عملکرد کمپرسور بیتزر دو مرحله ای با روغن پلی ال استر و روغن هایی که سبب افزایش دستگاه نخواهند شد، بسیار عالی می باشد.

 

* طراحی آن به شکل 4 و 6 سیلندری می باشد.

 

* طراحی این محصول به گونه ای می باشد که لرزش دستگاه را کاهش می دهد و همچنین صدای بسیار کمی تولید می کند.

 

قیمت

قیمت کمپرسور دو مرحله بیتزر با توجه به نوسانات ارز، قیمت ثابتی ندارد. بازه قیمتی این محصول همانند سایر کمپرسورها در وب سایت دامون مشخص شده است. جهت استعلام قیمت این نوع کمپرسور با کارشناسان فروش ما در وب سایت دامون تماس حاصل نمایید.

 

انواع موتور بیتزر آلمان قیمت های مختلفی دارند. شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت و خرید انواع کمپرسور بیتزر و همچنین قیمت کمپرسور سردخانه آلمانی با کارشناسان فروش دامون تماس بگیرید.

انواع کمپرسور های بیتزر